Jonez napisał(a):Tak panie to tylko w Steyr AUG'u oraz HK 416/417, G36 bądź niektórych wersjach magazynka MP5
(jeszcze chyba w XM8)
Tak, magazynki H&K ftw!
Jonez napisał(a):Kireta napisał(a):ocenić przybliżoną ilość sprawdzając ilość pustych "dziurek"
?
Niektóre magazynki (szczególnie te wchodzące w rękojeść - pistolety, pistolety maszynowe) - mają po kilka dziurek do kontrolowania ilości naboi - takich jak ta do sprawdzania "pełności" magazynka AK
Jonez napisał(a):Ładując "nowy" wiesz ile waży - więc rozwiązanie z OFP2 jest moim zdaniem ok (w ACE było podobnie, i też było cool)
O ile spojrzenie na kontrolkę informuje jedynie czy magazynek jest pełny czy nie, zważenie go w ręce pozwala określić ile w przybliżeniu pestek zostało, z niewielką dokładnością, (dwie trzecie, pół, ćwierć) ale jednak.
Jonez napisał(a):Do rozkładania celownika powinien być inny klawisz (i tak być może jest, nie wiemy)
Nie obraziłbym się
Jonez napisał(a):poza tym bzdura, broni nie trzymasz inaczej strzelając z granatnika bo celownik w M203 (chyba, że mówimy o GP-25/30 bądź XM320 jak w AA3 - choć i wtedy zmienia się to nieznacznie) jest osadzony na tej samej wysokości co iron-sighty
Ale prawą rękę trzymasz na magazynku lub chwycie granatnika
.
Za CDA 08/2009
(pomijając to co można przeczytać na stronie):
Flashpoint zdecydowanie lepiej wygląda z daleka niż z bliska i jest to widać cena za kilkunastokilometrowy zasięg wzroku
Ja nie mam nic przeciwko takiemu układowi.
Niestety wbrew zapowiedziom brudzenia się i pojazdów nie uświadczysz
Couldn't care less.
zdziwił mnie absolutny brak możliwości zmiany jakichkolwiek ustawień graficznych poza rozdzielczością(być może w pełnej wersji będzie w launcherze)
oby
Niemniej na moim GF 9600 w rozdzielczości 1400x900 gra chodziła przez 95% czasu na stabilnych 30 latkach na sekundę i wyglądała naprawdę ładnie
nieźle
Za pierwszym razem szybko na otwartym terenie straciłem dwoje ludzi. Po restarcie misji pierwszy padłem ja, wpierw dostając w nogę, potem zaś - [...]prosto w czerep
Czyli ze śmiertelnością gracza i towarzyszy broni źle nie jest.
przy kolejnym podejściu, przygotowany w momencie zaskoczenia skryptu z Kitajcami wydałem drużynie rozkaz "Flank right", a sam - kuląc się pod murkiem - posłałem w stronę pagórka trzy granaty.
Działaniami AI kierują skrypty. Ech...
w grze nie ma zwierząt i cywili
Mam nadzieję, że co najwyżej w
kampanii nie ma cywili, a w grze jako takiej są.
Tu wypada wcisnąć kolejną krótką dygresję - tym razem o misjach nocnych [...] najbardziej zapadły mi w pamięć granatowe barwy światła rozświetlanego przez księżyc w pełni oraz zupełnie przegięty system termowizji zamontowany na karabinie, który sprawiał, że wszystko, co żywe lub jeżdżące, jarzyło się na tle czarno-białego świata jak psu... nos
Oprócz czteroosobowego co-opa [...] dostępne będą w grze dwa tryby gry - anihilation i infiltration. W pierwszym z nich zetrą się dwie drużyny o równej liczbie uczestników, natomiast w drugim nieliczni członkowie oddziałów specjalnych wyposażeniu w noktowizję i inne bajery zmuszeni będą prześlizgnąć się do celu przez przeważające, ale gorzej uzbrojone siły wroga. [...] zaimplementowany zostanie znany m.in. z Call of Duty system doświadczenia i rang
Z tego wszystkiego to mi wyrasta taki współczesny Delta Force. Dobra gra, całkiem realistyczna, ale oparta na skryptach (czyli na trzy, cztery przejścia). Czyli w zasadzie to czego się spodziewałem. Teraz tylko czekać na demo.
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller