Teraz jest Cz 28 mar, 2024 14:19


Everon

Rozmowy na temat wszelkich addonów do ArmA II oraz Operation Arrowhead.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

Everon

PostPn 19 paź, 2009 17:47

Po raz kolejny SgtAce wydał konwersję chyba najbardziej znanej wyspy Operation Flashpoint - Everonu.

Addon nie wymaga żadnych zewnętrznych plików, wszystko znajduje się w paczce.

Waga: 71 MB
Link: http://www.armaholic.com/page.php?id=7913

Od siebie dodam - idealny dla posiadaczy słabszych maszyn, na moim Core i7 jest stałe 60FPS (vsync) nie zależnie od sytuacji, a na P4 3.0GHz HT nie spada poniżej 30.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

-=SpecNaz=-

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Wt 10 kwi, 2007 17:01
  • Lokalizacja: Popolupo

PostŚr 18 lis, 2009 00:52

Trochę on taki dziwny, mało zalesiony (w OFP praktycznie w ogóle nie był, to prawda) a wioski to już wcale niepodobne. Cerkiew w Morton? Od kiedy?
"Nie przeszkadzajmy wrogowi, gdy popełnia błąd"

~Napoleon Bonaparte
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

PostŚr 18 lis, 2009 16:17

No właśnie, wcale nie trzyma klimatu ten Everon. Jakiś taki dziwny... Od kiedy w Morton kościół jest ogrodzony płotem, zrąbali to. Powinni budynki wziąć z ArmA1, bo tam wiele z nich było takich jak w OFP. Mało lasów, i w ogóle nie mogę odnaleźć się na tej wyspie. Ocena ogólna 5/10.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostŚr 18 lis, 2009 16:26

Bo ona nie ma mieć nic wspólnego z Everonem jaki znamy z OFP. Nie wiem jak wam ale mi się on przejadł.

Everon jaki pamiętamy z OFP będzie w CWR, ten jest po prostu inny, dostosowany w najłatwiejszy sposób do silnika ArmA 2.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 18 lis, 2009 17:40

Co autor, z tego co pamiętam, wyraźnie zaznaczył w readme...


Wyspa jest ok.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

-=SpecNaz=-

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Wt 10 kwi, 2007 17:01
  • Lokalizacja: Popolupo

PostŚr 18 lis, 2009 20:43

Tylko że on mi się taki niepoukładany wydaje i pusty. Taka jest moja opinia.
"Nie przeszkadzajmy wrogowi, gdy popełnia błąd"

~Napoleon Bonaparte

Powrót do [ArmA II] Addony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron