Teraz jest Pt 29 mar, 2024 14:42


coop 12 Dynamic Sahrani: SABOTAGE (+wersja PKW_GROM by Yac)

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

coop 12 Dynamic Sahrani: SABOTAGE (+wersja PKW_GROM by Yac)

PostN 14 paź, 2007 22:57

Witam, przedstawiam misję:
coop Dynamic Sahrani: SABOTAGE

Historia:


Wersja 1.10
-dodanie misji "obroń teren"
-rozdzielenie zrzutów spadochronowych dla obu drużyn
-dodanie akcji "we're all in" do ewakuacyjnego śmigła (już nie ucieknie)
-niezależne od bieżącej misji patrole wroga
-w razie wykrycia w niektórych misjach przyleci kamov lub mi17 z zrzutem spadochronowym
-zmienione pierółki

Wersja 0.08i
-możliwość zrzutu spadochronowego dla pojedynczego gracza
-dodano opcję wyłączenia punktów karnych za śmierć
-dodano opcję orzymywania rozkazów kolejno, a nie losowanego zadania

Wersja 0.08g
-dodano misję "uwolnij zakładnika"
-wezwanie transportu nic nie kosztuje
-zrzut spadochronowy jeśli się ma wystarczającą liczbę punktów (-15/0/15)
-inne małe rzeczy zmienione/poprawione

Wersja 0.08f
-dodano misję "patrol"
-doano misję "zniszcz konwój"
-wszelkie opcje dowodzenia (wzięcie rozkazu, rezygnacja, respawn pojazdów, wezwanie transportu, zrzut spadochronowy) umieszone w jednym miejscu w radiu (0-0-1)
-dodano możliwość brania rozkazu zdalnie (patrz wyżej)
-dodano możliwość zrzutu spadochronowego, gdy uzyska się odpowiednią liczbę punktów (patrz wyżej)
-"darmowe" wezwanie trasportu jeżeli się ma TeamRank powyżej pewnej ilości (czyli TeamRank ma już znaczenie)
-naprawiono kilka bugów
-zmieniono kilka małych rzeczy

Wersja 0.08c
-naprawiono bug powtarzania się misji
-usunięto kilka bugów JIP
-wprowadzono kilka mini-ulepszeń
-usunięto bug brak dźwięków po skończonym zadaniu
-poprawiono animację mapy
-satelitę napisano od nowa

Wersja 0.07e
-brak powtarzania zadań (dane zadanie nie będzie na pewno w tym samym miejscu do wykonania)
-poprawiono transport dodatkowy
-briefing jest bardziej przejrzysty
-poprawiono 2 małe bugi
-uproszczono intro
-zamiast kamery satelitarnej w niektórych misjach jest animacja mapy
-kilka mini-ulepszeń

Wersja 0.07d
-dodano 6 slotów jako osobny oddział (dowódca 1. oddziału nadal zarządza)
-dodano 1 heli, zmieniono auta na pakowniejsze
-dodano kilka broni, uporządkowano je na wyrzutnie, snajperki i ckmy oraz "zwykłe"
-wprowadzono kilka usprawnień
-zmniejszono ilość wrogów i zwiększono limit punktów karnych na 75/44/24
-naprawiono sporo bugów

Wersja 0.06b
-dodano misję "spotkaj sie z kontaktem"
-naprawiono 2 minibugi

Wersja 0.06a
-dodano misję "zniszcz zapasy paliwa"
-zmiana widocznosci i trawy teraz jest dostepna przez radio z dowolnego miejsca i jest w wersji graficznej (GUI)
-usunieto inżyniera

Wersja 0.05b
-dodano misję "zabij oficera"
-zmieniono kilka pierdułek

Wersja 0.05a
-dodano zadanie wyczyszczenia terenu (clean sweap) (16/24/32 zlych ludkow)
-w zadaniu "zniszcz szylke" patrolują także BMP2 (0/1/2)
-zmniejszono ilosc wyrzutni/pociskow wyrzutni w kratach

Wersja 0.04
-zwiekszona ilosc patroli
-poprawiony mega bug
-poprawiony skrypt pokazania pozycji


Przebieg gry:
Dowodca bierze rozkaz od oficera w bazie (lub radio 0-0-1 i "take order") (3 rozkazy (zadania) na dzień). Misja obejmuje 7 dni. Zadania mają dywersyjny charakter na terenie wroga. Na teren przeciwnika można dostać się smiglem lub samochodami lub zrzutem spadhoronowym (radio 0-0-1) (lub pieszo). Markery informuja o miejscu zadania, ponadto w akcji "info" sa pewne informacje o biezacym zadaniu. Po wykonanym zadaniu lub rezygnacji lub przegraniu nalezy wrocic do bazy po nastepny rozkaz (lub wziąść go zdalnie - radio 0-0-1). Po zakonczeniu dnia rowniez nalezy stawic sie u oficera (lub wybrać radio 0-0-1 i "Day raport").
W razie jakichś problemów z własnym transportem można wezwać dodatkowy (przez radio) lub zrespawnować auta/heli. Respawn pojazdó jednak kosztuje nieco punktów karnych (różne rzeczy różną ich ilość; szczegóły w briefingu).
Koniec (wygrana) nastepuje po zakonczeniu wszystkich zadan lub po po prostu ostatniego 3 zadania w niedziele o ile wczesniej nie przegra sie poprzez nazbieranie zbyt duzej ilosci punktow karnych (patrz: Poziomy trudnosci).

Potrzebne addony:
Nie - w wersji zwyklej/GROM Yacka - w wersji GROM

Intro/Outro/Briefing:
Krotkie intro. Outro z podsumowaniem misji oraz creditsami. Krotki briefing z obrazkiem.

Cechy:
[oficer - oficer AI w bazie nie bierze udzialu w misjach]
[dowodca - czlowiek, dowodca innych graczy]

    -w kazdym dniu losowane są warunki pogodowe
    -miejsce wykonania zadania jest losowane (ponad 20 lokacji na zadanie), co przy roznych porach dnia i roznej pogodzie daje potencjalnie ogromna liczbe mozliwosci
    -poszczegolne zadania (3 na dzien) odbywają się w innych czesciach dnia (od ranka po zmrok)
    -niewypelnie zadania, smierc wlasna (opcja), zniszczenia przyjaznych pojazdow (a dokładniej ich respawn), smierc AI-kow w bazie daje punkty karne, skutkiem czego moze byc przegranie misji. Smierc oficera, strazy oficera powoduje natychmiastowa przegraną
    -respawn w bazie
    -mozliwosc zmiany widocznosci oraz trawy tylko na komputerze gracza (opcja "Self")
    -smierc w zaleznosci od trybu (wybieranego przed rozpoczeciem) moze spowodowac utrate punktow wlasnych (Score) (patrz: Poziomy trudnosci)
    -poszczegolne zadania sa tworzone dynamicznie w skryptach, co, mam nadzieje, zwieksza wydajnosc ogolna misji (po skonczonym zadaniu jednostki, markery itp sa usuwane - nie zajmują pamieci RAM)
    -w akcji "info" mozna sprawdzic punkty i punkty karne druzyny, tresc biezacego rozkazu
    -dowodca ma mozliwosc rezygnacji (radio 0-0-1, a nastepnie "Resign"), co daje punkty karne, ale mniej niz przegrana lub np spora ilosc smierci graczy
    -inną broń mozna pobrac z krat w bazie (kraty uzupelniane sa codziennie rano)
    -mini-przerywniki filmowe, muzyka sa krotkie, nienarzucajace sie; nie ma przerostu formy nad trescia (mam nadzieje)
    -oficer moze wezwac transport inny niz swoj (radio 0-0-1 i "Call transport")
    -w sumie nalezy wykonac 21 (3x7), dosyc prostych, zadan
    -misja ta jest rozbudowywalna, tzn dodanie zadania ogranicza sie do napisania skryptu tego zadania i zmiany 1 zmiennej
    -JIP wspierany (choć być może pozostały jakieś bugi)


Poziomy trudnosci:
Wlaczenie trybu kadet/weteran nie ma wplywu na rozgrywke. Tryb majacy wply wybiera sie w opcjach przed rozpoczeciem gry. Sa trzy tryby: normal, medium oraz hard. Wybranie danego trybu powoduje: -zmiane limitu ilosci punktow karnych do przegrania, -pozostawienie/zmniejszenie/czyszczenie wlasnej punktacji po smierci, -ogolna trudnosc zadan zalezna od konkretnego zadania (np zwiekszenie ilosci wrogich AI)
-różna ilość wyrzutni i pocisków do nich, javelin w trybie Normal

Zastosowane skrypty (obce):
-Urban patrol script Kronky'ego

Plany na rozwoj tej misji:
-dodanie nowych zadań
-utrudnienia poprzez dodanie wsparcia dla wroga w razie wykrycia graczy przez wroga
-wezwanie artylerii lub nalotu

Uwagi:
Ogolny pomysl misji zrodzil sie na podstawie misji "Dynamic Afganistan" (OFP).
Misja jest coop-owym odpowiednikiem innej mojej misji: team Dynamic Mission System (na 2 wrogie druzyny), ktory zakonczylem ze wzgledu na (tak mi sie wydaje) bardziej coopowe zapotrzebowanie community ArmA

link:
-misja DS:SABOTAGE
-misja DS:SABOTAGE @GROM
-potrzebne addony PKW_GROM do wesji @GROM(34MB): Rapidshare, Armaholic, Arma-zone)

pozdrawiam, PRzemek kondor
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Ostatnio edytowano Pn 17 mar, 2008 18:03 przez kondor, łącznie edytowano 20 razy
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostŚr 17 paź, 2007 18:05

poprawilem misję. szczególnie chodzi o duzy bug, ktory zauwazylem dopiero po uruchomieniu na dedykowanym serwerze - uniemozliwial on m.in. zmiane dnia, dodanie broni do krat i ogolnie mieszal waznymi zmiennymi.
zainteresowanych prosze o granie w wersję nowszą (w linku nowsza wersja)
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostPn 29 paź, 2007 11:02

Misja ma na chwilę obecną 5 zaimplementowanych zadań (zniszcz szyłkę, czystka, zabij oficera, spotkaj się z kontaktem oraz zniszcz zapasy paliwa), zwiększono ilość slotów do 12 oraz naprawiono szereg bugów.
Mimo to nadal jest w wersji beta, testowana na serwerze Connect Clubu (thnx for Slavko). Przepraszam ewentualnych graczy za, czasem irytujące, bugi, ale około 40 zazębiających się zmiennych, ich synchronizacja, wykluczanie, lokalność, niezgodność działania niektórych poleceń z ich specyfikacją, ich, czasem, niejasna specyfikacja, oraz nie do konca dobrze skonstruowany przez mnie projekt wydluża czas usuwania bugów i za pewne nigdy wszystkich nie usunę.
Linki i zmiany, jak zwykle są uaktualniane w 1. poście
pozdrawiam

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron