Teraz jest Pt 29 mar, 2024 12:39


DayZ

Rozmowy na temat wszelkich addonów do ArmA II oraz Operation Arrowhead.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jasina

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 433
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2010 13:26
  • Lokalizacja: Inowrocław

PostWt 12 cze, 2012 17:08

Hej ludzie pojawiła się opcja pobrania DayZ przez Six Upadera.

Jak myślicie warto?
nick w grze: Jasina
kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/Jasina85
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostWt 12 cze, 2012 18:01

A co to za różnica jak pobierasz?
Offline
Avatar użytkownika

Jasina

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 433
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2010 13:26
  • Lokalizacja: Inowrocław

PostWt 12 cze, 2012 18:13

A jeszcze pytanie: Warto grać na beta patchu?

Czy woda z jeziora różni się czymś od zwykłej?

BTW Ciąży na mnie jakaś klątwa - mianowicie jak wejdę do supermarketu to niedługo potem umieram. :cry:
nick w grze: Jasina
kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/Jasina85
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostWt 12 cze, 2012 18:22

Ja nie gram, ale jak wyjdzie 1.7.1 to beta patch będzie wymagany. Jak nie będzie serwerów na normalnego 1.60 to dopiero wtedy się przerzucę.

W jeziorach możesz zatankować manierkę, w morzu nie.
Ps: ja właśnie straciłem moją kilku dniową postać, z 20 zombiaków mnie w domu zjadło ;)
Offline
Avatar użytkownika

Jasina

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 433
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2010 13:26
  • Lokalizacja: Inowrocław

PostWt 12 cze, 2012 18:27

tom3kb napisał(a):Ja nie gram, ale jak wyjdzie 1.7.1 to beta patch będzie wymagany. Jak nie będzie serwerów na normalnego 1.60 to dopiero wtedy się przerzucę.

Jak to wymagany? Bedę musiał grac na becie army żeby DayZ działał?
nick w grze: Jasina
kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/Jasina85
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostWt 12 cze, 2012 18:34

Tutaj info http://dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=10353

Ps:
Dzisiaj pierwszy raz trafiłem na hakera w armie. miałem już nieźle dopakowaną postać, zbierałem ammo do ak na wieżyczce myśliwskiej i nagle nad głową pojawiają mi się dwie bomby z A10, potem bum i koniec. Bombardował wiele miejsc na mapie. Zmieniłem serwer z EU9 na EU6, a tam znowu liczba zombie=0. Czyli pokonaliśmy inwazję i game over :)
Offline
Avatar użytkownika

Jasina

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 433
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2010 13:26
  • Lokalizacja: Inowrocław

PostSo 16 cze, 2012 17:58

Winchester power! Ten karabin właśnie mnie ocalił. Skradam się i zombiak zobaczył mnie przez płot (ach to ich WH ;-) ) i strzeliłem w niego 2 razy... ani jeden z okolicznych zombiaków się nie skapnął. :spoko:
nick w grze: Jasina
kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/Jasina85
Offline

Pioncha

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): Cz 07 cze, 2012 19:59

PostN 17 cze, 2012 09:52

Macie może jakiś wskazówki jak grać nocą, bo nie ogarniam tej pory ;p
Offline
Avatar użytkownika

gustlik

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 382
  • Dołączył(a): So 18 wrz, 2010 10:16
  • Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

PostN 17 cze, 2012 10:05

korzystaj z flar, latarek, świetlików, znajdź NVG bądź klamkę z latarką. Możesz też sobie rozjaśnić ekran.

Good luck
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostN 17 cze, 2012 12:27

Jak wrażenia z wersji 1.7.1 zrobiło się ostro wg mnie, już nie jest tak łatwo wyminąć zombiaki, pare razy mnie złapały w czasie skradania, te "małpki" zyskały na szybkości. Usunięcie global czatu, mały zasięg pozostałych czatów itp. Zrobiło się trudniej, dla mnie na plus. Jedyny poważny minus zaczynamy bez broni z jednym bandażem i Painkillerami, jak dla mnie to już jest trochę chore, chociaż makarov z jednym magazynkiem na starcie by się przydał.
Fajna nowa broń strzelba dwururka :)
Ostatnio edytowano Pn 18 cze, 2012 10:49 przez tom3kb, łącznie edytowano 1 raz
Offline

plati

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): So 07 maja, 2011 15:16
  • Lokalizacja: Wrocław

PostN 17 cze, 2012 18:23

Na samym początku serwują nam niezły hardcore.. ale ujdzie w tłoku. Bardzo mi się podobało to,że gdy goniła mnie grupka (5-6) zombie i wbiegłem na dach jakiegoś budynku.. to one perfidnie czekały ;D Ale ratunkiem okazały się strzały dobiegające gdzieś z odległości 200-300 metrów ktore bardzo fajnie sprawiły,że zombie z żalem "poszły" sobie xD Nie no ogólnie spoko, nic tylko czekać na wersję finalną pzt. czasami bywają takie momenty,że aż chcesz mieć kogoś obok siebie i pogadać a tak to tylko gadasz do zombie bo global zablokowany ;p
Offline
Avatar użytkownika

Donio

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 277
  • Dołączył(a): Śr 14 paź, 2009 15:03
  • Lokalizacja: Dzierżoniów

PostPn 18 cze, 2012 17:17

Pioncha napisał(a):Macie może jakiś wskazówki jak grać nocą, bo nie ogarniam tej pory ;p


Ja mam poradę - nie korzystaj z latarek, chemlightow, flar szczegolnie - powód jest raczej oczywisty. Podkręć gammę w grze/monitorze.
Obrazek
Obrazek
Offline

Pioncha

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): Cz 07 cze, 2012 19:59

PostPn 18 cze, 2012 23:18

Dobra rada, dzięki. Teraz jest jakas masakra, jeden fałszywy ruch i zombie cie slyszą, teraz naprawde trzeba sie skradac i nie ma opcji i o wyprostowanej pozycji w mieście ;/. Ale wyadje mi sie ze latwiej uciec przed szwędaczami ;p
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostPn 18 cze, 2012 23:23

Niedługo wyjdzie v1.7.1.2, która naprawi skopanego poprzednika. Nowa broń: toporek :) Już widzę ludzi ganiających się z siekierami :)
Offline
Avatar użytkownika

Donio

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 277
  • Dołączył(a): Śr 14 paź, 2009 15:03
  • Lokalizacja: Dzierżoniów

PostPn 18 cze, 2012 23:28

Już widzę jak melee wypada na silniku army, lol.
Obrazek
Obrazek
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do [ArmA II] Addony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

cron