Teraz jest Cz 28 mar, 2024 18:00


Blender a addony do ARMY2 i OA

Dział poświęcony tworzeniu wszelkiego rodzaju addonów do ArmA II i Arrowhead... począwszy od obiektów a na wyspach kończąc.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Bartek[25DKP]

Kapral

Kapral

  • Posty: 80
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2010 13:22
  • Lokalizacja: Katowice

Blender a addony do ARMY2 i OA

PostŚr 01 wrz, 2010 11:53

Wie ktos moze czy w blender nadaje sie do tworzenia addonow w armie2 i oa?
Ostatnio edytowano Cz 01 sty, 1970 02:00 przez Bartek[25DKP], łącznie edytowano 1 raz
Ad meliora tempora
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostŚr 01 wrz, 2010 12:00

Nadaje się jak każdy inny program do obróbki 3d :)

Możesz modelować w blenderze, zapisać do odpowiedniego formatu, a następnie zaimportować model do Oxygen'a aby tam skonfigurować model pod silnik A2.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Bartek[25DKP]

Kapral

Kapral

  • Posty: 80
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2010 13:22
  • Lokalizacja: Katowice

PostŚr 01 wrz, 2010 14:00

ok dzieki za pomoc :)
Ad meliora tempora

Powrót do [ArmA II] Addon-Making

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron