Teraz jest N 28 kwi, 2024 01:29


Model lotu w ArmA

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

james_gastovski

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 318
  • Dołączył(a): N 02 kwi, 2006 14:56

PostWt 28 lis, 2006 20:39

Jak ktoś lubi iść na łatwiznę to jego sprawa...
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagi fhtagn.
Offline
Avatar użytkownika

Clon

Major

Major

  • Posty: 734
  • Dołączył(a): Śr 05 kwi, 2006 16:02
  • Lokalizacja: Poznań

PostWt 28 lis, 2006 20:40

Tak, tylko, że o ile tego używałem, to tylko w sytuacjach krytycznych, gdy byłem już na skraju załamania nerwowego :/ Szkoda, że nie wstawili też "łatwiejszego" modelu lotu...
Offline
Avatar użytkownika

Marker

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2006
  • Dołączył(a): So 24 lip, 2004 14:32
  • Lokalizacja: Osaka

PostWt 28 lis, 2006 20:43

james_gastovski napisał(a):Jak ktoś lubi iść na łatwiznę to jego sprawa...


Przeczytaj co Cloneus napisał w poprzednim poście jeszcze raz.
Nie każdy jest rambo podłączonym do matrixa że wystarczy mu 4 sekundy na opanowanie sztuki pilotażu każdej maszyny.
Obrazek

"Jako arabski gej-satanista zmarzniete uszy wolę sobie ogrzewać przy płonacym kościele "
Offline
Avatar użytkownika

james_gastovski

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 318
  • Dołączył(a): N 02 kwi, 2006 14:56

PostWt 28 lis, 2006 20:45

Tak więc najlepszym rozwiązaniem jest danie graczowi możliwości wyboru pomiędzy łatwiejszym modelem lotu, a trudniejszym (jak to było chociażby w TOCA 3, tyle że tam chodzi o model jazdy).
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagi fhtagn.
Offline
Avatar użytkownika

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15
  • Lokalizacja: Praga/Kraków

PostWt 28 lis, 2006 21:24

Czyli to o czym mówiłem u zarania tej dyskusji ;]
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15
  • Lokalizacja: Praga/Kraków

PostWt 28 lis, 2006 21:35

http://www.armedassault.info/index.php? ... llComments

sorry ale dość już się nakasowałem postów ;)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostWt 28 lis, 2006 21:40

Jak dotychczas misje z użyciem helikopterów grałem tylko jako poboczne - w głównych zadaniach tylko piechotą dane mi było na razie zagrać, także najwyżej nie wypełnisz jakiegoś secondary objective i będziesz miał trochę trudniej przy głównym zadaniu, ot co. Zresztą po 2 dniach idzie mi coraz lepiej i chociaż ląduję wciąż wyłącznie przy auto-hover, to jestem dobrej myśli - da się wyczuć w końcu sprzęt ;)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Marker

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2006
  • Dołączył(a): So 24 lip, 2004 14:32
  • Lokalizacja: Osaka

PostWt 28 lis, 2006 21:45

zGuba napisał(a):http://www.armedassault.info/index.php?option=com_content&task=view&id=43&Itemid=2#jc_allComments

sorry ale dość już się nakasowałem postów ;)


Oglądałem tego Black Hawka. Pod koniec z moich ust nieświadomie wydobyło się ciche "no posadź go wreszcie" a na koniec "cholera" z grymasem na twarzy... :P
już się nie moge doczekać tego 15 grudnia
Obrazek

"Jako arabski gej-satanista zmarzniete uszy wolę sobie ogrzewać przy płonacym kościele "
Offline
Avatar użytkownika

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15
  • Lokalizacja: Praga/Kraków

PostCz 30 lis, 2006 18:37

Nie chcę nic mówić, ale w EE takie fruwanie bez tylnego rotora nie było chyba możliwe...

Może dlatego ża ciągle latałem Ka-52 :mrgreen: nieee, w Apache Havoc zrąbany tylny wirnik natychmiast uziemiał śmigłowiec, zanim się połapałem że coś się stało... :neutral: pół biedy gdy lecisz prosto przed siebie. W innych warunkach to była błyskotekowa śmierć.

Wystarczy już OT. Robię porządki na HDD, może wcisnę choć samo EE:CH... :aniol:
Obrazek

HAV

PostPt 01 gru, 2006 00:27

Na temat proszę...
Offline
Avatar użytkownika

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15
  • Lokalizacja: Praga/Kraków

PostSo 02 gru, 2006 11:11

Niezbyt ambitne lądowanie harrierem.

http://www.fivepoundblog.com/videos/Lan ... arrier.avi
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Hrabia-Citizen

Cywil

Cywil

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): N 03 gru, 2006 22:18

PostN 03 gru, 2006 22:42

Gry typu ArmA nie mogą mieć super skomplikowanego modelu lotu, bo nikt by nie chciał w nie grać. Nie zapominajcie, że dużą część graczy Arm'y stanowią kolesie, któzy zwykle w grach jadą na kodach, a jak im coś nie wyjdzie to walą w klawiaturę. Są zwykłe gry, na rozerwanie się i są gry "specjalistyczne" tj. symulatory. Jak chcesz sobie w miarę realistycznie polatać samolotem, to nie kupuj Arm'y tylko np. MFS 2004.
Offline
Avatar użytkownika

Razorback

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 43
  • Dołączył(a): Pt 11 sie, 2006 08:18

PostN 03 gru, 2006 22:56

Hrabia-Citizen napisał(a):Gry typu ArmA nie mogą mieć super skomplikowanego modelu lotu, bo nikt by nie chciał w nie grać. Nie zapominajcie, że dużą część graczy Arm'y stanowią kolesie, któzy zwykle w grach jadą na kodach, a jak im coś nie wyjdzie to walą w klawiaturę. Są zwykłe gry, na rozerwanie się i są gry "specjalistyczne" tj. symulatory. Jak chcesz sobie w miarę realistycznie polatać samolotem, to nie kupuj Arm'y tylko np. MFS 2004.


Wydaje mi się czy poważne gry robi sie jak najrealnej :] ArmA bedzie skomplikowana podobnie jak OFP, dzięki czemu za kilka lat znowu powtorzy sie taka sama sytuacja jaka jest teraz z OFP
Offline
Avatar użytkownika

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15
  • Lokalizacja: Praga/Kraków

PostN 03 gru, 2006 23:24

Hrabia-Citizen napisał(a):Gry typu ArmA nie mogą mieć super skomplikowanego modelu lotu, bo nikt by nie chciał w nie grać. Nie zapominajcie, że dużą część graczy Arm'y stanowią kolesie, któzy zwykle w grach jadą na kodach, a jak im coś nie wyjdzie to walą w klawiaturę. Są zwykłe gry, na rozerwanie się i są gry "specjalistyczne" tj. symulatory.


Nikt nie mówił tutaj o superskomplikowanym modelu lotu, po prostu chcemy by gra wymagała nieco więcej zaangażowania od gracza niż arcadówka dla pięciolatków :/ gdyby mi kazali w coś takiego "grać" to poczułbym się zlekceważony - za kogo oni mnie uważają?!

Poza tym nie wiedziałem, że w OFP grają sami cziterzy ;]
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

żuker

Major

Major

  • Posty: 517
  • Dołączył(a): Wt 22 lut, 2005 18:40
  • Lokalizacja: Naugatuck CT; USA

PostPn 04 gru, 2006 01:40

Hrabia-Citizen napisał(a):Gry typu ArmA nie mogą mieć super skomplikowanego modelu lotu, bo nikt by nie chciał w nie grać. Nie zapominajcie, że dużą część graczy Arm'y stanowią kolesie, któzy zwykle w grach jadą na kodach, a jak im coś nie wyjdzie to walą w klawiaturę.


zGuba napisał(a):Poza tym nie wiedziałem, że w OFP grają sami cziterzy ;]


:roll:
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 77 gości