Teraz jest Cz 28 mar, 2024 22:09


intro dla graczy JIP sie psuje

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

intro dla graczy JIP sie psuje

PostPt 12 paź, 2007 10:34

W mojej misji w init.sqf wywoluje intro.
Kod intra:
Kod: Zaznacz cały
TitleText["", "WHITE IN"];

_pos1 = getPos l1;
_ox = _pos1 select 0;
_oy = _pos1 select 1;
_oz = _pos1 select 2;

_cam = "CAMERA" CamCreate[_ox, _oy, _oz+90];
_cam CameraEffect["INTERNAL" , "BACK"];
_cam CamSetTarget flaga;

_pos2 = getPos l3;
_ox = _pos2 select 0;
_oy = _pos2 select 1;
_oz = _pos2 select 2;
_cam camSetPos [_ox, _oy, _oz+90];
_cam CamCommit 12;
sleep 3;
_amu = "Bo_GBU12_LGB";
if(local log_server)then{   
   _mine= _amu createvehicle (getPos bud3);
};   
TitleText["Jakis tekst", "plain"];
sleep 1;
if(local log_server)then{
   _mine= _amu createvehicle (getPos bud2);
   _mine= _amu createvehicle (getPos bud4);
};
sleep 2;
if(local log_server)then{
   _mine= _amu createvehicle (getPos bud1);
};
sleep 7;

TitleText ["", "black out"];
sleep 2;
_cam CameraEffect ["TERMINATE" , "BACK"];
CamDestroy _cam;
TitleText["", "plain"];

10 fadeMusic 0;

if (true) exitWith {};


gdzie flaga to flaga na srodku, l1 to niewidzialne h jako punkt poczatkowy kamery, l3 - h niewidzialne jako punkt koncowy kamery, bud1,...,bu3 to budynki do wyburzenia
Gracze, ktorzy zaczynają gre od poczatku widza normalnie intro, z kamera ktora "plynie" z l1 do l3 patrzac na flage. Jednak gdy ktos dochodzi do gry podczas rozgrywki, to widzi tylko jak kamera juz jest w l3 i patrzy na flage.
Czy ma ktos pomysl, co nie tak?
btw: w innej misji jest podobnie z intrem
z gory dzieki za odpowiedz

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron