witam.
temat poruszany, ale dotychczas tylko na podstawie juz gotowych markerow, ktorym sie zmienia pozycję.
Aby pokazac na mapie za pomocą małych markerów pozycję członkow druzyny tworzę dynamicznie markery w liczbie rownej ilosci członkow i zmieniam im pozycję. Jednak po śmierci członka (nie chodzi o impotencję) i respawnie pokazywana jest pozycja trupa. Poza tym ilosc osob w druzynie moze byc zmienna, wiec co jakis czas trzeba usuwac markery i od nowa tworzyc w odpowiedniej liczbie.
Moj kod jest taki:
niestety jest po smierci wskazuje ciala oraz co pewien czas wszystkie markery znikają i pojawią się (no bo je niszcze i tworze z powrotem), a to nieladnie wygląda.
macie jakies pomysly na usprawnienie i naprawienie?
z gory dzieki
temat poruszany, ale dotychczas tylko na podstawie juz gotowych markerow, ktorym sie zmienia pozycję.
Aby pokazac na mapie za pomocą małych markerów pozycję członkow druzyny tworzę dynamicznie markery w liczbie rownej ilosci członkow i zmieniam im pozycję. Jednak po śmierci członka (nie chodzi o impotencję) i respawnie pokazywana jest pozycja trupa. Poza tym ilosc osob w druzynie moze byc zmienna, wiec co jakis czas trzeba usuwac markery i od nowa tworzyc w odpowiedniej liczbie.
Moj kod jest taki:
- Kod: Zaznacz cały
_nr1 = player;
while{true}do{
_units = Units _nr1;
_count = Count _units;
_marker_array = [];
for[{_i=0},{_i<_count},{_i=_i+1}]do{
_name = format["m%1",_i];
_mrob = createMarker [_name, [0,0]];
_name setMarkerShape "ICON";
_name setMarkerColor "ColorBlue";
_name setMarkerType "Dot";
_name setMarkerSize [0.2, 0.5];
_marker_array = _marker_array + [_name];
};
//player
_nameP = "mp";
_mrob = createMarkerLocal [_nameP, [0,0]];
_nameP setMarkerShapeLocal "ICON";
_nameP setMarkerColorLocal "ColorGreen";
_nameP setMarkerTypeLocal "Dot";
_nameP setMarkerSizeLocal [0.2, 0.5];
_rob = 0;
while{_rob<30}do{
sleep 3;
_units = Units _nr1;
_count = count _units;
for[{_i=0},{_i<_count},{_i=_i+1}]do{
_n = _marker_array select _i;
_u = _units select _i;
_n setMarkerPosLocal getPos _u;
};
_nameP setMarkerPosLocal getPos player;
_rob = _rob + 1;
};
for[{_i=0},{_i<_count},{_i=_i+1}]do{
_n = _marker_array select _i;
deleteMarkerLocal _n;
};
deleteMarkerLocal _nameP;
};//while
if (true) exitWith {};
niestety jest po smierci wskazuje ciala oraz co pewien czas wszystkie markery znikają i pojawią się (no bo je niszcze i tworze z powrotem), a to nieladnie wygląda.
macie jakies pomysly na usprawnienie i naprawienie?
z gory dzieki