Sprawdź. W TS'ie klikasz plugins, potem klikasz na ACRE i z prawej na dole masz dwa okienka, a w nich numerki.
Jeden opisany jest jako "API", drugi jako "Required". Jeżeli w obu jest wartość 13, to znaczy, że wszystko masz dobrze...
Pozostaje jeszcze jedna opcja, mianowicie zbyt nowa wersja gry, nieobsługiwana przez aktualny Jay ArmA Lib. W tym wypadku...
- Instalujemy do gry opcjonalny
beta patch 1.60.87305
- Kopiujemy z głównego katalogu gry skrót Launch ArmA 2 Beta (lub jakoś podobnie się nazywa)
- Umieszczamy na pulpicie i edytujemy element docelowy tak, by odpalał te mody co chcemy (całość linii dla bety poniżej)
Powinno to wyglądać jakoś tak:
"D:\Gry\Bohemia interactive\Arma II\Bohemia Interactive\Expansion\beta\arma2oa.exe" -mod=Expansion\beta;Expansion\beta\Expansion;@CBA;CWR2;@ACE;@ACEX;@ACEX_RU;@ACEX_USNavy;@ACEX_SM;@ACPL_AddonPack;@Islands;@JayArma2Lib;@ACRE;@aircraft -nosplash -world=empty
That should do it.