Teraz jest So 27 kwi, 2024 12:11


ID Mostu

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

danielek1

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 28
  • Dołączył(a): Wt 08 sie, 2006 15:04

ID Mostu

PostSo 24 lut, 2007 17:22

Mam pytanie, chcę rozwalić most o jakimś id. Jak to zrobić??

Próbowałem tak

(object IDmostu) setdamage 1 ale wywala : brakuje )

(objectIDmostu) setdamage 1 ale tez wywala błąd jak to zrobić??

Z góry dzięki :cry:
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 24 lut, 2007 17:23

Spróbuj SetDammage, zamiast SetDamage.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

danielek1

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 28
  • Dołączył(a): Wt 08 sie, 2006 15:04

PostSo 24 lut, 2007 17:28

Nie, nie dziala na żaden sposób :???:
Offline
Avatar użytkownika

Severb

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 385
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 00:45
  • Lokalizacja: Die Warschau

PostSo 24 lut, 2007 17:40

Zależy jak chcesz to zrobić. Jeżeli po dojechaniu na miejsce, gracz ma przed sobą zniszczony most to możesz zrobić to tak:

Kod: Zaznacz cały
Nazywasz pewnego Sabotarzystę O2 np. opsat. Wklejasz mu punkt trasy pod most i wpisujesz: |opsat fire ["PUT","PipeBomb"]|. Robisz tak tyle razy ile jest ładunków. Potem stawiasz dwa punkty trasy. W jednym wpisujesz: |opsat action ["TouchOff"]|, a w następnym: |deletevehicle opsat|.

W wyniku tego jednostka "opsat" wysadzi most, a potem zniknie.
UWAGA
- te dwa ostatnie punkty trasy muszą być od siebie o trochę oddalone.
- możliwe, że coś poknociłem. W razie problemów z komendą "fire" i "action" zajrzyj do FAQ Edytora na
OFPC.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

danielek1

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 28
  • Dołączył(a): Wt 08 sie, 2006 15:04

PostSo 24 lut, 2007 17:57

ładunki sa za slabe na most a poza tym ladunki uszkodzą fure ktora bedzie przez niego jechac :neutral: :neutral:
Offline
Avatar użytkownika

Severb

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 385
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 00:45
  • Lokalizacja: Die Warschau

PostSo 24 lut, 2007 18:10

Nie uszkodzą zresztą dorzuć temu vojakowi więcej ładunków. W misjii "Mosty w Dolores" jakoś ładunki wysadzały te mosty, hein?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline

Oscypek

Major

Major

  • Posty: 858
  • Dołączył(a): Pn 01 lis, 2004 12:12
  • Lokalizacja: Maków Podhalański

PostSo 24 lut, 2007 18:19

Jak i tak usuwasz wojaka to można poprostu stworzyć wybuchów parę na moście.

Ale jeśli chodzi o setdammage 1, to object XXX nie działa w ArmA (LINK). Spróbuj tak:

  • ustaw markera w pobliżu kawałka mostu, wpisz w wyzwalaczu albo w init kod:
    ((getmarkerpos "malkelek") nearestObject IDmostu) setdammage 1



Ogólnie trza pokombinować z nearestObject.
Offline
Avatar użytkownika

danielek1

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 28
  • Dołączył(a): Wt 08 sie, 2006 15:04

PostSo 24 lut, 2007 18:41

Wielkie THX Oscypek rozwalił się :lol: :lol:

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 51 gości

cron