Teraz jest Cz 28 mar, 2024 12:42


Mody i dodatki do Dragon Rising

Rozmowy na temat innych produkcji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Mody i dodatki do Dragon Rising

PostPt 23 paź, 2009 01:36

Świetny, bardzo doceniony w community mod naprawiający tę grę. Gorąco polecam.



Link do moda w serwisie OFP HQ

oraz link do tematu na forach CM
Ostatnio edytowano Śr 15 gru, 2010 18:17 przez Jon, łącznie edytowano 1 raz
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

OFP_HQ

PostSo 07 lis, 2009 12:17

http://www.ofphq.com/

znajdziecie tam większość modów i misji oraz najświeższe newsy o OFP:DR. Z tego co kojarzę nie ma jeszcze wszystkich "goodies" z forum, ale wciąż - 92 custom misje i najważniejsze mody-poprawki [AI, damage broni, zachowanie broni] są jak najbardziej obecne. Jeśli nie wywaliłeś jeszcze DR - to jest właśnie Twoje miejsce na ziemi.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

SinglePlayer - Poradnik

PostCz 19 lis, 2009 06:04

Jeśli masz problem z przejściem gry, zajrzyj tutaj.


Poradnik został napisany przez BR@CoB'a i obejmuje zarówno misje SP jak i te z kampanii.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Kody "aktywacyjne"

PostCz 19 lis, 2009 06:22

Oto kody dzięki którym można odblokować dodatkowe misje SP:

BR@CoB w OFP:DR Walkthrough napisał(a): * AmbushU454 = Unlocks "Ambush"
* CloseQ8M3 = Unlocks "Close Quarters"
* StrongM577 = Unlocks "Coastal Stronghold"
* RaidT18Z = Unlocks "Night Raid"
* OFPWEB1 = Unlocks "Encampment"
* OFPWEB2 = Unlocks "Debris Field"
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Nowa kampania SP

PostCz 19 lis, 2009 06:48

Jakiś Chińczyk stworzył kampanię SP rozgrywaną PLA - znajdziecie ją tu.

Ponieważ za cholerę nie mogę się połapać w co tam kliknąć, mirrorów nie widziałem i nie mam też obsługi tego języka w windzie to proszę pierwszą osobę która to ściągnie o re-upload na jakikolwiek europejski serwer (Rapidshare, SendSpace, coś takiego).
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 19 lis, 2009 14:52

Wielkie dzięki Jacek.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Damage Rebalance Mod

PostN 22 lis, 2009 04:19

Link do moda


Świetny mod pozwalający nieco bardziej dostosować grę - pozwala na aż 6 konfiguracji obrażeń, jakie będzie zadawać broń. W ten sposób możemy wyrównać szanse stron, dać przewagę którejś ze stron, lub... uczynić grę choć trochę realistyczną, zakładając wyłączenie z walki po jednym trafieniu. Readme wszystko wyjaśnia, mod ma też łatwy instalator. Polecam :)
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Tether & Chat Removal

PostN 22 lis, 2009 05:09

Link do moda (org. mirror)


Ta mała modyfikacja usuwa elementy GUI odpowiedzialne za wyświetlanie "pęta" czyli ograniczenia swobody w multiplayerze (tzw. tether) i combat-chat czyli wszelkie "Go to position 69FYI". To drugie działa także w SP. By zainstalować, wrzuć zawartość katalogu UIMOD do głównego katalogu gry (chodzi o katalog data_win - spokojnie, pliki niczego nie nadpisują :) ).
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Entity Restriction Mod

PostN 22 lis, 2009 05:42

Link do moda (mirror #1 lub mirror #2)

Modyfikacja zwiększa ilość jednostek jakie można używać w edytorze do "aż" 80.

By wgrać moda wrzuć katalog "data_win" do głównego katalogu gry (nic nie nadpisuje)
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Wyższe ustawienia grafiki

PostN 22 lis, 2009 06:01

Niestety trzeba zrobić to samemu. Wg. oryginalnego tematu:

Wchodzimy do Moje Dokumenty\My Games\OFDR\hardwaresettings, otwieramy wordpadem plik "hardware_settings_config.xml" po czym zmieniamy linijkę
Kod: Zaznacz cały
<textures quality="1" filtering="jakas_liczba" anisoLevel="jakas_liczba" />

na
Kod: Zaznacz cały
<textures quality="1" filtering="16" anisoLevel="16" />


teraz wystarczy zapisać, zamknąć plik, po czymś wejść w jego właściwości i ustawić go jako "tylko do odczytu".

I zrobione.



PS: Jeden gościu twierdzi, że ustawił na 32 i wygląda to ponoć jeszcze lepiej. Ale to już sami się bawcie...
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

kaaleth

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 156
  • Dołączył(a): Cz 08 lut, 2007 21:50
  • Lokalizacja: brak

FREE LOOK, czyli swobodna kontrola 'kamery'

PostPt 04 cze, 2010 22:35

Nie widziałem jeszcze tego tematu na tym forum, więc postanowiłem go dla niektórych (tych zainteresowanych grą od CM) wstawić.

"Dodatek" ten umożliwia uzyskanie swobody w pojazdach, czyli w końcu możemy wychylić się odrobinkę z kabiny np. pojazdu powietrznego i rozejrzeć się swobodnie jak na choćby prawdziwy "symulator" przystało (efekt? Choćby ze starego OFP).

Link do tematu + instrukcja
Kod: Zaznacz cały
http://community.codemasters.com/forum/operation-flashpoint-dragon-rising-game-pc-113/407675-finally-free-look-mouse-how-details-thread.html


Filmk:

Kod: Zaznacz cały
http://www.youtube.com/watch?v=Gp6zfOxDcFw


Instalacja nieco pofajdana, ale no cóż, wytwór ten nie jest autorstwa panów z CM, tylko jednego z użytkowników forum. Osobiście nie instalowałem tego, więc jak to wszystko wygląda nie mam pojęcia. Wstawiam to tutaj, bo myślę, że są jeszcze ludki, które tutaj wchodzą ;)

Rodzaj tematu - Mav
Ostatnio edytowano N 06 cze, 2010 13:02 przez kaaleth, łącznie edytowano 1 raz

Powrót do Inne gry

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

cron