Teraz jest Wt 23 kwi, 2024 21:18


Operation Flashpoint: Dragon Rising

Rozmowy na temat innych produkcji.
  • Autor
  • Wiadomość

Berna

PostŚr 12 sie, 2009 00:24

Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostŚr 12 sie, 2009 11:24

Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 12 sie, 2009 13:39

żal żal żal


Już pisałem, na innym forum: żałosny wręcz brak rzetelności jak na najbardziej poczytne pismo growe w Polsce. Dlaczego? Odsyłam tam, bo bez sensu powtarzanie, ja tylko chciałem tutaj, by owieczki nie powtarzały za Maćko ślepo: Nie ma [jeszcze] powodów do obaw. Nie martwcie się - jeśli się pojawią na pewno nie przejdą wam koło nosa.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostŚr 12 sie, 2009 15:52

„przeszkadzajek” w postaci punktów nawigacyjnych, kompasu z zaznaczonymi wrogami, stanu amunicji wraz z trybem strzelania (półautomatycznie, serią itp.) broni oraz celownika. Te ostatnie pojawiają się wyłącznie podczas przeładowania.


Ciągle czekam na grę, w której sprawdzać amunicję będzie można "fizycznie" patrząc na podczepiony magazynek, ocenić przybliżoną ilość sprawdzając ilość pustych "dziurek" bądź wyjmując magazynek by zważyć go w ręce.

Także pamiętania, czy trzymany w dłoni karabin z podczepionym granatnikiem po naciśnięciu lpm wypluje w stronę ukrytego za winklem wroga serię pocisków, czy po ostatnim starciu pozostał w trybie strzelania granatami (raz czy dwa w ten sposób udało mi się zakończyć swój żywot).


Dla mnie to nie realizm tylko niedopracowanie. Nawet jeśli nie chciało im się zrobić innej animacji trzymania broni, to wystarczyło zrobić złożony/rozłożony celownik granatnika jak to zrobiono w stareńkim Delta Force.

Brak losowości w ustawieniu żołnierzy wroga i całkiem spora liczba skryptów


heh...

brb, jadę kupić CDA
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

PostŚr 12 sie, 2009 16:37

Ja wiedziałem, że z tego lipa jak nic wyjdzie.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 12 sie, 2009 16:41

Kireta napisał(a):patrząc na podczepiony magazynek
Tak panie to tylko w Steyr AUG'u oraz HK 416/417, G36 bądź niektórych wersjach magazynka MP5 :P (jeszcze chyba w XM8)

Kireta napisał(a):ocenić przybliżoną ilość sprawdzając ilość pustych "dziurek"
?

Kireta napisał(a):bądź wyjmując magazynek by zważyć go w ręce.
Ładując "nowy" wiesz ile waży - więc rozwiązanie z OFP2 jest moim zdaniem ok (w ACE było podobnie, i też było cool)

Kireta napisał(a):Dla mnie to nie realizm tylko niedopracowanie. Nawet jeśli nie chciało im się zrobić innej animacji trzymania broni, to wystarczyło zrobić złożony/rozłożony celownik granatnika jak to zrobiono w stareńkim Delta Force.
Do rozkładania celownika powinien być inny klawisz (i tak być może jest, nie wiemy), poza tym bzdura, broni nie trzymasz inaczej strzelając z granatnika bo celownik w M203 (chyba, że mówimy o GP-25/30 bądź XM320 jak w AA3 - choć i wtedy zmienia się to nieznacznie) jest osadzony na tej samej wysokości co iron-sighty

Kireta napisał(a):brb, jadę kupić CDA
Cytaty mile widziane!

Slacker napisał(a):Ja wiedziałem, że z tego lipa jak nic wyjdzie.
Lamer.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

PostŚr 12 sie, 2009 17:27

Lamer.


Z wzajemnością :smile:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostŚr 12 sie, 2009 17:54

Jonez napisał(a):Tak panie to tylko w Steyr AUG'u oraz HK 416/417, G36 bądź niektórych wersjach magazynka MP5 :P (jeszcze chyba w XM8)

Tak, magazynki H&K ftw!

Jonez napisał(a):
Kireta napisał(a):ocenić przybliżoną ilość sprawdzając ilość pustych "dziurek"
?

Niektóre magazynki (szczególnie te wchodzące w rękojeść - pistolety, pistolety maszynowe) - mają po kilka dziurek do kontrolowania ilości naboi - takich jak ta do sprawdzania "pełności" magazynka AK

Jonez napisał(a):Ładując "nowy" wiesz ile waży - więc rozwiązanie z OFP2 jest moim zdaniem ok (w ACE było podobnie, i też było cool)

O ile spojrzenie na kontrolkę informuje jedynie czy magazynek jest pełny czy nie, zważenie go w ręce pozwala określić ile w przybliżeniu pestek zostało, z niewielką dokładnością, (dwie trzecie, pół, ćwierć) ale jednak.

Jonez napisał(a):Do rozkładania celownika powinien być inny klawisz (i tak być może jest, nie wiemy)

Nie obraziłbym się

Jonez napisał(a):poza tym bzdura, broni nie trzymasz inaczej strzelając z granatnika bo celownik w M203 (chyba, że mówimy o GP-25/30 bądź XM320 jak w AA3 - choć i wtedy zmienia się to nieznacznie) jest osadzony na tej samej wysokości co iron-sighty

Ale prawą rękę trzymasz na magazynku lub chwycie granatnika ;-) .

Za CDA 08/2009
(pomijając to co można przeczytać na stronie):
Flashpoint zdecydowanie lepiej wygląda z daleka niż z bliska i jest to widać cena za kilkunastokilometrowy zasięg wzroku

Ja nie mam nic przeciwko takiemu układowi.
Niestety wbrew zapowiedziom brudzenia się i pojazdów nie uświadczysz

Couldn't care less.
zdziwił mnie absolutny brak możliwości zmiany jakichkolwiek ustawień graficznych poza rozdzielczością(być może w pełnej wersji będzie w launcherze)

oby
Niemniej na moim GF 9600 w rozdzielczości 1400x900 gra chodziła przez 95% czasu na stabilnych 30 latkach na sekundę i wyglądała naprawdę ładnie

nieźle :grin:
Za pierwszym razem szybko na otwartym terenie straciłem dwoje ludzi. Po restarcie misji pierwszy padłem ja, wpierw dostając w nogę, potem zaś - [...]prosto w czerep

Czyli ze śmiertelnością gracza i towarzyszy broni źle nie jest.
przy kolejnym podejściu, przygotowany w momencie zaskoczenia skryptu z Kitajcami wydałem drużynie rozkaz "Flank right", a sam - kuląc się pod murkiem - posłałem w stronę pagórka trzy granaty.

Działaniami AI kierują skrypty. Ech...
w grze nie ma zwierząt i cywili

Mam nadzieję, że co najwyżej w kampanii nie ma cywili, a w grze jako takiej są.
Tu wypada wcisnąć kolejną krótką dygresję - tym razem o misjach nocnych [...] najbardziej zapadły mi w pamięć granatowe barwy światła rozświetlanego przez księżyc w pełni oraz zupełnie przegięty system termowizji zamontowany na karabinie, który sprawiał, że wszystko, co żywe lub jeżdżące, jarzyło się na tle czarno-białego świata jak psu... nos


Oprócz czteroosobowego co-opa [...] dostępne będą w grze dwa tryby gry - anihilation i infiltration. W pierwszym z nich zetrą się dwie drużyny o równej liczbie uczestników, natomiast w drugim nieliczni członkowie oddziałów specjalnych wyposażeniu w noktowizję i inne bajery zmuszeni będą prześlizgnąć się do celu przez przeważające, ale gorzej uzbrojone siły wroga. [...] zaimplementowany zostanie znany m.in. z Call of Duty system doświadczenia i rang


Z tego wszystkiego to mi wyrasta taki współczesny Delta Force. Dobra gra, całkiem realistyczna, ale oparta na skryptach (czyli na trzy, cztery przejścia). Czyli w zasadzie to czego się spodziewałem. Teraz tylko czekać na demo.
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 12 sie, 2009 18:30

(Od tyłu)

Jeśli coop to będą maksymalnie 4 osoby (nie mówię o przechodzeniu kampanii) to ta gra w sporej mierze dla mnie leży.

redaktor napisał(a):Tu wypada wcisnąć kolejną krótką dygresję - tym razem o misjach nocnych [...] najbardziej zapadły mi w pamięć granatowe barwy światła rozświetlanego przez księżyc w pełni oraz zupełnie przegięty system termowizji zamontowany na karabinie, który sprawiał, że wszystko, co żywe lub jeżdżące, jarzyło się na tle czarno-białego świata jak psu... nos
Ah, profesjonalizm :D

Kireta napisał(a):Działaniami AI kierują skrypty. Ech...
Szczerze mówiąc nie do końca zrozumiałem na jakiej podstawie osądzasz ale zobaczymy jak będzie w demie\finalnej - w jednej z pierwszych prezentacji C. Lindop mówił o pełnej niezależności AI (w scenie, więc sporo powinno być nieskryptowane)

Kireta napisał(a):Ale prawą rękę trzymasz na magazynku lub chwycie granatnika
Prawda, mój błąd, ale możliwe że zwyczajnie nie było to widoczne z FPP.

Kireta napisał(a):O ile spojrzenie na kontrolkę informuje jedynie czy magazynek jest pełny czy nie, zważenie go w ręce pozwala określić ile w przybliżeniu pestek zostało, z niewielką dokładnością, (dwie trzecie, pół, ćwierć) ale jednak.
O takim rozwiązaniu pisałem - tj. okienku dialogowemu "The magazine feels heavy" (jak w RO lub właśnie wspomnianym ACE'ie)

I dzięki za informacje o "dziurkach" ;)

PS: Cywile nie są aż tak ważni w tym wypadku. Ja chcę więcej misjiiiii!
PS2: Slacker, doprawdy, zdanie takiego autorytetu jak Ty na bank zniszczy moją markę :)
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostŚr 12 sie, 2009 18:56

Jonez napisał(a):Jeśli coop to będą maksymalnie 4 osoby (nie mówię o przechodzeniu kampanii) to ta gra w sporej mierze dla mnie leży.

O coop-ie na max 4 osoby mówi się w odniesieniu do kampanii, która jest na tę chwilę jedyną znaną formą gry poza team deathmatch i infiltration. Nie oznacza to, że nie będzie można zrobić misji coop na więcej graczy, ale nie oznacza też, że można.

Jonez napisał(a):Szczerze mówiąc nie do końca zrozumiałem na jakiej podstawie osądzasz ale zobaczymy jak będzie w demie\finalnej - w jednej z pierwszych prezentacji C. Lindop mówił o pełnej niezależności AI (w scenie, więc sporo powinno być nieskryptowane)

Właśnie o to chodzi, że beta test wskazuje na liczne skrypty (decydujące np. o wybiegnięciu niemilców zza budynku gdy dojdziemy dość blisko) i wrogów zawsze na tych samych miejscach (stąd moje skojarzenie z Delta Force). Oczywiście, jest możliwe, że AI potrafi być całkiem niezależne i to jedynie oskryptowanie misji nie pozwala mu rozwinąć skrzydeł. W końcu beta zawiera tylko 2 misje.

PS: Cywile nie są aż tak ważni w tym wypadku. Ja chcę więcej misjiiiii

Podobno edytor "na pierwszy rzut oka" jest prostszy w obsłudze niż ten z ArmA 2. Mam nadzieję, że twórcy dotrzymają słowa i da nam takie same możliwości jak twórcom gry. Bo jedna liniowa kampania to za mało!
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Offline
Avatar użytkownika

Michalofp

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 132
  • Dołączył(a): Pt 25 lut, 2005 15:35
  • Lokalizacja: Praszka

PostPt 14 sie, 2009 15:45

Wyszedł Vehicle Trailer, moze pojazdów mało ale mi się ogólnie podoba. Gra ma całkiem niezły klimat.
http://www.pcgameshardware.com/aid,6923 ... iler/News/
Offline

frankie020

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 49
  • Dołączył(a): Pn 20 lip, 2009 00:22

PostPt 14 sie, 2009 19:01

no nie, znane z Battlefielda 2 kiczowate FAV i DPV, ble

Berna

PostPt 14 sie, 2009 20:38

Wymagania ciekawe. Mieszcze się pomiędzy minimalnymi, a rekomendowanymi :co:
Trzeba będzie zagrać w demo, solidnie je "przeczesać". Jeżeli się "zakocham" tak jak to było w przypadku OFP to kupię. Jeżeli nie to dalej będe grał w starą "flaszkę" niezależnie od wielkości community. :PPPP
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

PostPt 14 sie, 2009 21:21

Ja raczej nie kupię, takie moje zdanie.

@Jonez --> Myślisz, że jak masz tu kolegów to Ci wszystko wolno :?:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 15 sie, 2009 02:23

Nie chce mi się z Tobą spamować.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Inne gry

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

cron