Teraz jest Cz 28 mar, 2024 10:26


Patch 1.08

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

DeviAnCE

Major

Major

  • Posty: 611
  • Dołączył(a): So 07 sie, 2004 12:09
  • Lokalizacja: Terra

Patch 1.08

PostPn 11 cze, 2007 22:02

A więc dziś nastał ten dzień i twórcy wydali kolejną łatkę.

Lista rzeczy nowych i poprawionych - Version 1.08.

Tak przy okazji, czy u Was także po zaaplikowaniu patcha "przeskakującego" z wersji 1.05 do 1.08 zniknęły modele broni głównej (tj. wszelakich karabinów i innych ciężkawych samopałów*) i przy okazji zostały one zastąpione przez pistolety M9 z tłumikiem?

* - granatniki przeciwpancerne mają się dobrze ...
We do not know death... only change. We cannot kill each other without killing ourselves.
Offline

Mr. Red

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 39
  • Dołączył(a): N 21 sty, 2007 19:34
  • Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Patch 1.08

PostPn 11 cze, 2007 22:07

Moim zdaniem, jedyną przydatną rzeczą, którą wnosi ten patch jest A-10. Bardzo mi go w ArmA brakowało. A co do wydajności, to jakoś nie widać różnicy.
No i należy jeszcze wspomnieć o Zbrojowni ArmA, do której można wejść z poziomu menu głównego, screen:
Obrazek

DeviAnCE napisał(a):Tak przy okazji, czy u Was także po zaaplikowaniu patcha "przeskakującego" z wersji 1.05 do 1.08 zniknęły modele broni głównej (tj. wszelakich karabinów i innych ciężkawych samopałów*) i przy okazji zostały one zastąpione przez pistolety M9 z tłumikiem?


U mnie wszystko jest w porządku.
Ostatnio edytowano Pn 11 cze, 2007 22:15 przez Mr. Red, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

DeviAnCE

Major

Major

  • Posty: 611
  • Dołączył(a): So 07 sie, 2004 12:09
  • Lokalizacja: Terra

PostPn 11 cze, 2007 22:12

Już jest cacy, rozwiązałem problem.

Wszystko wróciło do normy dopiero po absolutnym i bezlitosnym wyczyszczeniu folderu AddOns z wszelkich nieoficjalnych dodatków.
We do not know death... only change. We cannot kill each other without killing ourselves.
Offline
Avatar użytkownika

DeviAnCE

Major

Major

  • Posty: 611
  • Dołączył(a): So 07 sie, 2004 12:09
  • Lokalizacja: Terra

PostPn 11 cze, 2007 22:22

YacieK napisał(a):Dev - sprawa klasy w cfg addonu a dotycząca właśnie karabinkow i cięższych strzelajek.... Vilas juz o tym pisał...

Prawdę mówiąc umknęło to mej uwadze. :-)

Swoją drogą wyglądało to właśnie na konflikty w plikach konfiguracyjnych, jednak nie byłem co do tego pewien. Przynajmniej znalazłem potwierdzenie u wiarygodnego źródła.

Tak, wiem jak żałośnie teraz ten post wygląda.
Ostatnio edytowano Wt 12 cze, 2007 06:40 przez DeviAnCE, łącznie edytowano 2 razy
We do not know death... only change. We cannot kill each other without killing ourselves.
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostPn 11 cze, 2007 22:36

Jedno mnie interesuje. W liście zmian przy pojazdach:
set damageResistance

Czyżby wreszcie wprowadzono próg obrażeń dla obiektów? Czy może tak przemianowali Armor(w znaczeniu modyfikatora obrażeń, nie HP)
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Offline
Avatar użytkownika

Marcin_BM

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 330
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 20:49

PostWt 12 cze, 2007 03:45

Zainstalowałem i jestem zadowolony, widać że gra ma szansę wyjść na prostą.
Wreszcze moje ulubione LD działa :twisted:
Ten który rzucił na mnie się niewiele szczęścia miał,Bo wypadł prosto mi na kły i krew trysnęła z rany

topas

PostWt 12 cze, 2007 10:14

:spoko: 1.08 rules!

w koncu moja nVidia 7300 nie tnie, zaskakujaca jak dla mnie ilosc 8-10 klatek na ustawieniach b.wysokie i to w lesie...

no i najfajnioejsze ze w koncu mozna stanac na szczycie najwyzszej gory Sahrani i patrzec w dal na te 10000 viewdistance :)

Bedzie dobrze, juz nioe moge sie doczekac 1.96 :twisted:
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostWt 12 cze, 2007 12:34

Grałem trochę w nocy na 1.08 i jestem zadowolony :) Patch po prostu spełnił swoje zadanie.

Tylko kompasu dalej nie poprawili, lamy :(

PS: Działa wam zoom w Strykerach?
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Marcin_BM

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 330
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 20:49

PostŚr 13 cze, 2007 00:41

Nie nie działa, ah1 nie strzela do piechoty z karabinu, M4a1GL wali seria zamiast auto, odrzut granatnika na pojezdzie nadal skopany, jak sie plywa to nadal sie bron gubi, wogole ai dziadowo atakuje piechote pojazdami powietrznymi a morskimi to juz wogole lipa i jeszcze sporo innych rzeczy ale i tak duzo poprawili :spoko:
Ten który rzucił na mnie się niewiele szczęścia miał,Bo wypadł prosto mi na kły i krew trysnęła z rany
Offline
Avatar użytkownika

smola93

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 479
  • Dołączył(a): Pt 06 sty, 2006 22:28
  • Lokalizacja: ZE WSI :-)

PostŚr 13 cze, 2007 09:30

Ja nie mam zamiaru ściągać tych paczy póki arma nie przestanie być "kartonem". jeżeli to się wydarzy - poinformujcie mnie :]
Offline

Oscypek

Major

Major

  • Posty: 858
  • Dołączył(a): Pn 01 lis, 2004 12:12
  • Lokalizacja: Maków Podhalański

PostŚr 13 cze, 2007 19:37

Udało mi się w nocy ściągnąć... i jestem pod wrażeniem.
Uprządkowane menu główne. Ekstra jest zbrojownia - genialny pomysł, usunąłem zwykłą bibliotekę. :] A10 - miodzio, dali mu animacje itd. Ino brakuje mi wersji z LGB.
No i dodali Blood Sweet and Tears do misji. Najlepsza ArmAwa misja w jaką grałem.

Gratulajcje panom z BiS'u. :]
Offline
Avatar użytkownika

PolishFactor

Cywil

Cywil

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): Cz 14 cze, 2007 10:10

PostCz 14 cze, 2007 10:47

Oscypek napisał(a):Udało mi się w nocy ściągnąć... i jestem pod wrażeniem.
Uprządkowane menu główne. Ekstra jest zbrojownia - genialny pomysł, usunąłem zwykłą bibliotekę. :] A10 - miodzio, dali mu animacje itd. Ino brakuje mi wersji z LGB.
No i dodali Blood Sweet and Tears do misji. Najlepsza ArmAwa misja w jaką grałem.

Gratulajcje panom z BiS'u. :]


Ja niestety nie jestem pod wrażeniem. Kompletnie mi blokuje grę po nacisnięciu gry w sieci. Natychmiast zamraża kompa, tak że muszę go resetować. Wszystko inne w tym SP jest ok. Nie wiem co jest grane. Patchowałem 1.05 na 1.07 potem dodwałem 1.07betę. Jak odpalałem ARmę to i tak pisało ,że nadal jest 1.05xxx.
Więc pojechałem 1.08 i takie jaja... Dotąd wszystko działało ok? Czeka mnie całkowita reinstalacja i strata saevów...? Może jakaś rada.
i7 4,2Ghz, NOCTUA NH-U12P SE2,Tower:Cooler Master DOMINATOR II Advenced -12Xfan, Corsair TXEU 850 Wat, 6GB RAM 1600MHz OCZ Platinum (low voltage) CL6, HD6970 VORTEX 2048MB(950/5800), SB X-FI Extreme Music + E-MU Xboard49 with Proteus X, HDD SATA 2,5TB

HAV

PostCz 14 cze, 2007 11:15

Taa, skopiuj sobie profil gracza :]
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 14 cze, 2007 13:55

Bo 1.07 odpalał inny exec.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

eliiot

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): Pn 12 wrz, 2005 16:08
  • Lokalizacja: Zabrze

PostCz 14 cze, 2007 21:07

Siemka - Mam mały problem podczas instalacji path-a 1.08.
Niby instaluje się do końca, niby wszystko ok, ale wywala mi błąd w trakcie instalacji
(xdelta3 returned error code: 1) - czy wie ktoś czym to jest spowodowane?
Następna strona

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron