Teraz jest Wt 24 paź, 2017 13:13


Invasion 44 - temat moda

Rozmowy na temat wszelkich addonów do ArmA II oraz Operation Arrowhead.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10677
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 21 sty, 2011 06:09

Nie mogę zasnąć...

Here's a thing.

Strasznie kiepski Garand (dźwięk), reszta całkiem wporzo (zwłaszcza nowy recoil).
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10677
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 16 kwi, 2011 00:39

http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

MedicPl

Kapral

Kapral

  • Posty: 70
  • Dołączył(a): Wt 14 gru, 2010 18:43

PostCz 21 kwi, 2011 12:17

Wie ktoś jak zadać cios bagnetem?
Bo wiem jak go założyć, ale co dalej?
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10677
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 21 kwi, 2011 12:17

Capslock cios, Shift+2 szarża.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

MedicPl

Kapral

Kapral

  • Posty: 70
  • Dołączył(a): Wt 14 gru, 2010 18:43

PostCz 21 kwi, 2011 12:49

Dzięki :spoko:
Offline

MedicPl

Kapral

Kapral

  • Posty: 70
  • Dołączył(a): Wt 14 gru, 2010 18:43

PostCz 21 kwi, 2011 14:52

Kolejne pytanie...
Co trzeba zrobić, by móc grać w misje, które są razem z addonem? :co:
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35
  • Lokalizacja: Sieradz

PostCz 21 kwi, 2011 15:49

Jak to co przerzucić misje do folderu missions, a jeszcze lepiej zrób sobie w nim folder np: invasion 1944 i przerzuć tam misje sp i coop jeśli chcesz grać w nie w singla.
A misje mp wrzuć do mpmissions. :)
Offline
Avatar użytkownika

Ptachu

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 203
  • Dołączył(a): Pn 21 mar, 2011 20:11

PostWt 08 lis, 2011 22:15

Czytałem na forum I44 że w wersji 2.6 będzie podrasowany SLX..Albo że jest to dodatek do pobrania.Niby bez zbędnego SLX-owego pierdo**nia typu udawanie i padanie na glebe po strzale w stope.
Offline
Avatar użytkownika

Trela

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): Pn 16 kwi, 2012 14:55

PostN 06 maja, 2012 12:10

Czy jest możliwość zablokowania specyficznego leczenia w I44 i przywrócenia funkcji medyka takiej jak w standardowym CO?
Aktualnie wygląda to tak, że w trybie pierwsza pomoc: symulacja gdy żołnierz zostaje ciężko ranny. To gracz jako medyk najpierw musi go opatrzyć (jak w niemodowanej ARMA), a później wykonać akcje "Heal" z moda. Nie byłoby wielkiego problemu, gdyby nie to, że AI kompletnie się gubi, a jeśli medyk jest naszym podwładnym to w ogóle nie wie, co ma robić, nawet z modułem wounding.
Chyba, że ja coś źle robię.
aka LostBeyondRetrieval tyle, że kilka dobrych lat później.
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35
  • Lokalizacja: Sieradz

PostN 06 maja, 2012 12:25

Niby w patchu 2.61 dodali jakiś dodatkowy prosty moduł leczenia ale jakoś za dobrze to nie działa. Jak już używać modułu z I44 to chyba zrobić medyka jako "grywalny" i jak ktoś oberwie to przeskakiwać na niego klawiszem "T" i leczyć samemu Tab-heal. Lub używać modułów bisu i niech ai robi "opatrz" bo medyk zabardzo do "wylecz" nie ma chęci się zabrać. Skopali ten swój system leczenia strasznie.
Offline
Avatar użytkownika

Trela

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): Pn 16 kwi, 2012 14:55

PostN 06 maja, 2012 13:02

dokładnie, na razie w grupie mam medyka z opcją przełącz. Jednakże to nie załatwia sprawy w sposób w jaki chciałbym to widzieć. Po dodaniu modułu simple first aid i synchronizowaniu go z grupą jedyne co zauważyłem to całkiem niezły filtr po oberwaniu pociskiem, ale jakiś większych zmian z medykiem niestety nie ma.
aka LostBeyondRetrieval tyle, że kilka dobrych lat później.
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35
  • Lokalizacja: Sieradz

PostN 06 maja, 2012 13:31

Już nie pamietam ale jeśli używamy modułów leczenia bisu (symulacja i ten drugi) to medyk z i44 ani drgnie, prawda? Ale jeśl mamy grupę żołnierzy to oni "opatrz" zrobią. Problem jeśli oberwiemy np w nogi to tego nie wyleczą. Najlepiej użyj jakichś skryptów leczenia jak np w kampanii Iron Swarm do Invasion44, tam był skrypt Celerego chyba i sprawdzał się dobrze.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10677
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 06 maja, 2012 16:28

Wywal moduł leczenia I44 z misji? -.-
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Trela

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): Pn 16 kwi, 2012 14:55

PostN 06 maja, 2012 18:42

Jon napisał(a):Wywal moduł leczenia I44 z misji? -.-

chciałbym, żeby to było takie łatwe ;)
Wstawiasz do edytora trzy jednostki w jednej grupie (oficer - gracz, strzelec, medyk). Gracz jako dowódca. Strzelec setdammage 0.5. Wstawione moduły Pierwsza pomoc: symulacja i pierwsza pomoc: zezwolenie na przebywanie w strefie walk, można dorzucić simple first aid (to bez znaczenia). Medyk "nie widzi" rannego. Nie można mu wydać rozkazu leczenia rannego. Z I44 Wounding sprawa wygląda tak samo.
Medyk - gracz może za pomocą TABu leczyć rannego, jeżeli zaś straci on przytomność to musi najpierw wykonać akcje z vanillia "opatrz", a później z I44 "heal". Dowódca, może mu dać tylko rozkaz opatrz, po której żołnierz przywrócony do przytomności przez medyka dalej będzie ciężko ranny.
Medycy I44 nie są traktowani przez CO, jako medycy, a zwykli strzelcy. Sprawdź sobie to w edytorze. Mam nadzieje, że to klarownie wyłożyłem.

Podsumowując, Panie nie wypowiadaj się Pan, jak się Pan nie znasz! :]
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10677
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 06 maja, 2012 20:05

Ok, jeżeli faktycznie tak jest - to po prostu kosmicznie skaszanili sprawę. Sądziłem, że są [tak jak na ST HUD] widziani przez grę jako medycy.


Wtedy po wyłączeniu wszystkich modułów po prostu leczyliby "magicznymi rączkami", jak w czystej armie.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do [ArmA II] Addony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość