Teraz jest So 27 kwi, 2024 11:35


Dodawanie broni do obiektów lub jednostek

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

mant3z

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 45
  • Dołączył(a): Pn 22 maja, 2006 21:26
  • Lokalizacja: Gandza

Dodawanie broni do obiektów lub jednostek

PostSo 30 gru, 2006 09:39

Robie tak (patrz screen):
Obrazek

Wciskam podgląd, wywala mi innfo że Script not found... cywil jednak dostaje broń i magazynek, niestety jest on w 'kieszeni' trzeba go przeładować.

*dopiero zaczynam przygodę z edytorem
Offline
Avatar użytkownika

mant3z

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 45
  • Dołączył(a): Pn 22 maja, 2006 21:26
  • Lokalizacja: Gandza

PostSo 30 gru, 2006 10:26

YacieK napisał(a):Broń i magazynki do niej powinny być w skrypcie - skoro używasz punktu trasy -"skryptowany" To co masz w linii "przy uruchomianiu" powinno być zapisane właśnie w nim.


zmieniłem ze skrypt na coś innego, chyba "odmeldowanie" i działa :) nie pyta się już o skrypt


{RB} THE NATURAT napisał(a):A jak chcesz żeby broń od razu była załadowana najpierw pisz addmagazine a potem addweapon


Wszystko działa cacy :)
Powiedzcie mi teraz jak sobie poradzić z wyzwalaczmi, tak aby dodawały broń i amunicję do skrzynek lub samochodów.

Ndałem skrzynce nazwę BOX
postawiłem wyzwalacz (promień obejmował skrzynkę), w polu przy aktywacji wpisałem:
BOX addWeapon"g36c";... itd
no i nie działa :(
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 30 gru, 2006 13:47

Dla skrzyń i pojazdów komendy to addweaponcargo i addmagazinecargo
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostSo 30 gru, 2006 14:20

No i nie musisz pisać tego w wyzwalaczu, wyzstarczy w inicjacji obiektu.
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

mant3z

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 45
  • Dołączył(a): Pn 22 maja, 2006 21:26
  • Lokalizacja: Gandza

PostSo 30 gru, 2006 15:13

Dziękować pięknie :spoko:

Próbowaliście kiedyś wrzucić skrzynkę np. na piętro jakiegoś budynku... żeby się znajdowała w środku, osobiście jeszcze nie próbowałem, jest z tym dużo kłopotów?
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 30 gru, 2006 15:30

Nie. A komenda do ustawiania rzeczy na wysokości to: this SetPos [GetPos this Select 0, GetPos this Select 1, X]

Gdzie X to liczba metrów nad ziemią. Jeśli nie ma być całkowita to używaj kropki zamiast przecinka.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

grzempek

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): Wt 30 sty, 2007 20:55
  • Lokalizacja: Poznań

PostCz 01 mar, 2007 19:24

Mam pytanko: jak ustawic skrzynie z uzbrojeniem ale tak zeby bylo w niej zalednie kilka rodzajów uzbrojenia. W edytorze jak ustawie skrzynie to jest w nim full uzbrojenia.
Offline
Avatar użytkownika

Severb

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 385
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 00:45
  • Lokalizacja: Die Warschau

PostCz 01 mar, 2007 19:29

Trzeba wpisywać samemu.
Wstawiasz skrzynkę:
Kod: Zaznacz cały
removeallweapons this; this addmagazine cargo ["M16",15] ---- 15 magazynków M16; this addweapon cargo ["M16",3] ----- 3 M16'nastki
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline

grzempek

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): Wt 30 sty, 2007 20:55
  • Lokalizacja: Poznań

PostPt 02 mar, 2007 15:50

Ok. Juz sobie poradzilem
Zeby usunac wszystkie bronie ze skrzynki nalezy posluzyc sie komenda : clearWeaponCargo "nazwaskrzyni" a pierw clearMagazineCargo "nazwaskrzyni" i oczysiwcie przy dodawaniu magazynkow nie poslugujemy sie nazwa broni ("M16" na przykladzie wyzej) ale w tym wypadku do M16 - "30Rnd_556x45_Stanag". To tak dla zainsteresowanych zeby nie musieli pytac

Edit
Double post skasowany-proszę na przyszłość edytować posty jeżeli dzieli je krótki okres czasu. Ponowny doubleposting nałożony będzie karą regulaminową -YacieK

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 61 gości