To teraz sobie postaw jednostki proporcjonalne do "epickiej bitwy" + takie zachowania ai = "ooo cuś spada...o cholera to FPS".
@Goose:
teoretycznie racja, ale pomyśl...co rozumiesz przez "epicką bitwę", pierwszą wojnę światową? bo chyba nie cokolwiek związanego ze współczesnym konfliktem zbrojnym, chwyt marketingowy to jedno, a uzyskiwanie maksymalnego realizmu (a o to chyba chodzi) to zupełnie co innego.
Skoro viewdistance może być ustawiony na 10km, to spokojnie AI może być skalowane od najbardziej do najmniej realistycznego, zależnie od tego jakim sprzętem dysponujesz...Po co by wtedy komu było HDR, taki wielki viewdistance etc.
Pojawia się pytanie:
czy będziesz sie bawił w te swoje batalie na full detalach? I co wolałbyś ograniczyć, viewdistance czy jakość AI?
W tej grze akurat AI jest ważniejsze niż liczba komarów na ekranie i realistyczne cienie, poza tym, co komu z epickiej bitwy z głupim AI, popełniającym błędy z ofp...
kolejna rzecz i
chyba najważniejszy argument: dlaczego ma lagować, skoro
task "schowaj się" jest już zaimplementowany! Wykonanie jest tylko do bani, to wszystko.