Teraz jest Cz 28 mar, 2024 16:40


ArmA - problemy z grą

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Sgt_Schultz

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 46
  • Dołączył(a): Cz 14 gru, 2006 11:46

PostCz 28 gru, 2006 10:18

ThrowingMeat napisał(a):kupiłem dzisiaj ArmA (w sumie to już wczoraj) i z tej okazji postanowiłem się poddać i zmienić system z win98 na XP.


No facet... szacuneczek! Jak tyle wytrzymałeś z Win 98, to bugi w Armie niestraszne :)
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostSo 30 gru, 2006 03:03

Zresztą nie wiem po co oni SyFem zabezpieczyli Armę

Uważaj, to paragraf 22. Nie pytaj bo cię jeszcze zgarną.
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Offline
Avatar użytkownika

mant3z

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 45
  • Dołączył(a): Pn 22 maja, 2006 21:26
  • Lokalizacja: Gandza

PostSo 30 gru, 2006 23:34

Gdzieś ktoś pisał że trzeba patchować w trybie awaryjnym windy, pdobno to działa... u mnie poszło normalnie.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Offline
Avatar użytkownika

szewczur

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): Pt 09 cze, 2006 15:52

PostŚr 03 sty, 2007 16:18

mam roblem bo co chwila sie tekstury jebiom mam orginal pl. a i jescze mi co jakis czas wybija taka tabliczka srebrna windowsa xp z blendem. co moe byc nie tak????
szewczur
Offline
Avatar użytkownika

Clon

Major

Major

  • Posty: 734
  • Dołączył(a): Śr 05 kwi, 2006 16:02
  • Lokalizacja: Poznań

PostŚr 03 sty, 2007 17:04

Bo Winda cię nie lubi, ponieważ nie używasz słownika ortograficznego.

A temat o błędach z teksturami jest parę tematów niżej.
Ostatnio edytowano Cz 04 paź, 2007 00:09 przez Clon, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

szewczur

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): Pt 09 cze, 2006 15:52

PostŚr 03 sty, 2007 21:10

a wiech help o tekstury juz wiem teraz to:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8a1 ... dc4e1.html

tak to wyglonda jak mozna temu poradzic???
za bleby przepraszam :aniol:
szewczur
Offline
Avatar użytkownika

szewczur

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): Pt 09 cze, 2006 15:52

PostŚr 03 sty, 2007 21:58

dobrze będę się sprawdzał w Wordzie :grin:

ale da się to jakoś naprawi czy to tak musi być????
szewczur
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostŚr 03 sty, 2007 22:13

szewczur napisał(a):dobrze będę się sprawdzał w Wordzie :grin:

ale da się to jakoś naprawić czy to tak musi być????


Chłopie... a skąd my mamy wiedzieć dlaczego Ci się gra je.... ten tego... psuje :D ? Daj nam trochę więcej info. Podaj konfiguracje kompa (chyba, że już to zrobiłeś a ja się nie dopatrzyłem), powiedz na jakich ustawieniach graficznych grasz, no i w końcu powiedz, czy łate 1.02 dla wersji PL masz zainstalowaną.
Offline
Avatar użytkownika

szewczur

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): Pt 09 cze, 2006 15:52

PostŚr 03 sty, 2007 22:30

a wiec tak wersja 1.02 pl. i pentium Iv 3Ghz, 768ram ddr2, ati radeon 9600se 128

a wiec ustawienia to:
rozdzielczości 800x600x32
szczegóły terenu: normalne
----||----- obiektów: niskie
----||----- tekstur: nisko
detale cieni: b. nisko
post efekty: nisko
filtrowanie anizotropowe: nisko
detale cieni: wyłączone
antyaliasing: nisko
krew: nisko
Widoczności 1738
Typ wyświetlania: zwykle -4:3
Odświeżania 75Hz
szewczur
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostŚr 03 sty, 2007 22:45

Jak ja próbowałem grać w ArmA na moim starym kompie Celeron 2GHz, 512 RAM, Radeon 9600 PRO, to jako, tako jeszcze było jak miałem ustawioną widoczność na nie więcej jak 1200 metrów i szczegóły terenu na nisko. Jednakże powolne ładowanie się tekstur i tak pozostało. Z gry też mnie wyrzuciło kilka razy. Po zmianie sprzętu na Intel Pentium D 2.8GHz, 1024 RAM DDR2, ATI Radeon x1300PRO nie zdarzyło się jeszcze, żeby mnie wtyrzuciło, a powolne ładowanie się tekstur na obiekty i tak pozostało. Z tym, że już nie trwa to tyle ile trwało na starym kompie. Moim znaniem problem leży w grafice i RAMie. Twoja karta jest chyba troche za słaba jak na tą gre a ramu przydałoby się dorzucić do 1024. Pozatym... czekać aż BIS wypuści kolejne łaty... bo PODOBNO Arma miała być łaskawa dla słabszych kompów :roll:
Offline
Avatar użytkownika

szewczur

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): Pt 09 cze, 2006 15:52

PostŚr 03 sty, 2007 22:48

tak ale nic się nie tnie tylko co jakiś tam czas głownie jak gam w kampanie to mnie wyrzuca bo w edytorze nic .
szewczur
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostŚr 03 sty, 2007 22:54

No ok, bo w kampani więcej się dzieje, są wybuchy, dużo jednostek itp... Wtedy grafika nie wyrabia i zaczyna kożystać z RAMu, a jak jego jest za mało wywala do Windowsa...

Nie jestem na 100% pewien, że tak to działa, ale kiedyś tak mi to kumpel tłumaczył.

Popróbuj ustawić wszystko na niski, albo najniższy poziom. Może wtedy będzie lepiej.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 04 sty, 2007 02:09

Sejtan, co do ładowania tekstur, co zostało opisane na pewnym Polskim serwisie... ale nie mogę wkleić linku, bo...

... administracja miałaby mi za złe :rotfl2: W każdym razie, chodzi ponoć o dysk.

Szewczur geniuszu, wyłącz antyaliasing. Twój komp to przestarzały gruchot biorąc pod uwagę wymagania Army.

A Tobie się jeszcze anty-aliasingu zachciało :lol: Wyłącz też filtrowanie anizotropowe i zjedź z widocznością do 1000.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostCz 04 sty, 2007 02:57

Eee.... Ten pan chyba musi przejść operację plastyczną!

http://img.photobucket.com/albums/v305/MIG25_Radek/ArmA/lol.jpg

Co sie z nim stało?!

:|
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline

maciek.maj

Cywil

Cywil

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): Śr 03 sty, 2007 11:19

PostCz 04 sty, 2007 12:35

Shocked Kupiłem grę za 99 zeta zainstalowałem wgrałem patcha i zaczęło się;
pominę te małe ludziki niewidoczne w trawie (idę do okulisty po szkła powiększające" ustawienia się sypia za każdym wejściem do misji drzewa jak trójkąty trawa jakieś plamy pod nogami, raz jaśniej że w oczy razi to znowu ciemniej, nie wspomnę o szybkości gry (bez załanczania +,- krasnale (przeciwnik) biegają jak opętani, kierowanie pojazdem przy tej grze egzamin na "B" to była pestka nie wspomnę o locie śmigłowcem myślę że zestaw mam nienajgorszy NV gF 6600gt atlon 64 2800+
sterowniki uaktualniłem a tnie się jakby czkawki dostał próbowałem na niskich parametrach lecz to nic nie poprawia
ustawienia czułości myszy nic nie dają celowanie jest prawie niemożliwe przy małym ruchu myszą pół planszy przelatuje przed oczami.
PORADZCIE COS BO MNIE SZ..G TRAFI.
Nie jestem znawca komputera ale gry znam OFP przeszedłem raz w kwartale od kilku lat i wiem co mogę wymagać od gry ale AA mnie rozłożyła jak ktoś będzie coś radził to jak małpie bo skróty są mi obce.
Jeżeli nic nie wskóram to wystąpię o zwrot pieniędzy bo to co kupiłem to jakiś wybrak czy coś
AMD 2800+ GRAFIKA NVIDIA GEFORCE 6600GT
1024 RAM
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości