Teraz jest Pt 29 mar, 2024 14:54


Operation Flashpoint: Dragon Rising

Rozmowy na temat innych produkcji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

DeviAnCE

Major

Major

  • Posty: 611
  • Dołączył(a): So 07 sie, 2004 12:09
  • Lokalizacja: Terra

PostPn 27 sie, 2007 14:59

Tfu, tfu, tfu ... zapomniałem, że to produkcja CM. Mój błąd.
Ostatnio edytowano Pn 27 sie, 2007 15:12 przez DeviAnCE, łącznie edytowano 1 raz
We do not know death... only change. We cannot kill each other without killing ourselves.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 27 sie, 2007 15:02

Eee, chwila.

OFP 2 DR = OFP 2 by Codemasters
ArmA II = Game II, by BIS.

Więc co je...?

A od siebie dodam, fajnie będzie wreszcie postrzelać do kogoś innego niż ruskich. A żółci są fajnymi przeciwnikami. Choć i tak czekam aż mi dane będzie ruskimi zaprowadzać porządek w jakiejś niespokojnej republice :twisted:
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan

HAV

PostPn 27 sie, 2007 15:10

Spokojnie panowie - dodaliśmy właśnie nowy dział na forum ;-)

ARMA II (dawna Game 2) BIS'u i OFP 2 Dragon Rising Codemasters'a mają teraz osobne działy.
Offline

Mr. Red

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 39
  • Dołączył(a): N 21 sty, 2007 19:34
  • Lokalizacja: Zielona Góra

PostPn 27 sie, 2007 18:43

Obiekty mają być w OFP2 bardzo szczegółowe. Na przykład zwykły granat będzie się składał z 5000 polygonów (dla porównania - w OFP miał chyba z 50)
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostPn 27 sie, 2007 19:37

No akurat granatom to się za bardzo okazji przyjrzeć nie będzie :P
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 27 sie, 2007 19:37

Skąd to info? No i pytanie, po co nam tak szczegółowe modele podczas gdy wszystko załatwić może Bump-Mapping?
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan

HAV

PostPn 27 sie, 2007 21:55

Te 5000 poly to chyba jako wstępny model pod normal mapy :> - nikt rozsądny nie wrzuci do gry takich modeli, bo i mija się to z celem ;-) ]:->
Offline
Avatar użytkownika

Clon

Major

Major

  • Posty: 734
  • Dołączył(a): Śr 05 kwi, 2006 16:02
  • Lokalizacja: Poznań

PostWt 28 sie, 2007 00:12

Już widzę tych graczy śliniących się i chwalących przed kumplami "Ej, a wiecie, że w mojej uber grze granat się składa z 5000 polygonów?" :D

Drobny OT się wkradł. :>
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostŚr 05 wrz, 2007 14:12

Tygrys205 napisał(a):... Prawda jest taka, że silnik Neon, na którym działa OFP2 jest doskonale zoptymalizowany i nie będzie potrzebował wcale takiego super sprzętu jak co poniektórzy myślą...


Skąd masz takie informacje? Szukałem informacji o tym silniku i nic nie znalazłem. Możesz podać jakąś stronę z informacjami o tym silniku, może jakiś film z dema technicznego?

Odnoście OF2. Nowy silnik spowoduje że w nowego Flashpointa będzie się grać inaczej. Nie wiem czy lepiej czy gorzej po prostu inaczej. I nie sądzę aby Codemasters z Operation Flashpoint zrobili coś w stylu CoD. Zostali by za to oskalpowani :P
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostŚr 05 wrz, 2007 14:16

CoD to raczej nie będzie, choć by dlatego że OFP2 będzie mieć lub ma edytor misji.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Volt

Major

Major

  • Posty: 905
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 09:50
  • Lokalizacja: Wrocław

PostŚr 05 wrz, 2007 14:40

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostŚr 05 wrz, 2007 15:30

JaFranek napisał(a):
Tygrys205 napisał(a):... Prawda jest taka, że silnik Neon, na którym działa OFP2 jest doskonale zoptymalizowany i nie będzie potrzebował wcale takiego super sprzętu jak co poniektórzy myślą...


Skąd masz takie informacje? Szukałem informacji o tym silniku i nic nie znalazłem. Możesz podać jakąś stronę z informacjami o tym silniku, może jakiś film z dema technicznego?

Odnoście OF2. Nowy silnik spowoduje że w nowego Flashpointa będzie się grać inaczej. Nie wiem czy lepiej czy gorzej po prostu inaczej. I nie sądzę aby Codemasters z Operation Flashpoint zrobili coś w stylu CoD. Zostali by za to oskalpowani :P



Oskalpuje ich osobiście
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostŚr 05 wrz, 2007 17:02

Jeżeli to będzie na tym samym silniku co Colin McRae DIRT to możemy się spodziewać że pojazdy będą się realistycznie zachowywać podczas grania. Dopracowany może być również model uszkodzeń. Co do reszty to wszystko zależy od tego jak bardzo elastyczny jest silnik. To że jest wykorzystany w samochodówce nie oznacza że będzie źle sie sprawiał w takiej grze jak OF i na odwrót. Dla przykładu wystarczy podać silnik w grze Chrome który bez problemu radził sobie w grze XP Rally.
Mam pewne obawy co do systemu wydawania rozkazów. Mam nadzieje że sie nie zmieni za bardzo (o ile w ogóle)
No i chyba najgorsza rzecz, wymagania sprzętowe. Juz CMR:D pokazuje jaki jest wymagający od komputera. Minimalne wymagania zaczynają sie od:

# DirectX 9.0c
# Pentium 4 @ 3.0GHz lub Athlon 64 3000+
# 1GB RAM.
# Karta graficzna: GeForce 6800 / Radeon X1300 lub lepsza

A co jak do tego dołożymy spory teren, masę piechoty, kilkanaście pojazdów nawzajem się niszczących i wybuchających? Lepiej nie myśleć. Nic dziwnego ze filmik to render bo z GamePlay'a to by wyszedł pokaz slajdów ;) Już zaczynam zbierać na nowego kompa :P
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 05 wrz, 2007 17:11

Nie XP Rally, tylko Xpand. Który był fajny, ale do dupy, bo po asfalcie jeździło się trudniej niż po szutrze. Ofp2 wcale nie musi mieć kosmicznych wymagań, wystarczy że programiści trochę pomyślą... (czyt. nie będą ładować w raz 100 km2 naraz)
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Volt

Major

Major

  • Posty: 905
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 09:50
  • Lokalizacja: Wrocław

PostŚr 05 wrz, 2007 17:43

Jonez nie odzywaj się w tematach, których nie masz różowego pojęcia, jakby to było takie proste , "choć władujemy viewdistance na 1000m by starsze dziady to uciągneły". To nie tak działa :> .
Obrazek
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Inne gry

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron