Teraz jest Cz 28 mar, 2024 11:05


Addony pod arma.Jak oni to robią?

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15
  • Lokalizacja: Praga/Kraków

PostN 03 gru, 2006 11:39

Config do ArmA wygląda "troszkę" inaczej niż ten od OFP. Może to skutek nowego unbina?
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Forrestal

Kapral

Kapral

  • Posty: 51
  • Dołączył(a): Śr 04 sie, 2004 10:17
  • Lokalizacja: 18°41' E - 50°13' N

PostPn 04 gru, 2006 14:59

zGuba napisał(a):Config do ArmA wygląda "troszkę" inaczej niż ten od OFP. Może to skutek nowego unbina?


Narzedzia do odczytywania nie maja nic wspolnego z tym jak sobie tworcy pisali odpowiednie rzeczy C od C++ sie rozni nieznacznie ale rozni ;)
Offline
Avatar użytkownika

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15
  • Lokalizacja: Praga/Kraków

PostWt 05 gru, 2006 21:11

OFP było chyba pisane w C++?
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Forrestal

Kapral

Kapral

  • Posty: 51
  • Dołączył(a): Śr 04 sie, 2004 10:17
  • Lokalizacja: 18°41' E - 50°13' N

PostŚr 06 gru, 2006 15:32

Wszystkie gry sa pisane w C++ ale BIS zaimplementowal w OFP jak i ArmA swoja "wersje" tego jezyka i ten w ArmA rozni sie nieco od tego w OFP.
Offline
Avatar użytkownika

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15
  • Lokalizacja: Praga/Kraków

PostŚr 06 gru, 2006 18:10

Czy ja wiem czy wszystkie - mój kolega napisał Snake'a w pascalu ^^
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 06 gru, 2006 20:23

Oczywiście szanujemy go.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Boxster

Cywil

Cywil

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): Wt 05 gru, 2006 15:42

PostCz 07 gru, 2006 03:29

Jak podgrywać dodatki? Wrzuciłem nowe takstury (plik HEP_MarPatWod.pbo) zgodnie z zaleceniem z txt to folderu AddOns, ale coś jest chyba nie tak, bo w grze nadal są default-owe.
Co robię źle?
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 07 gru, 2006 11:47

A nie są to addony dostępne jedynie z poziomu edytora? Tzn, do użycia w nowych misjach?
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Boxster

Cywil

Cywil

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): Wt 05 gru, 2006 15:42

PostCz 07 gru, 2006 13:33

Konkretnie chodzi o to: http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 55439;st=0
Z tego co wyczytałem to jest to nowe oteksturowanie do singleplayer-a.
Offline
Avatar użytkownika

Ovg

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 379
  • Dołączył(a): Pt 03 lis, 2006 20:14
  • Lokalizacja: z domu

PostCz 07 gru, 2006 16:53

To źle wyczytałeś. To służy do odpalania z edytora.
"Ojej, jakże ja kocham koniczki!"
:kloda:
  ▲
▲ ▲
Offline
Avatar użytkownika

Boxster

Cywil

Cywil

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): Wt 05 gru, 2006 15:42

PostCz 07 gru, 2006 19:00

Czy przez ten edytor wbudowany w grę można edytować tekstury z singla, bo jakoś mi to nie wychodzi...
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostCz 07 gru, 2006 19:19

Czyli w sumie wszystko prawidłowo, bo to nie edytor od tego
Obrazek
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostCz 07 gru, 2006 21:28

Czy przez ten edytor wbudowany w grę można edytować tekstury z singla, bo jakoś mi to nie wychodzi...

Matko - to jest ADDON czyli jeśli grałeś w OFP kiedykolwiek to wiesz że w edytorze możesz robić misje i stawiać te nowe jednostki przy robieniu misji albo po prostu od tak je przetestować - musiałbyś wyedytować kampanie żeby pozmieniać jednostki w niej albo zastosować replacement pack tkai jak FFUR , ale pod ArmA narazie żadnego nie ma.
Offline
Avatar użytkownika

Wojtek

Major

Major

  • Posty: 506
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 13:40
  • Lokalizacja: Poznań

PostPt 08 gru, 2006 16:17

alderous napisał(a):
Wojtek napisał(a):lol ale to sam text:Djak z tego zobaczyc ten model;d


Cóż za brak wyobraźni :roll:

Osiem współrzędnych punktów, sześć faceów - trudno wpaść na to co to jest?



a niby skad mam to wiedziec?:| przepraszam,ze nie jestem taki genialny jak Ty:|
Poprzednia strona

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron