Teraz jest N 28 kwi, 2024 14:39


Model lotu w ArmA

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostPn 18 gru, 2006 04:07

Jeśli chodzi o te problemy z naprowadzaniem rakiet może to po prostu realizm. Naprowadzane pociski przeciwpancerne(np.AT6 czy wczesne Hellfire) do trafienia potrzebują oświetlenia celu, oraz odpowiednienia dystansu, prędkości śmigłowca, i kąta nachylenia maszyny. Inaczej rakieta "zgłupieje" i trafi za lub przed celem.
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Offline

Sgt_Schultz

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 46
  • Dołączył(a): Cz 14 gru, 2006 11:46

PostCz 21 gru, 2006 11:05

Może patch zmienił coś w modelu lotu, bo udało mi się wykonać misję Cobrą i Black Hawkiem. Ale i tak trafił się "kwiatek". Podczas startu Black Hawkiem zawadziłem wirnikiem o drzewo (po lądowaniu maszyna lekko podskakiwała i "jechała" bokiem aż znalazła się w pobliżu lasku). ¦migłowiec ustawił się pionowo nosem w dół i podskakiwał sobie wokół drzewka ze 20 sekund. Potem przewrócił się na plecy, ale nie eksplodował - nie czekałem, wczytałem sejwa.
W Armę grać się da i czasem nawet fajnie, ale niedorobiona jest ta gra jak cholera.
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostCz 21 gru, 2006 16:37

jest ta gra jak cholera.

...jak OFP :P ANyway gdyby wszystko było (podążając twoim tokiem myślenia) dorobione to byś musiał mieć kompa z NASA x]
Offline

Sgt_Schultz

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 46
  • Dołączył(a): Cz 14 gru, 2006 11:46

PostCz 21 gru, 2006 19:18

Goose napisał(a):
jest ta gra jak cholera.

...jak OFP :P ANyway gdyby wszystko było (podążając twoim tokiem myślenia) dorobione to byś musiał mieć kompa z NASA x]


Aha, od roku czekałem na Armę, żeby dostać... grę niedorobioną jak OFP, tylko z lepszą grafą? Wybacz, przy takim wsparciu ze strony graczy, BIS miał dość informacji, żeby ustrzec się masy bugów obecnych w Armie.
A eksplodujące śmigłowce były już w LHX i Gunship 2000, takich głupot jak w Armie nie widziałem w żadnym symulatorze. Ok, to głównie symulator działań piechoty, ale po co w takim razie uparli się na obowiązkowy wątek "latający".
Offline
Avatar użytkownika

Matte

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 246
  • Dołączył(a): Pn 28 lis, 2005 19:09

PostCz 21 gru, 2006 19:43

Sgt_Schultz napisał(a):
Goose napisał(a):
jest ta gra jak cholera.

...jak OFP :P ANyway gdyby wszystko było (podążając twoim tokiem myślenia) dorobione to byś musiał mieć kompa z NASA x]


Aha, od roku czekałem na Armę, żeby dostać... grę niedorobioną jak OFP, tylko z lepszą grafą? Wybacz, przy takim wsparciu ze strony graczy, BIS miał dość informacji, żeby ustrzec się masy bugów obecnych w Armie.
A eksplodujące śmigłowce były już w LHX i Gunship 2000, takich głupot jak w Armie nie widziałem w żadnym symulatorze. Ok, to głównie symulator działań piechoty, ale po co w takim razie uparli się na obowiązkowy wątek "latający".

Kolego grałeś w OFP 1.00 ??
ArmA to nie tylko ofp z lepszą grafiką, Jak dla mnie gra jest 150% lepsza od ofp jednak brakuje mi 13002400 Addonów
ale po co w takim razie uparli się na obowiązkowy wątek "latający"

Bis stawia na swobode działania z resztą z tego zasłyneło OFP.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 21 gru, 2006 20:18

Latanie Cobrą jest dzikie w porównaniu do BlackHawka :D Wczoraj w końcu zaczęłem grać SP [wszystkie treningi -> 5 pierwszych misji SP -> 1sza misja kampanii] i muszę przyznać, że jestem b. zadowolony. Nie miałem takich błędów jak wy - uważam, że gierka jest świetna i nie oddałbym jej prawie za nic w świecie.

Aha, od roku czekałem na Armę
Od roku? :D To nie marudź stary, większość z nas czeka 2, jak nie 3 lata... [nie mówiąc o tym, że sequel zapowiadano już po wydaniu Resistance...]

Więc: Stop talking shit and start playing.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Sgt_Schultz

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 46
  • Dołączył(a): Cz 14 gru, 2006 11:46

PostCz 21 gru, 2006 21:35

Jonez napisał(a):
Więc: Stop talking shit and start playing.


Próbuję, chłopie. Jak na razie to od dawna oczekiwane "cudo" BIS-u tylko mnie wkurza. I nie mówcie, że się czepiam, bo nie ja jeden czekałem na patcha. Podsumowując: jak lepiej poznałem OFP, nie mogłem się oderwać, Arma to żenada.
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostCz 21 gru, 2006 22:19

jak lepiej poznałem OFP, nie mogłem się oderwać, Arma to żenada.
Mylić się jest rzeczą ludzką - bo nie widziałeś jak wyglądało ofp na początku.
Offline

Sgt_Schultz

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 46
  • Dołączył(a): Cz 14 gru, 2006 11:46

PostCz 21 gru, 2006 23:00

[/quote] Mylić się jest rzeczą ludzką - bo nie widziałeś jak wyglądało ofp na początku.[/quote]

Jakkolwiek nie jestem nieomylny, miałem okazję grać w OFP właśnie na początku. Dużo później zainstalowałem Resistance, patche, fanowskie kampanie itp.
Czyli co, Arma ma wyglądać jak wczesne OFP i dopiero po serii łatek ma zarządzić?
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostCz 21 gru, 2006 23:14

Rządzi już teraz bo nie ma nawet drobnej konkurencji x]. I IMO ArmA daleko do wczesnego OFP.
Offline
Avatar użytkownika

Marker

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2006
  • Dołączył(a): So 24 lip, 2004 14:32
  • Lokalizacja: Osaka

PostPt 22 gru, 2006 00:02

Dla mnie na początku jedyną wadą w ofp było to że przy zapisie siedząc w ciężarówce po ponowynym wczytaniu gry nie dało sie grac, bo ciezarówka nie jechała... pozatym była to dla mnie od początku genialna gra...
a arma? mam nadzieje ze bede miał podobne odczucia...
Może ktoś kto już latał opisać o co chodzi konkretnie z tym modelem lotu? :]
Obrazek

"Jako arabski gej-satanista zmarzniete uszy wolę sobie ogrzewać przy płonacym kościele "
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 22 gru, 2006 00:35

Arma to żenada
Bzdura, jestem świeżo po coopie i mniej świeżo po nocy z SP - i uważam, że gierka miażdży miodnością i grywalnością. I nie rozumiem narzekaczy.

I nie mówcie, że się czepiam, bo nie ja jeden czekałem na patcha.
Ale o co Ci człowieku chodzi, skoro patch już wyszedł? :D Kolejne są w drodze, co nie zmienia faktu, że na 1.02 już się da b. fajnie grać :]

Marker - ja dziś pilotowałem BlackHawka, ale że laik jestem - to jak mam Ci to opisać? :D
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Sgt_Schultz

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 46
  • Dołączył(a): Cz 14 gru, 2006 11:46

PostPt 22 gru, 2006 01:50

Goose napisał(a): I IMO ArmA daleko do wczesnego OFP.


Nie gadaj, wczesny OFP był o tyle lepszy? :)
Offline
Avatar użytkownika

Marshal

Major

Major

  • Posty: 882
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:03
  • Lokalizacja: K-Lin

PostPt 22 gru, 2006 10:21

YacieK napisał(a):W śmigłowcach prędkość translacyjną nabieramy poprzez pochylenie nosa śmigłowca do przodu. Tutaj jak pilot przedobrzy to opór stawiany przez bryłę śmigłowca przy zbytnim przechyleniu spowoduje pikowanie maszyny w dół , zwiększenie obrotów wirnika nic nie daje- po prostu przyglebiamy z większą prędkością. To samo przy skrętach - trzeba uważać żeby nie wypchnąć poduszki powietrznej spod maszyny. Zatem szybkie skręty raczej niewskazane- przynajmniej do chwili aż się zapozna z mozliwosciami maszyn i ich odwzorowaniu w grze.


Przy zakręyach i używaniu orczyka należy lekko dodawac ciągu - "Q"
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostN 24 gru, 2006 00:00

Latanie w OFP może i było deczko nierealistyczne, ale całkiem przyjemne. Czasem dla odprężenia włączałem sobie jakąś dużą mapę i bawiłem się w mijanie płotów i krzaków metr nad ziemią, na full speedzie. Z ArmA było jednak inaczej. Po długim treningu (i paru tysiącach przekleństw), daję radę i latać i walczyć. Tyle, że tak trudny model lotu może skutecznie zniechęcić (mnie zniechęcił. Na jakieś cztery godziny :grin: ). Realistyczny model lotu jest w porządku, ale powinna istnieć opcja jego wyłączenia skoro nawet AI czasem nie daje rady i wyciąga o zbocze góry.
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości