Pt 10 maja, 2013 12:59
@Blackburn - REF Artillery, najbliższe staremu, bardzo przez nas za czasów OFP kochanemu, CoC Arty; ale wymagałoby dodatkowego szkolenia (zresztą tak jak nowe moździerze, Paladyn i rola FO).
Jeśli zaś idzie o "tę morderczą artylerię", to mordercza jest głównie w rękach AI, gdy to są 2 kliki i wielki festiwal zniszczenia celny niemal co do centymetra. Gdy obsługują to gracze... spytaj Fokę ile razy musiałem poprawiać rozpryskowym w jeden głupi patrol piechoty, albo przypomnij sobie skuteczność ostrzału moździerzem na I44, gdy zarówno obsługa jak i namierzanie to byli ludzie. Wszystko jest kwestią balansu i tego, żeby zwyczajnie ktokolwiek UMIAŁ taki sprzęt obsłużyć, podczas gdy aktualnie jest problem skompletować dwie-trzy pełne, doświadczone załogi.
Śmigłowce (a konkretniej Apache) to co innego, bo śmigłowiec w przeciwieństwie do czołgów czy artylerii to broń niezależna od terenu, dalece bardziej precyzyjna i trudna do wybalansowania. Z kolei czołgi, artyleria, wozy IFV? Plenty.
Pamiętaj, zasada jest prosta:
Nie ma pewności, że będzie komu obsłużyć ważny dla misji element (np. arty) = elementu nie będzie\misji nie będzie
Przypominam - na szkolenie powinien się stawić KAŻDY kto gra na slocie Dowódcy drużyny, oraz każdy kto zgłaszał się lub został zgłoszony do specjalizacji "Saper". Jeśli trzeba, to jestem za zwiększeniem liczby slotów.
http://www.pajacyk.pl“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan