Teraz jest Cz 18 kwi, 2024 21:28


S.T.A.L.K.E.R wydany w roku 2005 !

Rozmowy na temat innych produkcji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Slayer_Viper

Spammer

Spammer

  • Posty: 90
  • Dołączył(a): Cz 12 sie, 2004 08:28
  • Lokalizacja: Katowice

PostCz 30 cze, 2005 20:30

w BF:V jest to samo tylko ze tam chyba kazda bron ma zamek po zlej stronie :D
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostCz 30 cze, 2005 21:00

a nie bo w BF2 jest (przynajmniej wiekszosc) jak nalezy AK i jego wariacje maja zamek po lewej a m16 i m4 ma swoj skaplikowany zamek (mozna znalezc rozbudowany o "przycisk" w Americas Army) :D:D (a H&K Mp5 tez wrecho ma wlasciwy zamek :) )
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 30 cze, 2005 21:42

Bo trzeba być skończoną lamą, żeby schrzanić zamek w Mp5. Może po prostu twórcy uznają, że dany gun wygląda z danej strony "zbyt jałowo", więc zmieniają stronę, z której jest zamek...
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostCz 30 cze, 2005 21:49

Skoczona lama?? (ta zgadzam sie ale cii) tera pewnie beda cie scigac fani CS-a tam kazdy zamek jest skitraszony a BF2 to pierwsza z tej serii gra z nowoczesnymi spluwami i poprawnie zrobionymi zamkami (taki drobiazg a odrazu lepiej sie gra :D) A BTW to jak napisalem ze zamek w AK i wszystkich jego wariacjach ma po lewej to WIELKIE sorry bo ma po prawej a ja galem w csa i mi sie powalilo :oops:
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 30 cze, 2005 21:57

Przecież CS to totalne Science fiction... a fanów CSa mam gdzieś, naprawdę...
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostCz 30 cze, 2005 22:00

I bardzo dobrze....ja tez zreszta...A teraz wracajac do tematu nawet jezeli w stalkerze zle zrobia jakis zamek napewno "ktos sie tym zainteresuje" i to poprawi :D(ale kiedy-wydadza-tego-S.T.A.L.K.E.R-a ;-) )
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostPt 01 lip, 2005 10:11

tia szkoda ze Hindem nie bedzie mozna latac (a tak sie napalilem :/) ale mysle ze bedzie git.....jak wogole wydadza ta "super realistyczna odpicowana (nie nie bryke :P)gierke" hehe
Offline

Slayer_Viper

Spammer

Spammer

  • Posty: 90
  • Dołączył(a): Cz 12 sie, 2004 08:28
  • Lokalizacja: Katowice

PostPt 01 lip, 2005 10:28

No muszą wydac tyle pokazów zapowiedzi chociaż nigdy nie wiadomo. Ciekawe czy na multi będą pojazdy.
Offline
Avatar użytkownika

Mirage

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1306
  • Dołączył(a): Pt 30 lip, 2004 21:22
  • Lokalizacja: Bielsko-Biała

PostSo 06 sie, 2005 10:28

No to już jest lekka przegitka z ich strony... :shock: Czekam na tą grę już od pewnego czasu i kolejne informacje o przesunięciu premiery mnie poprostu WKURZAJ¡ :!:
Trace nadzieje, że wkońcu zobaczymy tą grę na naszych kompach...
Offline
Avatar użytkownika

stormshadow

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 113
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 18:09
  • Lokalizacja: Warszawa

PostCz 11 sie, 2005 11:19

heh, z ta grą bedzie zupełnie jak z duke nukem forever. i nigdy jej nie ujrzymy, ale jeśli jakimś cudem ją ujrzymy to już bdzie przestarzała i będzie kichą.
Offline
Avatar użytkownika

Clon

Major

Major

  • Posty: 734
  • Dołączył(a): Śr 05 kwi, 2006 16:02
  • Lokalizacja: Poznań

PostN 13 sie, 2006 13:49

Chyba powinniśmy zrobić ranking na "najdłuższy czas czekania na premierę gry"

Na pierwszym miejscu - "Duke Nukem: Forever"
Na drugim egzequo (nie wiem, czy poprawnie, ale co tam :P) "ArmA" i "S.T.A.L.K.E.R."
Na trzecim... sami wybierzcie :P
Offline
Avatar użytkownika

mossin

Major

Major

  • Posty: 516
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 18:40
  • Lokalizacja: Jaworzno/Gliwice

PostN 13 sie, 2006 14:19

prasa szumi, a w nece krązy kolejna beta. Zastanawiam sie czy sciagać, bo ątpie czy doczekam się na wersję gold.
..|..
Offline
Avatar użytkownika

Marker

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2006
  • Dołączył(a): So 24 lip, 2004 14:32
  • Lokalizacja: Osaka

PostN 13 sie, 2006 14:37

możemy żywić nadzieję, że gra faktycznie trafi w nasze ręce w tym terminie

ale już nie będzie takim rodzynkiem jakim by była 2 lata temu
Obrazek

"Jako arabski gej-satanista zmarzniete uszy wolę sobie ogrzewać przy płonacym kościele "
Offline
Avatar użytkownika

DeviAnCE

Major

Major

  • Posty: 611
  • Dołączył(a): So 07 sie, 2004 12:09
  • Lokalizacja: Terra

PostPt 25 sie, 2006 20:11

Bolesna informacja dla tych (tyczy się to również mej osoby), który oczekiwali od owej gry większej ilości elementów RPG.

Z racji tej, że miałem przyjemność uczestniczyć w prezentacji tytułów THQ, bardzo napaliłem się na wyczekiwanego przez wielu S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl. I faktycznie, produkt został ukazany w grywalnej wersji. Jak zatem te kilka lat wpłynęło na projekt. Cóż, przykro to mówić, lecz prawda bywa niekiedy bolesna - S.T.A.L.KE.R. nam się po prostu zestarzał! Grafika, którą tak mocno rajcowaliśmy się jeszcze w 2003 roku, dziś jest w zasadzie standardem, a pecetowe wersje takich gier, jak F.E.A.R. czy Doom 3 biją ją na głowę. Kolejna rzecz, jaka ostudziła mój zapał do dzieła THQ, to bardzo okrojona mechanika rozgrywki sprawiająca, że S.T.A.L.K.E.R. z pierwszoosobowego RPG-a stał się w zasadzie typowym FPS-em. Szkoda, bo zapowiadał się naprawdę pysznie, zaś w chwili obecnej jest - jak już napisałem - zwykłą strzelanką, w której gracz ma do wyboru szeroką gamę uzbrojenia oraz obszerny teren działania.

(...)


Zaczerpnięte z Imperium Gier. Kontynuacja artykułu na podanej przeze mnie stronie.
We do not know death... only change. We cannot kill each other without killing ourselves.
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostPt 25 sie, 2006 20:29

"[...]Zapal świeczke za tych których zabrał los, postaw świeczke w oknie..."
O lol :lol: :grin: Czy ktoś jeszcze czekał na tą gre?
Po tych wszystkich Unreal'ach II; Doom'ach III; Quak'ach IV... Oraz po Far Cry, chyba nikt nie wierzy już że gry którym już na początku produkcji wieszczy się że będą Mega... Co ja mówie, Giga hitami (a do tego mają być nieść z sobą nową jakość, rewolucje jakiej ¦wiat nie widział) spełnią te zamierzenia...
Kamieniami milowymi są z regóły tytuły mniej interesujące w pierwszym (medialnym) zetknięciu... Najczęściej nie trąbi o nich prasa, telewizja...
Dopiero jak odpalamy gre przekonujemy się że dane nam jest grać w coś wspaniałego...
Są wprawdzie gry (serie zapoczątkowane wspaniałymi produkcjami) które w spaniałym stylu kontynłują wytyczoną ongiś droge (GTA, CoD- pamiętając że to w duzej mierze stworzyli MohAA)... Ale te tytuły nie są obwieszczane jako "kamienie milowe" (raczej jako nowa jakość w obębie pewnegp kanonu, formy)...
Jedynie chyba Prey złamał (jezeli wierzyć recenzją) to fatum (ale była to gra zapomniana, już tak nie medialna jak jeszcze pare latek temu)...
Na pocieszenie napisze że AmrAss'a raczej nikt (po za garstką napeleńców ;-) , tłukących jeszcze godzinami w CWC ;-) i zapewne australijską armią :razz: ), nikt specjalnie nie oczekuje (napewno mniej niż np. na nowego NFS).
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Inne gry

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości