Witam, przedstawiam misję:
coop Dynamic Sahrani: SABOTAGE
Historia:
Wersja 1.10
-dodanie misji "obroń teren"
-rozdzielenie zrzutów spadochronowych dla obu drużyn
-dodanie akcji "we're all in" do ewakuacyjnego śmigła (już nie ucieknie)
-niezależne od bieżącej misji patrole wroga
-w razie wykrycia w niektórych misjach przyleci kamov lub mi17 z zrzutem spadochronowym
-zmienione pierółki
Wersja 0.08i
-możliwość zrzutu spadochronowego dla pojedynczego gracza
-dodano opcję wyłączenia punktów karnych za śmierć
-dodano opcję orzymywania rozkazów kolejno, a nie losowanego zadania
Wersja 0.08g
-dodano misję "uwolnij zakładnika"
-wezwanie transportu nic nie kosztuje
-zrzut spadochronowy jeśli się ma wystarczającą liczbę punktów (-15/0/15)
-inne małe rzeczy zmienione/poprawione
Wersja 0.08f
-dodano misję "patrol"
-doano misję "zniszcz konwój"
-wszelkie opcje dowodzenia (wzięcie rozkazu, rezygnacja, respawn pojazdów, wezwanie transportu, zrzut spadochronowy) umieszone w jednym miejscu w radiu (0-0-1)
-dodano możliwość brania rozkazu zdalnie (patrz wyżej)
-dodano możliwość zrzutu spadochronowego, gdy uzyska się odpowiednią liczbę punktów (patrz wyżej)
-"darmowe" wezwanie trasportu jeżeli się ma TeamRank powyżej pewnej ilości (czyli TeamRank ma już znaczenie)
-naprawiono kilka bugów
-zmieniono kilka małych rzeczy
Wersja 0.08c
-naprawiono bug powtarzania się misji
-usunięto kilka bugów JIP
-wprowadzono kilka mini-ulepszeń
-usunięto bug brak dźwięków po skończonym zadaniu
-poprawiono animację mapy
-satelitę napisano od nowa
Wersja 0.07e
-brak powtarzania zadań (dane zadanie nie będzie na pewno w tym samym miejscu do wykonania)
-poprawiono transport dodatkowy
-briefing jest bardziej przejrzysty
-poprawiono 2 małe bugi
-uproszczono intro
-zamiast kamery satelitarnej w niektórych misjach jest animacja mapy
-kilka mini-ulepszeń
Wersja 0.07d
-dodano 6 slotów jako osobny oddział (dowódca 1. oddziału nadal zarządza)
-dodano 1 heli, zmieniono auta na pakowniejsze
-dodano kilka broni, uporządkowano je na wyrzutnie, snajperki i ckmy oraz "zwykłe"
-wprowadzono kilka usprawnień
-zmniejszono ilość wrogów i zwiększono limit punktów karnych na 75/44/24
-naprawiono sporo bugów
Wersja 0.06b
-dodano misję "spotkaj sie z kontaktem"
-naprawiono 2 minibugi
Wersja 0.06a
-dodano misję "zniszcz zapasy paliwa"
-zmiana widocznosci i trawy teraz jest dostepna przez radio z dowolnego miejsca i jest w wersji graficznej (GUI)
-usunieto inżyniera
Wersja 0.05b
-dodano misję "zabij oficera"
-zmieniono kilka pierdułek
Wersja 0.05a
-dodano zadanie wyczyszczenia terenu (clean sweap) (16/24/32 zlych ludkow)
-w zadaniu "zniszcz szylke" patrolują także BMP2 (0/1/2)
-zmniejszono ilosc wyrzutni/pociskow wyrzutni w kratach
Wersja 0.04
-zwiekszona ilosc patroli
-poprawiony mega bug
-poprawiony skrypt pokazania pozycji
Przebieg gry:
Dowodca bierze rozkaz od oficera w bazie (lub radio 0-0-1 i "take order") (3 rozkazy (zadania) na dzień). Misja obejmuje 7 dni. Zadania mają dywersyjny charakter na terenie wroga. Na teren przeciwnika można dostać się smiglem lub samochodami lub zrzutem spadhoronowym (radio 0-0-1) (lub pieszo). Markery informuja o miejscu zadania, ponadto w akcji "info" sa pewne informacje o biezacym zadaniu. Po wykonanym zadaniu lub rezygnacji lub przegraniu nalezy wrocic do bazy po nastepny rozkaz (lub wziąść go zdalnie - radio 0-0-1). Po zakonczeniu dnia rowniez nalezy stawic sie u oficera (lub wybrać radio 0-0-1 i "Day raport").
W razie jakichś problemów z własnym transportem można wezwać dodatkowy (przez radio) lub zrespawnować auta/heli. Respawn pojazdó jednak kosztuje nieco punktów karnych (różne rzeczy różną ich ilość; szczegóły w briefingu).
Koniec (wygrana) nastepuje po zakonczeniu wszystkich zadan lub po po prostu ostatniego 3 zadania w niedziele o ile wczesniej nie przegra sie poprzez nazbieranie zbyt duzej ilosci punktow karnych (patrz: Poziomy trudnosci).
Potrzebne addony:
Nie - w wersji zwyklej/GROM Yacka - w wersji GROM
Intro/Outro/Briefing:
Krotkie intro. Outro z podsumowaniem misji oraz creditsami. Krotki briefing z obrazkiem.
Cechy:
[oficer - oficer AI w bazie nie bierze udzialu w misjach]
[dowodca - czlowiek, dowodca innych graczy]
Poziomy trudnosci:
Wlaczenie trybu kadet/weteran nie ma wplywu na rozgrywke. Tryb majacy wply wybiera sie w opcjach przed rozpoczeciem gry. Sa trzy tryby: normal, medium oraz hard. Wybranie danego trybu powoduje: -zmiane limitu ilosci punktow karnych do przegrania, -pozostawienie/zmniejszenie/czyszczenie wlasnej punktacji po smierci, -ogolna trudnosc zadan zalezna od konkretnego zadania (np zwiekszenie ilosci wrogich AI)
-różna ilość wyrzutni i pocisków do nich, javelin w trybie Normal
Zastosowane skrypty (obce):
-Urban patrol script Kronky'ego
Plany na rozwoj tej misji:
-dodanie nowych zadań
-utrudnienia poprzez dodanie wsparcia dla wroga w razie wykrycia graczy przez wroga
-wezwanie artylerii lub nalotu
Uwagi:
Ogolny pomysl misji zrodzil sie na podstawie misji "Dynamic Afganistan" (OFP).
Misja jest coop-owym odpowiednikiem innej mojej misji: team Dynamic Mission System (na 2 wrogie druzyny), ktory zakonczylem ze wzgledu na (tak mi sie wydaje) bardziej coopowe zapotrzebowanie community ArmA
link:
-misja DS:SABOTAGE
-misja DS:SABOTAGE @GROM
-potrzebne addony PKW_GROM do wesji @GROM(34MB): Rapidshare, Armaholic, Arma-zone)
pozdrawiam, PRzemek kondor
coop Dynamic Sahrani: SABOTAGE
Historia:
Wersja 1.10
-dodanie misji "obroń teren"
-rozdzielenie zrzutów spadochronowych dla obu drużyn
-dodanie akcji "we're all in" do ewakuacyjnego śmigła (już nie ucieknie)
-niezależne od bieżącej misji patrole wroga
-w razie wykrycia w niektórych misjach przyleci kamov lub mi17 z zrzutem spadochronowym
-zmienione pierółki
Wersja 0.08i
-możliwość zrzutu spadochronowego dla pojedynczego gracza
-dodano opcję wyłączenia punktów karnych za śmierć
-dodano opcję orzymywania rozkazów kolejno, a nie losowanego zadania
Wersja 0.08g
-dodano misję "uwolnij zakładnika"
-wezwanie transportu nic nie kosztuje
-zrzut spadochronowy jeśli się ma wystarczającą liczbę punktów (-15/0/15)
-inne małe rzeczy zmienione/poprawione
Wersja 0.08f
-dodano misję "patrol"
-doano misję "zniszcz konwój"
-wszelkie opcje dowodzenia (wzięcie rozkazu, rezygnacja, respawn pojazdów, wezwanie transportu, zrzut spadochronowy) umieszone w jednym miejscu w radiu (0-0-1)
-dodano możliwość brania rozkazu zdalnie (patrz wyżej)
-dodano możliwość zrzutu spadochronowego, gdy uzyska się odpowiednią liczbę punktów (patrz wyżej)
-"darmowe" wezwanie trasportu jeżeli się ma TeamRank powyżej pewnej ilości (czyli TeamRank ma już znaczenie)
-naprawiono kilka bugów
-zmieniono kilka małych rzeczy
Wersja 0.08c
-naprawiono bug powtarzania się misji
-usunięto kilka bugów JIP
-wprowadzono kilka mini-ulepszeń
-usunięto bug brak dźwięków po skończonym zadaniu
-poprawiono animację mapy
-satelitę napisano od nowa
Wersja 0.07e
-brak powtarzania zadań (dane zadanie nie będzie na pewno w tym samym miejscu do wykonania)
-poprawiono transport dodatkowy
-briefing jest bardziej przejrzysty
-poprawiono 2 małe bugi
-uproszczono intro
-zamiast kamery satelitarnej w niektórych misjach jest animacja mapy
-kilka mini-ulepszeń
Wersja 0.07d
-dodano 6 slotów jako osobny oddział (dowódca 1. oddziału nadal zarządza)
-dodano 1 heli, zmieniono auta na pakowniejsze
-dodano kilka broni, uporządkowano je na wyrzutnie, snajperki i ckmy oraz "zwykłe"
-wprowadzono kilka usprawnień
-zmniejszono ilość wrogów i zwiększono limit punktów karnych na 75/44/24
-naprawiono sporo bugów
Wersja 0.06b
-dodano misję "spotkaj sie z kontaktem"
-naprawiono 2 minibugi
Wersja 0.06a
-dodano misję "zniszcz zapasy paliwa"
-zmiana widocznosci i trawy teraz jest dostepna przez radio z dowolnego miejsca i jest w wersji graficznej (GUI)
-usunieto inżyniera
Wersja 0.05b
-dodano misję "zabij oficera"
-zmieniono kilka pierdułek
Wersja 0.05a
-dodano zadanie wyczyszczenia terenu (clean sweap) (16/24/32 zlych ludkow)
-w zadaniu "zniszcz szylke" patrolują także BMP2 (0/1/2)
-zmniejszono ilosc wyrzutni/pociskow wyrzutni w kratach
Wersja 0.04
-zwiekszona ilosc patroli
-poprawiony mega bug
-poprawiony skrypt pokazania pozycji
Przebieg gry:
Dowodca bierze rozkaz od oficera w bazie (lub radio 0-0-1 i "take order") (3 rozkazy (zadania) na dzień). Misja obejmuje 7 dni. Zadania mają dywersyjny charakter na terenie wroga. Na teren przeciwnika można dostać się smiglem lub samochodami lub zrzutem spadhoronowym (radio 0-0-1) (lub pieszo). Markery informuja o miejscu zadania, ponadto w akcji "info" sa pewne informacje o biezacym zadaniu. Po wykonanym zadaniu lub rezygnacji lub przegraniu nalezy wrocic do bazy po nastepny rozkaz (lub wziąść go zdalnie - radio 0-0-1). Po zakonczeniu dnia rowniez nalezy stawic sie u oficera (lub wybrać radio 0-0-1 i "Day raport").
W razie jakichś problemów z własnym transportem można wezwać dodatkowy (przez radio) lub zrespawnować auta/heli. Respawn pojazdó jednak kosztuje nieco punktów karnych (różne rzeczy różną ich ilość; szczegóły w briefingu).
Koniec (wygrana) nastepuje po zakonczeniu wszystkich zadan lub po po prostu ostatniego 3 zadania w niedziele o ile wczesniej nie przegra sie poprzez nazbieranie zbyt duzej ilosci punktow karnych (patrz: Poziomy trudnosci).
Potrzebne addony:
Nie - w wersji zwyklej/GROM Yacka - w wersji GROM
Intro/Outro/Briefing:
Krotkie intro. Outro z podsumowaniem misji oraz creditsami. Krotki briefing z obrazkiem.
Cechy:
[oficer - oficer AI w bazie nie bierze udzialu w misjach]
[dowodca - czlowiek, dowodca innych graczy]
- -w kazdym dniu losowane są warunki pogodowe
-miejsce wykonania zadania jest losowane (ponad 20 lokacji na zadanie), co przy roznych porach dnia i roznej pogodzie daje potencjalnie ogromna liczbe mozliwosci
-poszczegolne zadania (3 na dzien) odbywają się w innych czesciach dnia (od ranka po zmrok)
-niewypelnie zadania, smierc wlasna (opcja), zniszczenia przyjaznych pojazdow (a dokładniej ich respawn), smierc AI-kow w bazie daje punkty karne, skutkiem czego moze byc przegranie misji. Smierc oficera, strazy oficera powoduje natychmiastowa przegraną
-respawn w bazie
-mozliwosc zmiany widocznosci oraz trawy tylko na komputerze gracza (opcja "Self")
-smierc w zaleznosci od trybu (wybieranego przed rozpoczeciem) moze spowodowac utrate punktow wlasnych (Score) (patrz: Poziomy trudnosci)
-poszczegolne zadania sa tworzone dynamicznie w skryptach, co, mam nadzieje, zwieksza wydajnosc ogolna misji (po skonczonym zadaniu jednostki, markery itp sa usuwane - nie zajmują pamieci RAM)
-w akcji "info" mozna sprawdzic punkty i punkty karne druzyny, tresc biezacego rozkazu
-dowodca ma mozliwosc rezygnacji (radio 0-0-1, a nastepnie "Resign"), co daje punkty karne, ale mniej niz przegrana lub np spora ilosc smierci graczy
-inną broń mozna pobrac z krat w bazie (kraty uzupelniane sa codziennie rano)
-mini-przerywniki filmowe, muzyka sa krotkie, nienarzucajace sie; nie ma przerostu formy nad trescia (mam nadzieje)
-oficer moze wezwac transport inny niz swoj (radio 0-0-1 i "Call transport")
-w sumie nalezy wykonac 21 (3x7), dosyc prostych, zadan
-misja ta jest rozbudowywalna, tzn dodanie zadania ogranicza sie do napisania skryptu tego zadania i zmiany 1 zmiennej
-JIP wspierany (choć być może pozostały jakieś bugi)
Poziomy trudnosci:
Wlaczenie trybu kadet/weteran nie ma wplywu na rozgrywke. Tryb majacy wply wybiera sie w opcjach przed rozpoczeciem gry. Sa trzy tryby: normal, medium oraz hard. Wybranie danego trybu powoduje: -zmiane limitu ilosci punktow karnych do przegrania, -pozostawienie/zmniejszenie/czyszczenie wlasnej punktacji po smierci, -ogolna trudnosc zadan zalezna od konkretnego zadania (np zwiekszenie ilosci wrogich AI)
-różna ilość wyrzutni i pocisków do nich, javelin w trybie Normal
Zastosowane skrypty (obce):
-Urban patrol script Kronky'ego
Plany na rozwoj tej misji:
-dodanie nowych zadań
-utrudnienia poprzez dodanie wsparcia dla wroga w razie wykrycia graczy przez wroga
-wezwanie artylerii lub nalotu
Uwagi:
Ogolny pomysl misji zrodzil sie na podstawie misji "Dynamic Afganistan" (OFP).
Misja jest coop-owym odpowiednikiem innej mojej misji: team Dynamic Mission System (na 2 wrogie druzyny), ktory zakonczylem ze wzgledu na (tak mi sie wydaje) bardziej coopowe zapotrzebowanie community ArmA
link:
-misja DS:SABOTAGE
-misja DS:SABOTAGE @GROM
-potrzebne addony PKW_GROM do wesji @GROM(34MB): Rapidshare, Armaholic, Arma-zone)
pozdrawiam, PRzemek kondor
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Ostatnio edytowano Pn 17 mar, 2008 18:03 przez kondor, łącznie edytowano 20 razy