Jednak się zapytam czy z radiowym 1mb/s będzie mi płynnie chodzić na waszym serwerze czy jednak nie ? Na innych mi lagowało, ale wole się zapytać żeby mieć pewność.
Hehe 33 ms
Po prostu na kilki zagranicznych serwerach mi lagowało więc myślałem że z tym netem i tą grą nie wyrobie, a tu proszę niespodzianka ! To za niedługo sie stawiam na treningach !
Zastosowałem sobie na próbe parametr "-maxmem=2047" i u mnie okazał sie być problemowy - jednak.
Doczytywanie tekstur na kaźdym kroku podczas gry, generalnie gra "nie wygląda".
Ktos sie z tym spotkał?
GF 8800 GT 512 MB
DDR2 4 GB
C2D E8400
Win XP 32 bits
Ostatnio edytowano Śr 03 sie, 2011 20:58 przez Algrab, łącznie edytowano 1 raz
Ta, 32, to pewnie jest przyczyną, bo wtyczkę 32 łyka od razu. Pojęcia nie mam skąd ściągnąć odpowiednią wersje TS 64, więc spróbuję grać z 32... Orientuje się ktoś, czy wtyczka 32 na systemie 64 nie spowoduje jakichś anomalii?
Plugin failed to load: Api version is not compatible
I tak za każdym razem kiedy sprawdzam pluginy na ts3. Wersja ACRE V1.3.12.459, ts3 win32-3.0.0-rc2. Foldery @ACRE i @Jayarma2lib usunięte przed wgraniem nowej wersji acre.
Mój system- Win XP Home 32bit