Teraz jest Śr 23 sie, 2017 17:19


Błąd ACE (A2 CO)

Rozmowy na temat wszelkich addonów do ArmA II oraz Operation Arrowhead.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

miszcz0203

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): N 21 gru, 2014 20:44

Błąd ACE (A2 CO)

PostPn 22 gru, 2014 21:30

Witam !
Ściągnąłem dzisiaj ACE z Six Launcher, ale ściągnęło mi do dokumentów, więc żeby Arma 2 Launcher go zobaczył przeniosłem wszystkie pliki do folderu z grą. Spróbowałem odpalić grę i pojawił się błąd: File x\ace\addons\settings\identities\CfgIdentities.hpp, line 1: /CfgIdentities.ACE_Original_Identity: Undefined base class 'Identity'. Miał ktoś może taki błąd, albo wie ktoś co z takim czymś zrobić ? :) Reinstal nie pomógł :(
Wbrew temu co mówiła Ci mama, przemoc rozwiązuje problemy.
~Ryan Job
Offline

miszcz0203

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): N 21 gru, 2014 20:44

Re: Błąd ACE (A2 CO)

PostPt 26 gru, 2014 15:54

Jakoś pokombinowałem i się włącza, tylko że jak pojawiają się kwadraciki ładowania to pojawia sie komunikat Dodatek ace_anims wymaga wersji 1.62 aplikacji. Klikam ok i ładuje się dalej, gra się włącza i po załadowaniu pojawia się komunikat w grze No entry 'bin\config.bin/CfgVehicles/ACE_Logic.scope'. Po prawej stronie mam napisane te wgrane mody, ale kiedy wchodzę w grze to nie widzę różnicy pomiędzy wersją normalną, a wersją z ACE, tak jakby wogóle tego moda nie było, chyba że tego moda trzeba jakoś aktywować :/
Wbrew temu co mówiła Ci mama, przemoc rozwiązuje problemy.
~Ryan Job
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10654
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: Błąd ACE (A2 CO)

PostPt 26 gru, 2014 17:33

Miszczu, skąd masz grę?

Bo to może oznaczać, że pobrałeś jakiegoś skaszanionego torrenta. Brałeś wersję od VACE czy jakąś inną?
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

miszcz0203

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): N 21 gru, 2014 20:44

Re: Błąd ACE (A2 CO)

PostSo 27 gru, 2014 15:43

Grę mam ze Steama :)
Wbrew temu co mówiła Ci mama, przemoc rozwiązuje problemy.
~Ryan Job
Offline
Avatar użytkownika

Mustang185

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1017
  • Dołączył(a): N 04 kwi, 2010 00:30
  • Lokalizacja: Jasło

Re: Błąd ACE (A2 CO)

PostSo 27 gru, 2014 17:12

Najlepiej zapytaj na biforums w temacie ACE2. Jeśli tutaj nie otrzymałeś odpowiedzi, to najwyraźniej nikt jej nie zna.
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3128
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

Re: Błąd ACE (A2 CO)

PostSo 27 gru, 2014 19:00

A ja osobiście uważam że największym błędem to jest (było) ściągnięcie tego ACE przy sux-updejtrera, największe gówno jakie świat army ujrzał. Ściągnij stabilną wersję z armaholica.

Zerknij w nasz temat, dawno nie aktualizowany ale coś powinno się jeszcze z tego Ci przydać: viewtopic.php?f=53&t=11305
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10654
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: Błąd ACE (A2 CO)

PostSo 27 gru, 2014 19:04

Właśnie dlatego, że grę masz ze Steama (nie, to nie znaczy, że źle - ale takie błędy wyskakują dlatego, że sposób w jaki połączono obie gry rozpieprza połowę modów). Dlatego kiedyś napisałem taki oto poradnik...




_____
Jak poradzić sobie z ArmA2 Combined Operations na Steam


Ów mały poradniczek jest przeznaczony dla tych żuczków z naszej ekipy, które podobnie jak ja zakupiły wersję Steam'ową. Poradnik przyda się także ew. nowym, którzy takie monstrum zakupili, jednak należy mieć na uwadze, że postępowanie z racji braku gotowej Army minimalnie się różni (głównie krok 3, 5 i 7). Zatem...

Krok 1: Pogódź się z tym, że trzeba to zrobić metodą "na chama".
Krok 2: Zrób sobie backup swojego pliku profilu i katalogu misji (tak na wszelki wypadek, bo backup to dobra rzecz).
Krok 3: Zassaj ze Steam'a: OA i wszystkie DLC*
Krok 4: W miejscu instalacji Steamowego OA (X:\Steam\SteamApps\Common\ArmA 2 Operation Arrowhead\) stwórz katalog @vanilla**.
Krok 5: Skopiuj folder "addons" z katalogu podstawowej Army 2 (np. tej nie na Steam) i wgraj do katalogu @vanilla.
Krok 6: Pozbądź się z rzeczonego @vanilla\addons pliku ui.pbo.
Krok 7: Przekopiuj \ Wgraj od nowa wszystkie addony. (pamiętaj o katalogu userconfig)
Krok 8: Jeśli gra i wszystkie DLC się na Steamie ściągnęły, odpal najpierw grę bez DLC\addonów.
Krok 9: Potem odpal wszystkie DLC po kolei (nastąpi instalacja i powiązanie ich***) w kolejności: BAF, PMC, ACR.****
Krok 10: Gdy już gra i DLC będą gotowe, zrób sobie na pulpicie skrót(y) od Steamowego arma2oa.exe.
Krok 11: Wyedytuj skróty tak by zawierały ścieżki do naszych modów tak jak w przypadku Army non-Steamowej.
Krok 12: Odpal, sprawdź czy wszystko hula i ciesz się grą z nowymi DLC.*****

*Jeśli jesteś nowy i nie grałeś jeszcze z nami, to musisz zassać także podstawową ArmA 2.
**lub najlepiej @V, bo ścieżka Steamowa jest dłuższa niż zwykła - i potem może być mniej miejsca na linii komend.
***tylko trzeba potem sprawdzić, czy się dobrze wgrały. Jeśli najpierw odpalisz OA ze Steam, to powinno być ok, ale że martwe rzeczy, to bardzo często złośliwe rzeczy - warto sprawdzić. Ja niestety nie odpaliłem najpierw OA, więc u mnie BAF i PMC wylądowały pierwotnie w katalogu Army non-Steam...
****Każdy z nich po instalacji się odpali. Spokojnie wyłącz grę po czym wróć do instalacji reszty.
*****Oryginalnie mamy w ACPL_AP podmiankę Brytoli. By docenić DLC, wytnij z addons AP-ka pliczek noBAF.pbo.

Uwaga: Trzeba mieć na uwadze, że odpalając Armę "poza" Steam (w sensie nie przez aplikację Steam'a, a przez właściwe "exe" - co jest możliwe, nie trzeba chyba nawet mieć Steama odpalonego) tracimy funkcjonalność "Steam Layer" (Shift+Tab, z godziną, komunikatorem i przeglądarką), ale za to oszczędzamy sobie każdorazowej edycji linii komend, która bywa problematyczna (Steam obsługuje linię addonów przez rejestr, co może rodzić problemy).







Ale musicie mi przyznać, że z tym torrentem to był dobry trolling, nie?
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan

Powrót do [ArmA II] Addony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron