Teraz jest Śr 23 sie, 2017 07:51


Bardia - wyspa w kliamtach libijskich (wczesna wersja beta)

Rozmowy na temat wszelkich addonów do ArmA II oraz Operation Arrowhead.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

VeaVictis

Kapral

Kapral

  • Posty: 53
  • Dołączył(a): Wt 23 cze, 2009 10:22
  • Lokalizacja: lubuskie

Bardia - wyspa w kliamtach libijskich (wczesna wersja beta)

PostCz 02 cze, 2011 12:16

Witam.
Chciałbym zaprezentować wyspę o nazwie Bardia. Jest to wyspa 10 x 10 km2 realnego terenu obejmująca obszar pn. wsch. Libii. Bardia była w czasie II w.św. miejscem zaciętych walk pomiędzy wojskami Brytyjskimi a Niemcami. Jak zapewne bedzie można się przekonać wyspa jest we wczesnej fazie beta. Jednak postanowiłem podzielić się efektami swojej kilkutygodniowej pracy.Tyle słowem wstępu :P
Wyspa nie posiada żadnych obiektów, roślinności czy kamieni. Jest to po prostu goły teren z nałożoną teksturą,chociaż pracuję nad zmianą tekstury na bardziej skaliste oraz nad umieszczeniem na wyspie zabudowań w głównej miejscowości -Bardia. Config wyspy musi zostać trochę poprawiony, postaram się też dodać trochę roślinności. jednak na razie ze względu na brak wolnego czasu wyspa jest jaka jest. Posiadam jeszcze "bliźniaczy projekt" - wyspę Umm Sa'ad - pogranicze libijsko - egipskie (12 x 12 km2) będąca "przedłużeniem" obecnie prezentowanej wyspy- inaczej mówiąc dalszą częścią terenu, jednak jest to teren pod ArmA1 i trochę czasu minie zanim go przeniosę do ArmA2.
Wyspę/teren zrobiłem z myślą o kampanii libijskiej, fikcyjnym konflikcie w roku 2003 pomiędzy Libią a Egiptem, do rozwiązania którego zostaje powołana międzynarodowa grupa NATO w skład której wchodzą: Brytyjczycy,Holendrzy Francuzi i mała grupa wojsk amerykańskich. Kontyngent ISFoL zostaje wysłany w rejon Morza Śródziemnego w celu "monitorowania" coraz bardziej napietej sytuacji pomiędzy Libia a Egiptem. Oliwy do ognia dolewa ONZ,które na siłę pcha do Libii obserwatorów ds. broni chemicznej. Dalej bajka prosta...Obserwatorzy ONZ przepadają bez wieści, NATO i ONZ nie mają żadnych informacji, kontyngent ISFoL jest w drodze, jednak na Morzu Śródziemnym znajduje się okręt podwodny Jej Królewskiej Mości na pokładzie którego znajduja sie komandosi Special Boat Service. NATO wydaje rozkaz aby oddział SBS wylądował w Libii i wykonywał różne zadania do czasu aż kontyngent ISFoL dotrze do wybrzeży Libii. W międzyczasie libijczycy napadają na Egipt i wybucha nowy konflikt. W samym środku kotła jest grupa SBS którą dowodzimy... to tak mniej więcej. Chętnych zapraszam do pobrania "gołej" Bardii i zgłaszanią błędów o których nie wiem. ;)

Link do pobrania
https://rapidshare.com/files/3893669044 ... ta_1.0.zip
poniżej zamieszczam tez kilka zdjec.

Zapomniałem dodać. Wyspa powinna chodzić pod ArmĄ 1.04 w górę :P
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
"Spadochroniarze nie umierają... Idą do piekła,żeby sie przegrupować".
Offline

VeaVictis

Kapral

Kapral

  • Posty: 53
  • Dołączył(a): Wt 23 cze, 2009 10:22
  • Lokalizacja: lubuskie

PostSo 08 paź, 2011 15:15

Witam,

Informuje,ze dostepna jest nowa wersja wyspy Bardia -Libijskie wybrzeże. Wyspa nadal jest wersją beta, jednak częściowo zabudowana z niewielka iloscia roslinnosci. Zabudowania w pn.wsch częsci, wyspy -Miejscowośc Bardia, oraz czesciowo droga glowna w Bardii. Mapa wymaga Addonow : CAA1 (obiekty z A1),

Głowne zmiany to:
- zmienione ttekstury maski satelitarnej,
- poprawiona wysokośc terenu,
- dodane zabudowania, roslinność i drogi.

Zapraszam do pobierania i testowania.

Link: http://www.mediafire.com/?khb0h7tv42hwqk5
"Spadochroniarze nie umierają... Idą do piekła,żeby sie przegrupować".
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10654
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 08 paź, 2011 19:47

Vea Victis - jeśli mogę coś zasugerować, to na wstępie odrzucić CAA1. Nikt już prawie tego nie używa i sądzę, że większość nie będzie chciała ściągać 1+ GB dla wyspy.

Potrzebujesz obiekty z A1? Uśmiechnij się do IceBreakera (Isla Duala) lub Shezana74 (Fallujah), lub po prostu użyj .pbo od nich [polecam raczej te od Isla Duala, Shezan coś spaprał przy porcie i AI mają problemy z zajmowaniem pozycji w niektórych budynkach, z tego co testowałem\kojarzę]. Poza tym jeśli idzie o zielone drzewka fajnie spisują się drzewka od MikeBarta.


Daj znać VV, jak będziesz chciał newsa na stronie serwisu.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

VeaVictis

Kapral

Kapral

  • Posty: 53
  • Dołączył(a): Wt 23 cze, 2009 10:22
  • Lokalizacja: lubuskie

PostN 09 paź, 2011 18:54

Dzieki za info Jon. Tak zauwazylem,ze CCA1 to nie najlepsze wyjscie, obecnie staram sie zamienic czesc obiektow z A1 na obiekty z A2:OA, albo tak jak zasugerowales uzyje obiektow z A1 (oryginalnych, nie konwersji). Na dniach sprobuje wprowadzić małe zmiany. Co do Newsa jak najbardziej jestem zainteresowany, oczywiście jeśli stwierdzicie,ze jest sens informować o takiej wyspie (czytaj: nie dokończonej;) )
"Spadochroniarze nie umierają... Idą do piekła,żeby sie przegrupować".

Powrót do [ArmA II] Addony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron