Teraz jest So 27 kwi, 2024 20:05


Armed Assault - newsy

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Ive

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 195
  • Dołączył(a): So 10 gru, 2005 22:24
  • Lokalizacja: Biecz

PostWt 14 lut, 2006 15:23

cholera, ja w tamtym poście pisałem o OFP2 =D a nie o AA, niedoczytałem ...
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

EvilCry

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): N 29 maja, 2005 22:03
  • Lokalizacja: sTo_LIcA^^

PostWt 14 lut, 2006 23:04

To moment! AA to nie to samo co OFP2? Myślałem, że tylko nazwe zmien ili... To bedą 2 osobne gry :?:
-=NO ups, NO game=-
Offline
Avatar użytkownika

Forrestal

Kapral

Kapral

  • Posty: 51
  • Dołączył(a): Śr 04 sie, 2004 10:17
  • Lokalizacja: 18°41' E - 50°13' N

PostWt 14 lut, 2006 23:11

Tak - a nawet 3 :P
Offline
Avatar użytkownika

Mirage

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1306
  • Dołączył(a): Pt 30 lip, 2004 21:22
  • Lokalizacja: Bielsko-Biała

PostWt 14 lut, 2006 23:46

EvilCry napisał(a):To moment! AA to nie to samo co OFP2? Myślałem, że tylko nazwe zmien ili... To bedą 2 osobne gry :?:


Prosze...rozdzieliliśmy temat na działy i odrazu wiele wątpliwosci zostało rozwianych :roll:
Offline
Avatar użytkownika

Wojtek

Major

Major

  • Posty: 506
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 13:40
  • Lokalizacja: Poznań

PostWt 14 lut, 2006 23:54

gry może i osobne ale wyglądające tak jak 1 z lepszą grafiką....eh...obym się mylił
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostŚr 15 lut, 2006 00:14

ja sie zastanawiam czego wy sie wogole spodziewacie
ja osobiscie mam nadzieje ze ArmAss bedzie poprostu ulepszonym OFP
nie chce BF3 chce OFP, tyle ze ulepszone na tyle aby wciagnelo mnie na nastepne 5 lat :-)
Offline
Avatar użytkownika

Mitnic

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 226
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 19:29
  • Lokalizacja: urA

PostŚr 15 lut, 2006 00:18

Obrazek
Athlon 64 3800+ 2460Mhz, 768 DDRAM PC 400, Palit GeForce 6800 GS 450/1000 Mhz, Fujitsu 8GB, Modecom MC 350 PFC
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostŚr 15 lut, 2006 00:53

Mnie martwi to co powiedział (dobra, napisał :P ) Offtime w komentarzach na stronce. Bo skoro napisał że robienie addonów pod AmrA stanie się trudniejsze (a na pewno wie co pisze :grin: ), to może być nie wesoło. Oczywiście będą którzy będą robić addony pod AmrA, ale skoro wykonanie ich stanie się trudniejsze to i czas wykonania addonu się wydłuży. Więc jeżeli AmrA czymś nas miło nie zaskoczy (np. większym terenem dzialania, si komputera), to może się okazać że AmrA będzie mniej żywotne od ofp (stanie się dodatkiem, czymś w stylu kochanki w której ramiona uciekać będziemy gdy znudzi/ zirytuje nas żona- ofp* ;-) ). W najlepszym wypadku dojdzie do sytuacji w której najlepsi addonmakerzy przerzucą się na AmrA (coś co będzie stawiać nowe możliwości i najprawdopodobniej będzie miało większy potencjał niż ofp.), podczas gdy ofp stanie się "szkółką" w której doświadczenie nabierać będzie nowe pokolenie addonmakerów (co jest mało prawdopodobne).

* Do niczego nie namawiam :razz:
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostŚr 15 lut, 2006 01:36

seria battlefieldow ma normalmapy chyba od pierwszego tytulu, a mimo to nie zniecheca to ludzi do tworzenia modow
a nawet sklania ku temu, mozna robic ladniejsze rzeczy, a to zawsze bylo bolaczka addonmakerow w swiecie ofp - "dlaczego po przekonwertowaniu moje textury wygladaja tak kijowo ? :( ) - znacie chyba te texty ?
napewno dodatkow bedzie mniej, masa dwonastolatkow podda sie z miejsca, ale prawdziwi addonmakerzy zostana... zreszta, normalmapy to tylko jeden z elementow, moga byc gorsze i lepsze, tak jak colormapy, tez mamy addonmakerow robiacych lepsze i gorsze.
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostŚr 15 lut, 2006 01:42

Czyli jak zrobisz grom pod AmrA (a mam nadzieje że zrobisz) to będzie on "wreszcie" wyglądal tak jak "powinien" (czyli adekwatnie do umiejętności twórcy) :grin: Więc chyba nalerzało by się cieszyć (chociaż wszystkie niemal addony z WWII raczej nie prezentowały wysokiego poziomu, wniosek najatrakcyjniejszych addonów* będzie mniej :neutral: ).

* Oczywiście dla mnie :grin:
Ostatnio edytowano Śr 15 lut, 2006 14:42 przez Barbarian, łącznie edytowano 1 raz
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline

Oscypek

Major

Major

  • Posty: 858
  • Dołączył(a): Pn 01 lis, 2004 12:12
  • Lokalizacja: Maków Podhalański

PostŚr 15 lut, 2006 10:24

Eee...ja chyba się przesłyszałem :|
Nie ma skryptów? Nic nie powiedział o edytorze misji!
Offline
Avatar użytkownika

Mitnic

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 226
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 19:29
  • Lokalizacja: urA

PostŚr 15 lut, 2006 11:43

Będzie kompatybilne ?
Zaraz po ogłoszeniu Armed Assault, zrodziły się pogłoski o jego kompatybilności z Operation Flashpoint oraz dodatkiem Resistance. Jak już na początku wspomniał Viktor, będzie to całkowicie samodzielny projekt, i żadna kompatybilność z OFP nie będzie brana pod uwage. Zagadką wciąż pozostają misje użytkowników oraż wszelakie addony, których community stworzyło tysiące i wciąz powstają coraz to nowe. "Oczywiscie bierzemy pod uwagę ogromną ilość misji i addonów stworzonych przez community. Zrobimy wszystko aby udało się wszystko to przenieść do ArmA" mówi Viktor. "Naszym celem jest pełna kompatybilność, tak aby stare addony działały również w nowej grze, ale to z pewnością nie będzie łatwe" dokańcza

Edytor, który został zaprezentowany podczas pokazu, działał na podobnej zasadzie co ten w OFP. Dysponował wieloma funkcjami, jednak Viktor Bocan twierdzi, że są szanse abyśmy mogli się doczekać całkowicie nowej koncepcji edytora. "Rozważamy nad znacznym ulepszeniem edytoa, ale to jeszcze nic pewnego" mówi Viktor. Gracze z pewnością entuzjastycznie powitaliby edytor wyposażony w nowe funkcje, które z pewnością ułatwiłyby im pracę. Mogą się zdziwić.


Kolega pominal jeden nagłowek. Juz zostało poprawione
Wiecej na armedassault.pl
Obrazek
Athlon 64 3800+ 2460Mhz, 768 DDRAM PC 400, Palit GeForce 6800 GS 450/1000 Mhz, Fujitsu 8GB, Modecom MC 350 PFC
Offline
Avatar użytkownika

żuker

Major

Major

  • Posty: 517
  • Dołączył(a): Wt 22 lut, 2005 18:40
  • Lokalizacja: Naugatuck CT; USA

PostŚr 15 lut, 2006 21:38

Mitnic napisał(a):Gracze z pewnością entuzjastycznie powitaliby edytor wyposażony w nowe funkcje, które z pewnością ułatwiłyby im pracę. Mogą się zdziwić.


Nie rozumiem.
Offline
Avatar użytkownika

101st Paratroop

Major

Major

  • Posty: 691
  • Dołączył(a): Cz 11 sie, 2005 12:51

PostŚr 15 lut, 2006 21:48

Jak to nie rozumiesz? Gracze entuzjastycznie się zdziwią witając wyposażone w łatwiejszą pracę funkcje :wink:
Offline
Avatar użytkownika

Ive

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 195
  • Dołączył(a): So 10 gru, 2005 22:24
  • Lokalizacja: Biecz

PostŚr 15 lut, 2006 21:48

o to chodzi, że edytor może wogóle nie ulec zmianie lub jeszcze gorzej - może go nie być wcale ...
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!
Obrazek
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 54 gości