Teraz jest Pt 29 mar, 2024 13:11


Soldat

Rozmowy na temat innych produkcji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Operator

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 420
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 12:31
  • Lokalizacja: Świdnica

Soldat

PostPn 07 lip, 2008 11:42

Większość z was powie po prostu, że to Badziewie przez duże B. Lecz w tym badziewiu jest jedna, fajna rzecz. Otóż możliwość całkowitej modyfikacji map, broni oraz ubranek.
Ja np. Robie sobie do niej mody broni [świetna rzecz, jak pobierasz coś dużego]
Mój Mod
A może ktoś z was już to robił? Jeśli tak to pokażcie, co zrobiliście.
Ostatnio edytowano Wt 08 lip, 2008 23:13 przez Operator, łącznie edytowano 2 razy
Perz - nie rozumiesz i nie zrozumiesz.
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostPn 07 lip, 2008 12:34

Masz gdzieś linka jak zrobić mody?
A masz pełną wersję za bite bodajże 5 dolarów?

I czy masz rodzaj tematu? Nie moderuję, ale ostrzegam tylko.
Offline
Avatar użytkownika

Operator

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 420
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 12:31
  • Lokalizacja: Świdnica

PostPn 07 lip, 2008 14:29

Tak sie robi Boty: [Edytuj sobie jednego z botów w soldat/bots]
Kod: Zaznacz cały
[BOT]
Name=An Undercover Officer
Color1=$00C0C000
Color2=$00008000
Skin_Color=$00FFFFFF
Hair_Color=$00404080
Favourite_Weapon=Hands
Secondary_Weapon=0
Friend=An Undercover Officer
Accuracy=0
Shoot_Dead=0
Grenade_Frequency=900
Camping=255
OnStartUse=1
Hair=4
Headgear=2
Chain=1
Chat_Frequency=50
Chat_Kill=Terrorist neutralized
Chat_Dead=Agent down!
Chat_Lowhealth=
Chat_SeeEnemy=Terrorist spotted!
Chat_Winning=



A tak edytuje wartości broni: [zawartość weapons.ini]
Kod: Zaznacz cały
// :: Weapon mod : default settings by Michal Marcinkowski, Beta testing team and the community

// Some settings for non-standard weapons won't work for example: reload time on stat. gun or grenade for obvious reasons
// Please do not consider weapon mod bugs as normal bugs, they are not priority when bug fixing.
// This is more for tweaking weapon balance than changing the whole game.

// Soldat uses ticks for measuring time, 60 ticks = 1 second
// ex. 90 ticks = 1.5 second, 10 ticks = 0.16666667 second
// FireInterval, ReloadTime, Bink and StartUpTime is measured in ticks

//Damage=190
// The values are not relevant, experiment to see how it works (use poor mr. dummy bot for example (create Dummy in Bots folder).

//FireInterval=30
 - rate of fire, the smaller the faster the weapon is

//Ammo=4
 - full clip

//ReloadTime=75
 - time of reload in ticks

//Speed=33
 - initial speed of bullet, speed affects damage

//BulletStyle=1
 1  - plain bullet
 2 - frag grenade
 3 - shotgun pellets
 4 - m79 grenade
 5 - flame
 6 - punch
 7 - arrow
 8 - flame arrow
 11 - knife/chainsaw
 12 - LAW missile
 13 - knife
 14 - M2 bullet

//StartUpTime=0
 - like the Minigun start time, may not work for all weapons

//Bink=0
 - if the player is hit by a bullet his aim is not accurate for this amount of time, the mouse cursor in-game shows how this works
  - negative values mean self-bink, the lower the number the more inaccurate the weapon will get after auto-firing

//MovementAcc=1
 - how much the aim is affected by player movement, the higher the value the more you have to be still to aim properly



Co do dźwięków muszą byc prawidłowe nazwy i format [.waw]

Tekstury broni robisz sobie w paincie. [hint: zobacz w folderze interface-gfx/guns - tekstury broni pokazywane w menu wyboru, oraz weapons-gfx - tekstury broni w grze]

Proste, Nieprawdaż?
A jak chcesz sobie mapki robić to ściągnij sobie Soldat Map maker'a
Perz - nie rozumiesz i nie zrozumiesz.
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostPn 07 lip, 2008 15:06

Hmmm. Możen awet się tym pobawię
Offline
Avatar użytkownika

Operator

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 420
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 12:31
  • Lokalizacja: Świdnica

PostPn 07 lip, 2008 15:22

Mówię ci, zabawa jest przednia jak coś dużego ci sie ściąga. Polecam tez wykorzystać rysunki broni z http://www.juniorgeneral.org/
Perz - nie rozumiesz i nie zrozumiesz.
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostPn 07 lip, 2008 15:56

Zobczę. A masz to zarejestrowane?
Offline
Avatar użytkownika

Operator

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 420
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 12:31
  • Lokalizacja: Świdnica

PostWt 08 lip, 2008 16:13

Nie, to drogi i zbędny bajer.

A oto screen z produkcji mojego najnowszego modu Normandy v1:
Obrazek
Brakuje jeszcze: Większości Tekstur broni i niektórych dźwięków.
A broń będzie taka-
1 Dual P38s
2 Mp40
3 Fj42
4 M1 Garand
5 Itaca 47
6 Kar98k
7 Panzerfaust 60
8 Gewehr 34
9 Mp44
0 Mg34

Luger
Comando Knife
Crowbar ;]
i Panzershreck
Jeśli ktoś chce pomóc, albo ma sugestie niech pisze.


P.S. Sory za jakość screena, to ten fotosik sie pieprzy.
Perz - nie rozumiesz i nie zrozumiesz.
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostWt 08 lip, 2008 21:39

Jest już "mod" drugowojenny traktujący o wschodzie jednak i do niego jest pare dodatkow, ale probuj probuj .
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostWt 08 lip, 2008 22:49

Ale niestety nie jest za dobry. BTW, też robię moda, Chechen Wars
Offline
Avatar użytkownika

Operator

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 420
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 12:31
  • Lokalizacja: Świdnica

PostWt 08 lip, 2008 23:10

Apropo tych modów.. to mam je wszystkie i unikam powtórek [jak już są, to robie lepsze niż konkurencja...]
Multi też jest fajne, polecam Leo's realistic servers
Perz - nie rozumiesz i nie zrozumiesz.
Offline
Avatar użytkownika

Operator

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 420
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 12:31
  • Lokalizacja: Świdnica

PostPn 18 sie, 2008 12:38

Dobra... Zostałem już odbanowany, więc mogę to wydać. Zmieniłem nazwę [dowiecie sie czemu] na Call of Duty 1.5. jedną z zalet tego modu jest to że posiada mod realistyczny.
Zawiera też kilka dodatków do własnej edycji.
Link: http://rapidshare.com/files/138192308/C ... 5.zip.html
[Bym dał jako załącznik ale coś okropnie haczy]
Perz - nie rozumiesz i nie zrozumiesz.
Offline
Avatar użytkownika

Loony

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1613
  • Dołączył(a): Pt 11 mar, 2005 21:19
  • Lokalizacja: Avalon

PostPn 18 sie, 2008 13:08

Nie znam wielu osób które na realistic grają (a gram od początku wyjścia wersji 1.2.1), niepotrzebnie się wysilasz IMO.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostPn 18 sie, 2008 14:25

Można skonstruować mod tak by wszystko oprócz spadania było na realisticu.
Offline
Avatar użytkownika

kaczucha

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 154
  • Dołączył(a): Wt 15 lip, 2008 18:22

PostWt 19 sie, 2008 04:20

operator popracuj troche nad bronią stacjonarną (za szybko sie przegrzewa :/ ) i nad lugerami (niech dźwięk będzie bardziej zsynchronizowany :neutral: ), a reszta to git i możę jeszcze jakaś mapka :spoko:
Nachwyt szeroko i jesteś mistrzem.

;p
Offline
Avatar użytkownika

Operator

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 420
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 12:31
  • Lokalizacja: Świdnica

PostWt 19 sie, 2008 12:15

Stracjonarnego, czyli mg42 nie zmienisz, to błąd gry, a o odgłosie "lugerów" pierwszy raz słyszę...
Perz - nie rozumiesz i nie zrozumiesz.
Następna strona

Powrót do Inne gry

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron