To zrób taki, a potem kolejno model fizyki dla samochodów [poziom przynajmniej Richard Burns Rally, a jaha] i czołgów [taki jak T-72 Balkans In Fire]. No i oczywiście wspomniany model lotu a'la Lock On [samoloty] i MS Flight Simulator [heleny]
[Parafrazując lekko słowa Volta:] A potem czytaj 5 stron instrukcji jak odpalić Littlebirda. [anegdotka z CFOG'owego coopa]
Ostatnio edytowano So 18 lis, 2006 13:25 przez Jon, łącznie edytowano 2 razy
Nie chodziło mi o drugiego Lock Ona, tylko żeby można było w opcjach trudności włączyć bardziej szczegółowy model lotu. Wybaczcie ale nie lubię jakoś latać UFOkami w kształcie ruskich śmigłowców.
Nie chodziło mi o drugiego Lock Ona, tylko żeby można było w opcjach trudności włączyć bardziej szczegółowy model lotu
Generalnie mogli by coś takiego zrobić dla śmigłowców. Samoloty służą tylko zapewnieniu wsparcia (ot zrzuceniu kilku bomb) i dekoracji lotniska... A heleny cały czas są używane... Bezpośrednie wsparcie żołnierzy, transport, ewakuacja medyczna itp... Gra MP zyskała by na tym, no ale nie można miec wszystkiego
"Jako arabski gej-satanista zmarzniete uszy wolę sobie ogrzewać przy płonacym kościele "
[ot] Może pogramy w necie w EE mam Apache Havoc i Comanche Hokum fakt, będę musiał pogrzebać w płytotece. Dla mnie ta gra to kolejna ofiara Almost-all-in-One czyli OFP [/ot]
Model lotu zarowno w heli i samolotow tak jak powiedzial Offtime - jest trudniejszy w ArmA niz w OFP z tym ze wyglada to bardziej realistycznie. Pieknie wyglada manewr nawracania helenka a do samolotow to bez joya raczej nie podchodz.
Ciekawe czy w ArmA będzie można robić obroty z pomocą tylnego wirnika jednocześnie korzystając z joya. W OFP to było chyba niemożliwe (albo trudne do włączenia?)
Najważniejsze żeby można było robić beczkę i klucz. W OFP'ie teoretycznie nie da się latać żadnym myśliwcem. FFUR'owski F16 odpada przy tym modelu lotu. żadnych beczek, a jak się już zrobi klucz jakimś cudem to 95,7% szansy, że wrócisz do domu w kawałkach.