Teraz jest So 27 kwi, 2024 10:29


Akcje w MP

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

mario

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 47
  • Dołączył(a): Śr 15 gru, 2004 23:26
  • Lokalizacja: Trzeszczany

Akcje w MP

PostPt 04 maja, 2007 20:10

No to będzie tak...
Witam.
Otóż mam pytanie. Co zrobić, by podczas misji MP po podejściu do określonej rzeczy (w tym wypadku komputera) pojawiła się nowa akcja, dla gracza, który spełnił warunek.
Cały trick polega na tym, że nie wiem co zrobić, by owa akcja ukazała się tylko u gracza, który podszedł do tego komputera i po jej spełnieniu nie była już dostępna dla żadnego gracza.
Kto nie może dopiąć celu chodź z rozpiętym
życie nie piści, pieśćmy się sami
Jak się ściemni to ci wyjaśnię
Offline
Avatar użytkownika

Jesion

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): So 07 kwi, 2007 20:28

PostPt 04 maja, 2007 20:26

:arrow: A jeżeli ustawisz wyzwalacz z aktywacją na jednostki danej strony, bądź też dla każdej ze stron; zależnie od rodzaju misji.
Wtedy wyzwalacz aktywuje się tylko raz i koniec.

:arrow: Możesz wykożystać też do tego srypyt z misji typu zdobyć flagę i zmody fikować go tak aby przy graczu nie pojawiała się flaga.
To również powinno spowodować uruchomienie się tej akcji tylko dla danego gracza

Przynajmniej tak mi się wydaje. :neutral:
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostPt 04 maja, 2007 20:45

wyzwalacz aktywowany raz (a nie cyklicznie), a przy jego aktywacji dodaj akcje uaktywniajacemu wyzwalacz:
Kod: Zaznacz cały
akcja = ((list this) select 0) addAction ["napis ktory sie pojawi jako akcja","skrypt_ktory_sie_wykona.sqs"]


Pamietaj, zeby usunac akcje, najlepiej gdzies w tym skrypcie:
Kod: Zaznacz cały
 player removeAction akcja


mam nadzieje ze sie nie mylilem
Ostatnio edytowano Pt 04 maja, 2007 23:46 przez kondor, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

mario

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 47
  • Dołączył(a): Śr 15 gru, 2004 23:26
  • Lokalizacja: Trzeszczany

PostPt 04 maja, 2007 21:22

Tylko jaki dać warunek. Cała sprawa polega na tym, że w oddziale będzie 8 osób, a więc każda będzie mogła podejść pod komputer i tej która podejdzie będzie musiała się pojawić akcja. Tylko tej, a wrazie oddalenia się od miejsca (w tym przypadku kompa) akcja powinna zniknąć.

Co zrobić, żeby owa akcja pojawiała się tylko jednej z 8 osób-tej która podejdzie do kompa na 2m.
Kto nie może dopiąć celu chodź z rozpiętym
życie nie piści, pieśćmy się sami
Jak się ściemni to ci wyjaśnię
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostPt 04 maja, 2007 21:50

kurnia, ustaw warunek wyzwalacza na obecnosc jednostek danej strony
kurnia, moze pojawi sie tylko jednej osobie, skoro jest: this list select 0, nie sądzisz?
i nie sądzisz, kurnia, ze ta akcja zniknie, co napisalem?
Offline
Avatar użytkownika

mario

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 47
  • Dołączył(a): Śr 15 gru, 2004 23:26
  • Lokalizacja: Trzeszczany

PostPt 04 maja, 2007 23:43

O sorry.
Tylko jeden mały problem. Wyskakuje coś takiego "Brak )" lecz wszystkie nawiasy są, więc coś jest nie tak, a ja nie wiem co;/
Kto nie może dopiąć celu chodź z rozpiętym
życie nie piści, pieśćmy się sami
Jak się ściemni to ci wyjaśnię
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostPt 04 maja, 2007 23:45

przepraszam: nie this list tylko list this. wyzej juz tez poprawilem
Offline
Avatar użytkownika

mario

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 47
  • Dołączył(a): Śr 15 gru, 2004 23:26
  • Lokalizacja: Trzeszczany

PostSo 05 maja, 2007 01:44

Dałem wyzwalacz z:
Warunkiem: player distance komputer<2
Przy Aktywacji:
akcja = ((list this) select 0) addAction ["Szukaj informacji","dane.sqs"]

I niestety gdy dojdę na te nieszczęsne 2 metry pojawia się informacja:

Error list: typ Bool, potrzebny objekt. Co to znaczy do jasnej anielki?
Kto nie może dopiąć celu chodź z rozpiętym
życie nie piści, pieśćmy się sami
Jak się ściemni to ci wyjaśnię
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostSo 05 maja, 2007 10:05

w ofp tak mozna bylo, ale w arma chyba nie. Tzn nazwij wyzwalacz np w1 i w tam zamiast list this wpisz list w1
Offline
Avatar użytkownika

mario

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 47
  • Dołączył(a): Śr 15 gru, 2004 23:26
  • Lokalizacja: Trzeszczany

PostSo 05 maja, 2007 10:55

Heh. Kolejny problem. Teraz po wpisaniu w1 w menu akcji po spełnieniu warunku nie pojawia się żadna akcja;/
Kto nie może dopiąć celu chodź z rozpiętym
życie nie piści, pieśćmy się sami
Jak się ściemni to ci wyjaśnię
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostSo 05 maja, 2007 11:27

sprawdz czy w ogole wyzwalacz sie aktywowal dodajac np w efektach jakąś syrenę, czy inny dzwiek. mozesz takze po sredniku wpisac w polu przy aktywacji cos takiego:
Kod: Zaznacz cały
 akcja = ((list w1) select 0) addAction ["Szukaj informacji","dane.sqs"]; hint format["%1", (list w1) select 0]

wowczas przy aktywacji powinno napisac kto aktywowal ten wyzwalacz
Offline
Avatar użytkownika

mario

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 47
  • Dołączył(a): Śr 15 gru, 2004 23:26
  • Lokalizacja: Trzeszczany

PostSo 05 maja, 2007 11:50

Wyzwalacz się aktywuje. Słychać syrenę. Po dopisaniu tej linijki o której mówiłeś w prawym górnym rogu pojawia się napis <null> (oczywiście na razie misja jest w edytorze na podglądzie)
Kto nie może dopiąć celu chodź z rozpiętym
życie nie piści, pieśćmy się sami
Jak się ściemni to ci wyjaśnię
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostSo 05 maja, 2007 11:56

mozesz dac skrina z oknem ustawien tego wyzwalacza?
Offline
Avatar użytkownika

mario

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 47
  • Dołączył(a): Śr 15 gru, 2004 23:26
  • Lokalizacja: Trzeszczany

PostSo 05 maja, 2007 12:57

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4a8a3e2f3e4a749d.html
Kto nie może dopiąć celu chodź z rozpiętym
życie nie piści, pieśćmy się sami
Jak się ściemni to ci wyjaśnię
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostSo 05 maja, 2007 13:34

nie zrozumielismy sie troche.
1. sposob:
a) zmien aktywacje z "brak" na "zachod" (zakladam, ze gra sie Amerykanami)
b) zmien warunek na this
c) postaw wyzwalacz w miejscu komputera i daj mu wielkosc 3x3

2. sposob:
a) w polu przy aktywacji zmien z ((list w1) select 0) na player i usun ten "hint ..."
(odnosnie 2. sposobu: tylko, ze jesli jest to misja multiplayer to chyba akcja doda sie raz kazdemu graczowi, ktory sie zblizy do komputera)
Następna strona

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 80 gości

cron