Teraz jest Pn 21 sie, 2017 04:21


ACE Mod pytanie

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

VeaVictis

Kapral

Kapral

  • Posty: 53
  • Dołączył(a): Wt 23 cze, 2009 10:22
  • Lokalizacja: lubuskie

ACE Mod pytanie

PostPn 28 cze, 2010 11:11

witam, nie znalazłem podobnego tematu, więc piszę.
Mam pytanie odnośnie A.C.E modu. Wiem,że nie wszystkie addony są z nim zgodne, ale chcę uzyć jednocześnie modu ACE i CWR w wersji 0.80 (chyba demo). Zastanawia mnie dlaczego tylko niektóre jednostki z CWR są dostępne (widoczne) w edytorze po uruchomieniu gry z ACE ??. Ta sama sytuacja dotyczy addonu rahmadi Army autorstwa Doomka http://www.armaholic.com/page.php?id=29 ... HMADI+ARMY . Jak to możliwe,że addon jest jakby zgodny z ACE modem,ale nie wszystkie jednostki są dostepne. Można to jakoś zmienić?? Kolejne pytanie dotyczy możliwości montażu/demontazu celownika na broni w Modzie ACE. W katalogu Addons w ACE znalazłem plik z nazwą Attachments (chyba ace_attachments.pbo) po rozpakowaniu go i przejżeniu plików wychodzi na to,że istnieje taka możliwość. Próbowałem broni z celownikami ACOG, Elcan itp. i nic. Nie widzę nigdzie żadnej opcji montowania i demontażu celowników. Może trzeba uzyć skryptu?? Ktoś może słyszał o takiej opcji?? Dodam,że używam Army w wersji 1.18 i ACE moda w wersji 1.07. Dzieki za zaintereesowanie tematem, pozdrawiam.

Na forum panuje zasada jeden topic = jedno pytanie. Proszę założyć nowy temat o problemie z montażem celownika. - Clon
Ostatnio edytowano Pn 28 cze, 2010 15:13 przez VeaVictis, łącznie edytowano 1 raz
"Spadochroniarze nie umierają... Idą do piekła,żeby sie przegrupować".
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostPn 28 cze, 2010 21:28

Obstawiam, że to scope=1.

Przydługie wyjaśnienie:
scope w configu jednostki określa czy i jak jest dostępna. 0 oznacza, że jej nie ma (istnieje tylko jako źródło danych dla innych), 1, że istnieje i może być użyta, ale nie można jej postawić w edytorze (postacie specjalne, niezniszczalne jednostki do cutscenek, czy inne, których z jakiegoś powodu nie chcesz w edytorze). Scope=2 to jednostka dostępna w edytorze.

ACE usuwa z edytora fikcyjne jednostki z ArmA. Czyli ARMarines, SLA i RACS. By nie popsuć misji nie zostały z niego usunięte zupełnie, ale otrzymały scope=1 dzięki czemu nie ma ich w edytorze.

Configi w ArmA działają tak, że jednostka nie musi mieć wpisanych wszystkich zmiennych. Po prostu, kiedy nie ma jakiejś funkcji opisanej korzysta z danych jednostki macierzystej.

I dochodzimy do końca. Jeśli jednostki z addonów używają jednostek BIS jako jednostek macierzystych, "odziedziczą" po nich scope=1 (dlatego wielu addonmakerów zawsze daje swoim jednostką scope=2), i dlatego nie ma ich w edytorze.
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Offline

VeaVictis

Kapral

Kapral

  • Posty: 53
  • Dołączył(a): Wt 23 cze, 2009 10:22
  • Lokalizacja: lubuskie

PostWt 29 cze, 2010 08:18

Dobrze wiedzieć,że można coś z tym zrobić. W którym configu musiałbym zmienić scope?? przejrzałem config jednostek i nie znalazłem scope.
"Spadochroniarze nie umierają... Idą do piekła,żeby sie przegrupować".
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostWt 29 cze, 2010 09:08

I dochodzimy do końca. Jeśli jednostki z addonów używają jednostek BIS jako jednostek macierzystych, "odziedziczą" po nich scope=1 (dlatego wielu addonmakerów zawsze daje swoim jednostką scope=2), i dlatego nie ma ich w edytorze.

Dlatego nie znalazłeś :]
Powinno wystarczyć jeśli dopiszesz każdej jednostce scope=2.
Offline
Avatar użytkownika

gustlik

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 382
  • Dołączył(a): So 18 wrz, 2010 10:16
  • Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

PostWt 28 wrz, 2010 08:36

Mam pytanie otóż mam problem mam ace w edytorze zrobiłem misje i gdy wydam rozkaz by moi żołnierze strzelali do wroga to gra się sama wyłącza. Czym to może być spowodowane i ew jak sobie z tym poradzić. Może to kwestia użytych addonów i ich współpracy z ace bo gdy mam chłopka samego bez ingerencji w jego wyposażenie to jest ok a gdy dodam różne głupoty to wtedy pojawia się ten oto problem ale tylko w przypadku gdy dojdzie do kontaktu z wrogiem inaczej wszystko jest ok

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron