Teraz jest Cz 18 kwi, 2024 23:35


Addony pod arma.Jak oni to robią?

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

=ZSRR=

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 43
  • Dołączył(a): Cz 03 sie, 2006 16:01
  • Lokalizacja: Jakto skąd?Z Rosji!

Addony pod arma.Jak oni to robią?

PostPn 30 paź, 2006 19:01

Jak można robić addony jak nie ma go jeszcze.Podobno ktoś robi autobus pod arma ale nie wiem jak on to robi.Oxygenem?
Nasz put butć Stałin!!!!


------------->CCCP<---------------
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostPn 30 paź, 2006 19:04

Edytorem graficznym (Maya, 3dsmax, także i oxygen)
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostPn 30 paź, 2006 20:11

addony pod arma bedzie mozna robic w notepadzie.
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostPn 30 paź, 2006 20:15

A to pod OFP nie można robić w notatniku?
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Loony

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1613
  • Dołączył(a): Pt 11 mar, 2005 21:19
  • Lokalizacja: Avalon

PostPn 30 paź, 2006 21:28

W notatniku przy odrobinie chęci to mozesz napsiać silnik OFP ;]
a tak wracając do tematu: ciekawe skąd ci ludzie wiedzą jak robić addon skoro jeszcze ządnego nie ma xD
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPn 30 paź, 2006 23:09

Loony napisał(a):a tak wracając do tematu: ciekawe skąd ci ludzie wiedzą jak robić addon skoro jeszcze ządnego nie ma xD


W czym problem?
Offline
Avatar użytkownika

Loony

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1613
  • Dołączył(a): Pt 11 mar, 2005 21:19
  • Lokalizacja: Avalon

PostPn 30 paź, 2006 23:18

Tzn: skąd wiedzą jaki będzie config pod ArmA i zawarte w niej rozwiązania, skoro jeszcze żadnego addonu pod Arme ni ma
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostPn 30 paź, 2006 23:23

Powiedz mi, jakim procentem pracy jest stworzenie configu w porównaniu do czasu potrzebnego do zrobienia porządnego modelu? Oczywiście, pozostają zawsze LOD'y, nazwy selekcji (i tu pytanie do Offtime'a - czy w ArmA pozostały czeskie nazwy selekcji?) i właśnie kwestia configu ale uwież mi, to jest mały ułamek pracy potrzebnej do stworzenia dobrego addonu (no może poza Lod'ami... z tym to trzeba się jednak namęczyc).
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostWt 31 paź, 2006 09:43

model mozna tez w notepadzie zrobic
jak nie zapomne to po pracy walne przyklad
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostWt 31 paź, 2006 14:36

xBox.txt

Kod: Zaznacz cały
:header
version 1.0
sharp sg

:lod 0.0
:object
:points
-794.082 -134.68 -318.268
-50.9377 -803.81 -318.268
-584.535 98.0463 631.431
158.61 -571.084 631.431
-158.61 571.084 -631.431
584.535 -98.0463 -631.431
50.9377 803.81 318.268
794.082 134.68 318.268

:face
index 1 2 4 3
uv 0.0 1.0 1.0 1.0 1.0 0.0 0.0 0.0
sg 1
:face
index 7 8 6 5
uv 0.0 0.0 1.0 0.0 1.0 1.0 0.0 1.0
sg 1
:face
index 5 6 2 1
uv 0.0 -1.0 1.0 -1.0 1.0 0.0 0.0 0.0
sg 1
:face
index 6 8 4 2
uv 0.0 -1.0 1.0 -1.0 1.0 0.0 0.0 0.0
sg 1
:face
index 8 7 3 4
uv 0.0 -1.0 1.0 -1.0 1.0 0.0 0.0 0.0
sg 1
:face
index 7 5 1 3
uv 0.0 -1.0 1.0 -1.0 1.0 0.0 0.0 0.0
sg 1


:end


prosze bardzo, w notatniku mozna modelowac.
Offline
Avatar użytkownika

Wojtek

Major

Major

  • Posty: 506
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 13:40
  • Lokalizacja: Poznań

PostWt 21 lis, 2006 22:58

lol ale to sam text:Djak z tego zobaczyc ten model;d
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostWt 21 lis, 2006 23:38

Wojtek napisał(a):lol ale to sam text:Djak z tego zobaczyc ten model;d


Cóż za brak wyobraźni :roll:

Osiem współrzędnych punktów, sześć faceów - trudno wpaść na to co to jest?
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostPt 01 gru, 2006 18:12

Gra przeca już wyszła (fakt że nie u nas, ale wyszła) :P
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostN 03 gru, 2006 00:33

nie ma rownych i rowniejszych, sa tylko madrzy i madrzejsi....
tacy co sami potrafia dociec sprawy i tacy ktorym na talerzu trzeba podac i palcem pokazac bo inaczej nieradady....
Offline
Avatar użytkownika

Forrestal

Kapral

Kapral

  • Posty: 51
  • Dołączył(a): Śr 04 sie, 2004 10:17
  • Lokalizacja: 18°41' E - 50°13' N

PostN 03 gru, 2006 01:09

Gry moze jednak nie ma ale bata wersjie sie pojawialy i wyciagniecie configu to zaden problem ;)

Modelowac tez mozna pod takim 3dsmax'em a pozniej sie model tylko dostosuje - ciekaw tylko jestem czy modele w pelnej wersji beda edytowalne w Oxygenie 2 czy tak jak z OFP bylo ze jedynie te z wersji 0.33 :P
Następna strona

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron