hmm... tzn. dowódca jest na początku - z_uh60_z1 - to jest dowódca grupy.
i pierw on skacze potem reszta za nim i każe im wsiadać spowrotem, ale zaraz sprawdzę tak jak mówisz (czyli sam dowódca wyskakuje) i zobaczymy, czy wojaczki idą w jego ślady
EDIT:
niestety...
kazałem z_uh60_z1 się "EJECT" no ten wyskoczył... gdy opadł na ziemie kazał samemu sobie wsiąść do uh60
...
Ten drugi sposób:
- Kod: Zaznacz cały
Group1 = group z_uh60_z1
Group1 unassign uh60 nie działa wywala błąd, że brak ';' w Group1 |#|unassign uh60
kolejny EDIT:
mam np.
- Kod: Zaznacz cały
z_mh6_z1 action ["EJECT", mh6]; z_mh6_z1 unassign mh6
i wywala
- Kod: Zaznacz cały
brak: ';' w z_mh6_z1 |#|unassign mh6...
co jest?
o co chodzi?
co robie źle?
EDIT3:
Ok doszedłem do wszystkiego
otóż prawdopodobnie ArmA nie obsługuje tego stringu:
- Kod: Zaznacz cały
unit unassign vehicle
zastosowałem
- Kod: Zaznacz cały
unassignVehicle unit
i działa tak napisałem skrypt:
- Kod: Zaznacz cały
;---------------skoki2.sqs---------------
@skoki2
;---------------żołnierze wysiadają-----
z_uh60_z1 action ["EJECT", z_uh60]
unassignVehicle z_uh60_z1
~2
z_uh60_z2 action ["EJECT", z_uh60]
unassignVehicle z_uh60_z1
~2
z_uh60_z3 action ["EJECT", z_uh60]
unassignVehicle z_uh60_z1
~2
z_uh60_z4 action ["EJECT", z_uh60]
unassignVehicle z_uh60_z1
~2
z_uh60_z5 action ["EJECT", z_uh60]
unassignVehicle z_uh60_z1
~2
z_uh60_z6 action ["EJECT", z_uh60]
unassignVehicle z_uh60_z1
~2
z_uh60_z7 action ["EJECT", z_uh60]
unassignVehicle z_uh60_z1
~2
EXIT
I teraz pytanie w stronę tzw. "Mózgów" czy można zrobić to w jakiś sposób za pomocą #loop albo forEach?
Pozdro
Ostatnio edytowano So 10 mar, 2007 10:29 przez
Tur!, łącznie edytowano 2 razy