Teraz jest Śr 23 sie, 2017 13:25


Pierwsze wrażenia

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 879
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostPn 29 sty, 2007 15:15

a czegos ty chcial? zeby moc zrobic wiele trzeba obszernego zestawu narzedzi, co raczej nie moze byc proste. System tworzenia misji w ofp/arma jest genialny. Udostepniono dokumentację do jezyka skryptowego dającą poteżne mozliwosci. takie proste misje typu zniszczenia celu i blablabla to mozna zrobic 3 wyzwalaczami w edytorze. Zeby chciec czegos wiecej (nie mowie juz o cti itp) trzeba lepszych narzedzi.
i powiedz jak skomplikowane misje mozna stworzyc w grach ktore przytoczyles?
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10654
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 29 sty, 2007 16:06

Ja w tej grze wyznaje zasade że robie to, co zrobił bym na prawdziwym polu walki.
Znajdujesz najbliższą kępę krzaków i czekasz aż reszta drużyny pozbędzie się wroga? :mrgreen:

A co do treningu, fakt, coś jest spieprzone - trening heli, ląduję w lz, podejmuję stamtąd jedną drużynę... a powinienem obie, tyle że druga się nie rusza. Próbowałem różne cuda robić, ale i tak skończyło się na powtarzaniu misji i nieco brutalniejszym przyglebieniu [inaczej heli zaczynał się bujać i zaczynało się robić niefajnie]
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Traun

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): Śr 17 sty, 2007 09:59
  • Lokalizacja: Bialystok

PostŚr 31 sty, 2007 14:35

Dobra zwracam honor. Pobawiłem sie trochę edytorem i muszę przeznać że już nawet proste zabiegi i funkcje pozwalają tworzyć całkiem ciekawe misje. Zrobiłem sobie misje kontrataku pancernego na przeważające siły wroga i grało mi się znakomicie....
Edytor może wiele ... tylko ten czas skąd go wziąść...
ARMA 2 I44 - jest boska..
Offline

michu

Cywil

Cywil

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): Wt 03 paź, 2006 15:02

PostN 04 lut, 2007 00:05

Arma jest ekstra, największe na mnie wrażenie wywarła grafika i krajobrazy i realizm w fizyce gry. Ustawiłem żołnierzy w dolinie a sam wlazłem na wzgórze gdy zacząłem naparzac do tych w dole to słychac było niesione echem rozkazy dowódcy tamtych, tak ze mogłem usłyszec i zrozumiec kazde słowo! Ekstra.
Pozatym po ustawieniu pogody na fatalną , ocean jest niespokojny , szkoda tylko ze nie typowo sztormowy. Nie moge sie doczekac na addon U-boota, bedzie jak popływac gdyz pod wodą widac i są tam całkiem spore głębiny.
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostN 04 lut, 2007 00:16

i realizm w fizyce gry
Porównanie do OFP by sie przydało mnie zonków było... Wyjdź...

doczekac na addon U-boota

I w pełni użytecznego pewnie nigdy sie nie doczekasz...
Offline
Avatar użytkownika

Clon

Major

Major

  • Posty: 734
  • Dołączył(a): Śr 05 kwi, 2006 16:02
  • Lokalizacja: Poznań

PostN 04 lut, 2007 01:20

Nie moge sie doczekac na addon U-boota, bedzie jak popływac gdyz pod wodą widac i są tam całkiem spore głębiny.


Taak, wtedy po dorobieniu kilku "drobiazgów" będzie idealny Silent Hunter III :mrgreen:
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostN 04 lut, 2007 02:31

Silent Hunter III jest i bez tego. Aczkolwiek... Fajnie bybyło mieć taki mod.
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

DeviAnCE

Major

Major

  • Posty: 611
  • Dołączył(a): So 07 sie, 2004 12:09
  • Lokalizacja: Terra

PostN 04 lut, 2007 02:55

"Fajnie" to będzie dopiero po kilku łatkach. Teraz jest tragicznie.

Co to za AI, które potrafi zastrzelić swój cel przy pomocy pistoletu z odległości ok. pięciuset metrów, a ma problemy z karabinkami na dystansie nie większym niż dziesięć metrów.

Paranoja.
We do not know death... only change. We cannot kill each other without killing ourselves.
Offline
Avatar użytkownika

drak

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): N 21 sty, 2007 18:24
  • Lokalizacja: Jawor

PostN 04 lut, 2007 10:49

Kupiłem Armę, zainstalowałem i okazało się, że kroku nie mogę zrobić :mad: . Gra trafiła na miesiąc na półkę. Po wymianie karty grafiki (swoją drogą to producenci sprzętu powinni płacić BiS-owi prowizje za napędzanie klientów :lol: ) gra ruszyła. Pierwsze wrażenie było pozytywne (dość ładna ta wyspa) lecz szybko minęło. Najgorsze są błędy w grze (w takim stanie nie powinna być wydana) ale denerwujące są te wszystkie „udziwnienia” – sterowanie żołnierzem, samochodami, czołgami, że nie wspomnę już o helikopterach i samolotach. Zupełnie nie rozumiem tego podwójnego przymierzania się do celownika. Wstrzymanie oddechu – tak, tylko dlaczego w tym czasie szwej tak sapie? (i wzrok mu się wyostrza? :shock: ). Podejrzewam klawiszologię, jak spojrzałem na ustawienia to mi szczena opadła – większość klawiszy ma po 3-4 funkcje. Ogółem to w tym stanie ArmA wydaje się krokiem wstecz w porównaniu do OFP. Lepsza grafika (ale jakim kosztem? – min.300-400 zł :beksa: ) to trochę za mało.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10654
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 04 lut, 2007 13:25

Wstrzymanie oddechu – tak, tylko dlaczego w tym czasie szwej tak sapie? (i wzrok mu się wyostrza? :shock:)
Strzelałeś kiedyś z prawdziwej broni?

A to sapanie, ma symulować łapanie oddechu po zbyt długim wstrzymaniu oddechu. Taka ludzka reakcja, wiesz...
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

drak

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): N 21 sty, 2007 18:24
  • Lokalizacja: Jawor

PostN 04 lut, 2007 16:21

A to sapanie, ma symulować łapanie oddechu po zbyt długim wstrzymaniu oddechu. Taka ludzka reakcja, wiesz...


Może tak miało być ale im nie wyszło - sapanie zaczyna się po 1s (sprawdziłem na stoperze). Ponadto "sapaniu" powinno towarzyszyć "bujanie" celownika a nic takiego się nie dzieje. Dlatego nawet zmienię klasyfikację z "udziwnione" na "skopane".

A z prawdziwej broni strzelałem.
Offline
Avatar użytkownika

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15
  • Lokalizacja: Praga/Kraków

PostPn 05 mar, 2007 23:07

W ostatnią sobotę wreszcie udało mi się pograć na całkiem porządnym sprzęcie w ArmA PL (bez patcha, niestety... kumpel pomylił 1.05 euro z international). Długo nie pograłem, bo przyjemność średnia, cięło się niemiłosiernie (choć sprzęt mocny... chyba jednak dało się przesadzić z ustawieniami), ręka już dawno odzwyczajona od FPP. Zdążyłem się tylko pobawić edytorem.

Zaznaczam - to tylko moje wrażenia, spóźnione o około 5 miesięcy :lol:

Pierwsze co przetestowałem - czołgi. W sumie fajna rzecz, ale przez te wszystkie smaczki graficzne nie wiedziałem, co się właściwie wokół mnie dzieje :grin: udało mi się rozwalić 4 T72 z bliskiej odległości pojedynczym M1A1, bez żadnego zadraśnięcia :grin:

Drugie w kolejności były samoloty i helikoptery. Tu się wkurzyłem - rąbnąłem w ziemię z szybkością ok. 200 km/h z wyłączonym silnikiem (myszą lata się tragicznie) i nic. Myślę sobie - popłynie czeska krew... Ka-50 lata się... hmm... dziwnie. Z tego co widziałem na filmach propagandowych od Ruskich, Czarny Jastreb potafi podczas lotu naprzód obrócić dziób o 90 stopni w bok i kontynuować lot z niewielką stratą szybkości. Może z joystickiem by się dało?

Trzecia w kolejności była piechota. Szybko znudziło mi się bieganie dookoła. Przy okazji stwierdziłem, że niektóre budynki są wzięte żywcem z OFP, nawet tekstury tapczanów, ścian i drzwi mają dłuuugą brodę.

Mój brat nazwał kiedyś OFP "Komando duchów" - to komentarz do przechodzących przez budynki w CTI sołdatów :neutral: w ArmA nie zanotowałem takich przypadków.

Na koniec zostawiłem sobie cywilne samochody i pojazdy. Czesi nie zadbali niestety o moje ukochane zegary w Skodovkach i kilku innych pojazdach. Natomiast oczarował mnie czerwony traktor :spoko: tylko anemiczny odgłos silnika powstrzymywał mnie od komentarza - jak u mojego wujka :grin: też ma czerwonego ursusika z krzywymi osiami przednich kół (w ArmA to nie Ursus, ale i tak jest bardzo podobny - może w przyszłości zrobię addon ;-) z opuszczanym pługiem!)
Ostatnio edytowano Wt 06 mar, 2007 21:30 przez zGuba, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Tur!

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 22
  • Dołączył(a): So 10 lut, 2007 16:17
  • Lokalizacja: Thorn

PostWt 06 mar, 2007 21:19

- Pierwsze wrażenie:
1. Super Grafa
2. klimat starego kochanego OFP
- Drugie wrażenie:
1. Wydam kupe kasy na PC-ta a ArmA i tak płynnie działać nie będzie
2. Więcej czasu w grze poświęcamy na rozmyślanie i walenie łbem o ściane z powodu bugów jak na rozrywkę z gry
- Trzeciorzędne wrażenia:
1. Zainstaluje ArmĂŠ za 2 latka może wtedy będzie chodzić płynnie na kompach z 10GB ramu i prockami 80-cio rdzeniowymi ;] (nie mówiąc o GPU :D)
2. Cały czas Patchują.. i nic to nie daje ;/ (przykład: 1.05)
3. Powróciła ma miłość do OFP :D <- i to chyba najważniejsze :D
"Gdy się nie ma co się lubi, się lubi co się ma"

HP Pavilion Dv6520ea:
CPU: C2D 1.86GHZ
RAM: 1024MB 577MHz
GPU: GMA X3100
Offline
Avatar użytkownika

corran

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 28
  • Dołączył(a): Pt 26 sie, 2005 17:29

PostSo 17 mar, 2007 01:58

Moje wrażenia:

Grafika: No niby całkiem nieźle ale jak porównać z wypasionymi addonami do Flashpointa to tylko trawka, inne fekty na szaderach i twarze są in plus.

Silnik: drużyny mogą mieć więcej niż 12 żołnierzy, a pojazdy więcej niż jedną wieżyczkę, w zamian dostajemy bugi.

Jednostki: ładne choć nie powalają (zwłaszcza wschodnie) - mało i bez sensu. BIS powinien się zdecydować i albo wszystkich Amerykanów przerobić na USMC (LAV zamiast Strykera, CH-46 względnie V-22 zamiast UH-60, żołnierze w MARPAT) albo US Army (AH-64 zamiast AH-1, A-10 zamiast AV-8 i ja chce Bradleya). Generalnie: kicha (czekam na addony).

Muzyka i dźwięk: kicha, gorzej niż w OFP (zwłaszcza muzyka, nie dość że te same utwory co w OFP to jeszcze zgrane z jakiegoś podłego syntezatora).

Kampania: Krótka i nijaka, ci dziennikarze jak dla mnie zupełnie psują klimat, nawet w połowie nie tak dobra jak kampania BASu na Tonalu.

Podsumowanie: kicha, sukcesu na miarę OFP na pewno nie odniesie, fani OFP i tak kupią. Czekam na adaptacje kampanii CWC pod nowy silnik.

Ghost Recon Advanced Warfighter czy America's Army Operations bardziej mi się podobały (zwłaszcza jak dodali HMMWV i coopy w tej drugiej).
Offline
Avatar użytkownika

Volt

Major

Major

  • Posty: 905
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 09:50
  • Lokalizacja: Wrocław

PostSo 17 mar, 2007 14:37

Grafika: No niby całkiem nieźle ale jak porównać z wypasionymi addonami do Flashpointa to tylko trawka, inne fekty na szaderach i twarze są in plus.

żeby tylko :>
Muzyka i dźwięk: kicha, gorzej niż w OFP (zwłaszcza muzyka, nie dość że te same utwory co w OFP to jeszcze zgrane z jakiegoś podłego syntezatora).

Te same , a raczej zremixowane z OF są raptem 2 z hmm... 16?
Obrazek
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości