Teraz jest Pt 24 sty, 2020 13:38


Symulacja jazdy samochodem

Rozmowy na temat innych produkcji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Loony

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1613
  • Dołączył(a): Pt 11 mar, 2005 21:19
  • Lokalizacja: Avalon

PostPn 06 lis, 2006 22:36

Quabec - Ty żyjeeesz!! :mrgreen:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Clon

Major

Major

  • Posty: 734
  • Dołączył(a): Śr 05 kwi, 2006 16:02
  • Lokalizacja: Poznań

PostPn 06 lis, 2006 23:56

Hmm... w zasadzie też by mi się przydał taki save... bo jeździć cały czas tym *&^%& Clio to już przesada... ja kce chociaż Escorta! :/
Offline
Avatar użytkownika

Marker

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2006
  • Dołączył(a): So 24 lip, 2004 14:32
  • Lokalizacja: Osaka

PostPn 06 lis, 2006 23:58

nom... albo Eclipse :P
Ktoś ma save niech krzyczy!
Obrazek

"Jako arabski gej-satanista zmarzniete uszy wolę sobie ogrzewać przy płonacym kościele "
Offline
Avatar użytkownika

Quabec

Generał

Generał

  • Posty: 511
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:22
  • Lokalizacja: Poznań

PostWt 07 lis, 2006 01:18

ja ma ok 40000 kn jak uzbieram do 60 to sie odezwe :D ale chyba najpierw na naprawe wozu pójdzie wiec troche poczekacie :mrgreen:

Loony napisał(a):Quabec - Ty żyjeeesz!! :mrgreen:

a widziałeś moj nekrolog? :aniol:
Quabec
Offline
Avatar użytkownika

Clon

Major

Major

  • Posty: 734
  • Dołączył(a): Śr 05 kwi, 2006 16:02
  • Lokalizacja: Poznań

PostWt 07 lis, 2006 11:01

Czekam z niecierpliwością :mrgreen:
Offline

BelegU$

Kapral

Kapral

  • Posty: 67
  • Dołączył(a): So 08 kwi, 2006 16:05

PostWt 07 lis, 2006 13:43

G napisał(a):
BelegU$ napisał(a):Symulator jazdy po torze? Gran Turismo 4

Gran Turismo 4 to pikuś przy Forza motosport

BelegU$ napisał(a):Najlepsza samochodówka? Burnout 3: Takedown.

Gra na poziomie, w sam raz dla bezmózga :spoko:


Burnout wymaga myślenia. Koncentracji. Końcowe wyścigi są przechlapane. Co do mojej "bezmózgości" - średnia szkolna 5.1 mówi sama za siebie. Nie żebym się czepiał, ale... niesympatyczne to było.
Offline
Avatar użytkownika

Marker

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2006
  • Dołączył(a): So 24 lip, 2004 14:32
  • Lokalizacja: Osaka

PostWt 07 lis, 2006 13:44

a co ma twoja śrdenia do "bezmózgości"?
Obrazek

"Jako arabski gej-satanista zmarzniete uszy wolę sobie ogrzewać przy płonacym kościele "
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostWt 07 lis, 2006 14:48

W gimnazjum 5.1 to żadne osiągnięcie :]
Obrazek
Offline

G

Spammer

Spammer

  • Posty: 92
  • Dołączył(a): N 01 sty, 2006 17:29
  • Lokalizacja: Kraj Kwitnącej ¦wini

PostWt 07 lis, 2006 15:00

BelegU$ napisał(a):Burnout wymaga myślenia. Koncentracji. Końcowe wyścigi są przechlapane. Co do mojej "bezmózgości" - średnia szkolna 5.1 mówi sama za siebie. Nie żebym się czepiał, ale... niesympatyczne to było.

Lol, oceny nie odzwierciedlają tego jak bardzo jesteś mądry, inteligencja to coś więcej niż średnia 5.1.
Można też być bezmózgim kujonem, w czym problem ?

Swoją drogą jak chcesz gry wymagającej koncentracji, precyzji i bezbłędności to zagraj sobie w Gpl, RbR czy sapera. Napewno bardziej pomyślisz grając w te gry, niż ciupając w barnałta.

nara niuniuś
Offline
Avatar użytkownika

Mefiu

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 230
  • Dołączył(a): So 19 lut, 2005 23:28

PostWt 07 lis, 2006 15:00

Ta gra coraz bardziej wciaga. Juz polapalem sie o co biega. Mimo tragicznej grafiki i kiepskiego AI, gra ma niezla grywalnosc :spoko:
Tak btw, czy sa jakies obszary, nie wiem poza miastem czy cos, gdzie mozna rozwinac wiecej niz 50 km/h ?
Ostatnio edytowano Wt 07 lis, 2006 15:23 przez Mefiu, łącznie edytowano 1 raz
www.armedassault.pl
www.wre.f2z.avx.pl/wre/news.php
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Clon

Major

Major

  • Posty: 734
  • Dołączył(a): Śr 05 kwi, 2006 16:02
  • Lokalizacja: Poznań

PostWt 07 lis, 2006 17:30

Mefiu - Mi się wydaje, że są, ale to chyba w późniejszej części gry... ale pewnien nie jestem...

A co do tragicznej grafiki, nie jest taka zła... modele samochodów są dosyć dokładne i nawet odbicia na wodzie są :P A z kiepskim AI się całkowicie zgadzam... nie dość, że są te *%^$& korki, to jeszcze jakiś głupek się z innym zderzy i jest wielki karambol... ech, ciężkie jest życie kierowcy :P
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostWt 07 lis, 2006 18:24

BTW- policjanci stoją najczesciej przy swiatlach...ja potrafie przejechać spory kawałek 120-140 km/h Clio ;)
Offline
Avatar użytkownika

Mefiu

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 230
  • Dołączył(a): So 19 lut, 2005 23:28

PostWt 07 lis, 2006 19:21

Goose napisał(a):BTW- policjanci stoją najczesciej przy swiatlach...ja potrafie przejechać spory kawałek 120-140 km/h Clio ;)

Ale w tej grze policja jest i tak wszechwiedzaca, bo jak zaczniesz lamac przepisy mimo iz policja Cie nie widzi, to i tak ta głowa pana policjanta u góry moze robic sie coraz bardziej czerowna, az w koncu przegniemy pale, i bedziemy musieli podchodzic do misji jeszcze raz.

Tak wiec moje pytanie jest takie: Po co stoi policja w ogole w grze, skoro i tak wiedza o naszych przewinieniach (mimo iz nas nie widza),
Troszke zagmatwalem, ale moze bedziecie wiedziec o co mi chodzi.

btw. Goose ta gra to nie NFS :P
www.armedassault.pl
www.wre.f2z.avx.pl/wre/news.php
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Marker

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2006
  • Dołączył(a): So 24 lip, 2004 14:32
  • Lokalizacja: Osaka

PostWt 07 lis, 2006 19:59

phi... ja nawet nie wiedziałem że policja jest fizycznie obecna :P

[quote]ja potrafie przejechać spory kawałek 120-140 km/h Clio [quote]

Gorzej z hamowaniem :P
Obrazek

"Jako arabski gej-satanista zmarzniete uszy wolę sobie ogrzewać przy płonacym kościele "
Offline
Avatar użytkownika

Clon

Major

Major

  • Posty: 734
  • Dołączył(a): Śr 05 kwi, 2006 16:02
  • Lokalizacja: Poznań

PostWt 07 lis, 2006 20:04

I pomyśleć, że ta gra była współfinansowana ze środków władz Chorwacji... (Tyle zrozumiałem z tego chorwackiego bełkotania, chociaż nie jestem pewien... :P)
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Inne gry

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron