Teraz jest Śr 18 paź, 2017 20:22


Jak stworzyć addon z jednostkami?

Dział poświęcony tworzeniu wszelkiego rodzaju addonów do ArmA II i Arrowhead... począwszy od obiektów a na wyspach kończąc.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jasina

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 433
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2010 13:26
  • Lokalizacja: Inowrocław

Jak stworzyć addon z jednostkami?

PostŚr 06 paź, 2010 07:31

Witam i od razu pytam:
Czego bym potrzebował żeby stworzyć addon z jednostkami pod OA?
I przydał by się też jakiś poradnik dla opornych krok po kroku jeśli można :co:
nick w grze: Jasina
kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/Jasina85
Offline
Avatar użytkownika

Zombie

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 192
  • Dołączył(a): Wt 08 cze, 2010 22:28
  • Lokalizacja: Się biorą dzieci?

PostŚr 06 paź, 2010 14:40

Boże, człowieku... Ty nie potrafisz z wyszukiwarki korzystać a chcesz addony zrobić...
Ja nie robię addonów, ale mogę ci powiedzieć co mniej więcej trzeba zrobić.
W blenderze bądź 3dmaxie wymodelować jednostkę np. Hummera.
Później tą jednostkę trzeba wyrenderować z odpowiednią ilością poly.Na to dodatkowo nałożyć teksturę .
Po tym wszystkim, musisz ją oskryptować i dodać dźwięki.
Później "upchać" to do jednej paczki, sprawdzić czy nie ma błędów w grze i w logach.
Czy model się z czymś nie gryzie . Kiedyś robiłem G36C przez 2 tygodnie, (samo modelowanie itp) i nie było zbyt piękne.

PS: Jak tam nagrywanie speechy do army ? :twisted:
Model G36 (w fazie renderowania) wygląda tak
TEN MODEL NIE JEST MÓJ
Offline
Avatar użytkownika

Jasina

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 433
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2010 13:26
  • Lokalizacja: Inowrocław

PostŚr 06 paź, 2010 15:53

Zombie napisał(a):PS: Jak tam nagrywanie speechy do army ? :twisted:

gdybyś dokładniej przeczytał tamten temat wiedział byś że porzuciłem projekt
nick w grze: Jasina
kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/Jasina85
Offline
Avatar użytkownika

Zombie

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 192
  • Dołączył(a): Wt 08 cze, 2010 22:28
  • Lokalizacja: Się biorą dzieci?

PostŚr 06 paź, 2010 16:30

Gdy zobaczysz blendera, ten projekt też pewnie porzucisz więc szkoda naszej roboty.


EDIT:Ten post nie miał zamiaru nikogo obrazić
Ostatnio edytowano Cz 07 paź, 2010 19:20 przez Zombie, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Bielow_Neo_Kid

Kapral

Kapral

  • Posty: 98
  • Dołączył(a): Pt 23 kwi, 2010 23:58
  • Lokalizacja: z warszafki

PostŚr 06 paź, 2010 16:34

Myśle Zombie że za bardzo pojechałes :/
Albo w chłopaku się obudzi artysta albo zrezygnuje z gier :D
Niemniej faktem jest że znaleźć poradnik i inne rzeczy za pomocą opcji "search" nie jest trudno. I dobrego zdania sobie tym nie wystawiłeś.

Niemniej wtrące swoje 3 grosze skoro temat na to pozwala:
Na moim starociu działa tylko Ofp i Arma I. Wiem ile się trzeba "napieprzyć", żeby zrobić cokolwiek strawnego do samego starego Ofp [który jak wiadomo ma mniejszy poziom skomplikowania niż AII i to dodatkowo OA ;)]
Jak Zombie zauważył mądrze większość ludzi bawi się w importowanie modeli z 3ds max. Co ZNACZĄCO przyśpiesza procestworzenia addonów. (Bo o takich głupotach jak rvmat-y etc to na razie nie warto wspominać ;))) A co dopiero o procesie robienia czegoś od zera. Ale do brzegu:

-przejrzyj to:
http://www.ofpbase.freehostyou.com/Tutorials.htm

Jeżeli uda Ci się zrobić zwykłe pudło kombinuj dalej. I rozwijaj swoje umiejętności. I dopiero wtedy bierz się za jednostki i inne rzeczy, bo na razie pomimo kilku lat grzebania w Ofp, umiem zrobić uważam dość sporo ale świadomy jestem tego że moje modele byłyby zabawne gdybym je w końcu wydał ;)

Niemniej powodzenia. Jak przebrniesz ten tutorial daj znać Martinowi. O ile się nie mylę ma jeszcze coś, tylko nie umieszczone na swojej www. Może coś pomoże.
Lubię pozować na twardziela, taki jestem fajny. I tak nikomu nie będzie chciało się fatygować by dać dzieciakowi w mordę. Mogę zgrywać kogoś, kim nie jestem, bo w życiu żem typowy cienias.
Offline
Avatar użytkownika

Zombie

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 192
  • Dołączył(a): Wt 08 cze, 2010 22:28
  • Lokalizacja: Się biorą dzieci?

PostŚr 06 paź, 2010 19:01

A tam od razu pojechał. Po prostu wydaję mi się to zbyt pracochłonne i trudne do okiełznania.
Niemniej mam nadzieję że się za to zabierze bo, modmakerów nigdy nie za dużo.
Jeszcze jak chce do tego animację robić to... Naprawdę wątpię żeby się chciał w tym bawić.

BTW: Nie miałem zamiaru mu dojechać, ale tak po prostu ten post wyszedł. Chodziło mi bardziej o to, jaka była moja reakcja na otworzenie menu .
Offline
Avatar użytkownika

Jasina

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 433
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2010 13:26
  • Lokalizacja: Inowrocław

PostCz 07 paź, 2010 06:38

Bielow napisał(a):Niemniej faktem jest że znaleźć poradnik i inne rzeczy za pomocą opcji "search" nie jest trudno. I dobrego zdania sobie tym nie wystawiłeś.

rozumiem ale przeszukuje forum;
Dziękuje za rady
a Zombi jak coś do mnie masz to proszę załatwiać to na PW
nick w grze: Jasina
kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/Jasina85
Offline
Avatar użytkownika

Zombie

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 192
  • Dołączył(a): Wt 08 cze, 2010 22:28
  • Lokalizacja: Się biorą dzieci?

PostCz 07 paź, 2010 19:18

Spokojnie, nic do ciebie nie mam. (Prawie jak dresy, "Masz jakiś problem?" heh)
Po prostu, blender to nie paint, jest naprawdę ciężko coś fajnego zrobić.
Próbuj, może kiedyś ci się uda, coś fajnego zrobić i wydać (bądź na własny użytek).
Offline
Avatar użytkownika

Jasina

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 433
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2010 13:26
  • Lokalizacja: Inowrocław

PostPt 08 paź, 2010 13:58

Zombie napisał(a):Po prostu, blender to nie paint

blendera widziałem i mam instrukcje po polsku co i jak więc blender nie jest dla mnie czymś strasznym a próbować będę(pewnie najpierw parę giwer zrobię[będą pewnie pochodne M4 i G36 ale kto wie] jednostki też kiedyś zrobię)
nick w grze: Jasina
kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/Jasina85

Powrót do [ArmA II] Addon-Making

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron