Teraz jest Cz 28 mar, 2024 18:38


cB - poprawki do modułów ALICE i nie tylko

Rozmowy na temat wszelkich addonów do ArmA II oraz Operation Arrowhead.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15
  • Lokalizacja: Praga/Kraków

cB - poprawki do modułów ALICE i nie tylko

PostWt 28 gru, 2010 14:34

http://forums.bistudio.com/showthread.p ... ost1821449

Polecam wszystkim graczom.

Zmiany:
Naprawione błędy składni w ALICE2 i SILVIE
ALICE2 potrafi teraz stworzyć cywilów w budynkach ALICE1 (AIDoors na Utes/Czarnorusi)
Dodano debugging funkcji ruchu drogowego ALICE2
Naprawiony problem z ruchem drogowym ALICE2 usuwającym obiekty tylko gdy graczy nie ma w pobliżu
Naprawione markery debugowania dodanych miejscowości w BIS_fnc_locations
Ostatnio edytowano Wt 28 gru, 2010 14:54 przez zGuba, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek

Powrót do [ArmA II] Addony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron