Teraz jest So 27 kwi, 2024 14:46


Armed Assault - newsy

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Grabarz^^

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 224
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 23:59
  • Lokalizacja: Darłowo

PostSo 04 mar, 2006 12:19

W ustępie o animacjach jest błąd :) To nie "Flashpointowe animacje są martwe" a "Flashpoint posiada kilka różnych odmian animacji śmierci". Ogólnie rzecz biorąc chodzi o to, czy zobaczymy kilka odmian tej samej animacji (przyklęknięcie, bieg, czołganie się itp), bo obecnie wszyscy żołnierze stojący obok siebie wyglądają jak klony (używają tej samej animacji "postoju").
Offline
Avatar użytkownika

#73506

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): So 26 lut, 2005 14:41

PostSo 04 mar, 2006 12:45

Faktycznie, dopiero teraz zauważyłem to w oryginalnym wywiadzie. Ale nie miejcie do mnie żalu, gdyż tłumaczyłem to na wpół żywy po bardzo "cieżkim" wieczorze :P

btw. thx za poprawienie mnie Grabarz
Obrazek
the most hated polish ofp player...
Offline
Avatar użytkownika

Michalofp

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 132
  • Dołączył(a): Pt 25 lut, 2005 15:35
  • Lokalizacja: Praszka

PostSo 04 mar, 2006 15:14

Niby wszystko fajnie, ale zmieniło się niewiele a jeszcze te domki ze zwykłego OFP to już przesada :?
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostSo 04 mar, 2006 15:25

Michalofp napisał(a):Niby wszystko fajnie, ale zmieniło się niewiele a jeszcze te domki ze zwykłego OFP to już przesada :?

a jakie wedlug Ciebie znaczenie maja te domki ?
gorzej bedzie sie gralo czy cos ?
Offline
Avatar użytkownika

Michalofp

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 132
  • Dołączył(a): Pt 25 lut, 2005 15:35
  • Lokalizacja: Praszka

PostSo 04 mar, 2006 16:46

Wielkiego znaczenia to nie ma ale wolałbym oglądać w ArmA nowe budynki bo gdy w jedną grę gra sie pare lat to te "stare domki" zaczynają nudzić i moim zdaniem można bylo troche to odświeżyć.
Offline
Avatar użytkownika

smola93

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 479
  • Dołączył(a): Pt 06 sty, 2006 22:28
  • Lokalizacja: ZE WSI :-)

PostSo 04 mar, 2006 16:49

tyle zachodu o głupie domy... a swoją drogą ciekawe czy dopracowali już czcionki bo z tego co pamiętam to niebyły najlepsze.....
Offline
Avatar użytkownika

AMG

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 22:10
  • Lokalizacja: Sanok

PostPt 10 mar, 2006 20:39

No to co widac na screen'ach to robi wrarzenie:) niemoge sie doczekać lecz i też troszke krytyki niezaszkodzi, żołnierze nadal kulawo trzymaja broń:D zmiana animacji aż sie prosi:) fajnie było by aby w AA można było zobaczyć efekty postrzału taki np jak Soldier of Fortune duble helix:D i poruszanie po budnynkach też powinno być dopracowane... pozostaje tylko czekać:)
Proletariusze wszystkich stron OFP łączcie się
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 10 mar, 2006 20:42

Tak, i żeby to wszystko chodziło na 486 xX
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

DeviAnCE

Major

Major

  • Posty: 611
  • Dołączył(a): So 07 sie, 2004 12:09
  • Lokalizacja: Terra

PostPt 10 mar, 2006 20:44

AMG napisał(a):fajnie było by aby w AA można było zobaczyć efekty postrzału taki np jak Soldier of Fortune duble helix:D

To jest raczej niemożliwe, ponieważ po pierwsze; silnik Ghoul kosztuje. Po drugie, jeżeli BIS zdecydowałoby się na owy zakup, oznaczałoby to całkowitą przebudowę engine'u Armed Assault, a co za tym idzie - przekładanie premiery :roll:
We do not know death... only change. We cannot kill each other without killing ourselves.
Offline
Avatar użytkownika

AMG

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 22:10
  • Lokalizacja: Sanok

PostPt 10 mar, 2006 21:34

No wszystko sie okarze jak dostaniemu AA do ręki:) na jednym z obrazków widać rzeke:) to i moze z innymi ciekawymi efektami nie bedzie problemu:D pozostaje czekać:)...
Proletariusze wszystkich stron OFP łączcie się
Offline

Wojtciu

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 27
  • Dołączył(a): Pt 20 sty, 2006 18:00

PostSo 11 mar, 2006 17:59

A kiedy ma być wydany?
Pozdr
Offline
Avatar użytkownika

Mirage

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1306
  • Dołączył(a): Pt 30 lip, 2004 21:22
  • Lokalizacja: Bielsko-Biała

PostSo 11 mar, 2006 18:12

Wojtciu napisał(a):A kiedy ma być wydany?
Pozdr


Wtedy, kiedy BIS skończy prace nad AA :roll:
Offline

Wojtciu

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 27
  • Dołączył(a): Pt 20 sty, 2006 18:00

PostSo 11 mar, 2006 18:29

A na jakim etapie są prace? Widziałem screeny , ale z OFP 2 też widziałem screeny i nic....

KLIK - następne pytania tego typu będą kasowane - MIR
Offline
Avatar użytkownika

Marker

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2006
  • Dołączył(a): So 24 lip, 2004 14:32
  • Lokalizacja: Osaka

PostCz 30 mar, 2006 21:51

Obrazek

"Jako arabski gej-satanista zmarzniete uszy wolę sobie ogrzewać przy płonacym kościele "
Offline
Avatar użytkownika

Mitnic

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 226
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 19:29
  • Lokalizacja: urA

PostCz 30 mar, 2006 22:04

Obrazek
Athlon 64 3800+ 2460Mhz, 768 DDRAM PC 400, Palit GeForce 6800 GS 450/1000 Mhz, Fujitsu 8GB, Modecom MC 350 PFC
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 59 gości

cron