brakuje mi (chyba) tylko konfigu działającego.
o drzewach znalazlem jedynie na biwiki:
Many of these files are embedded in the game islands (trees, bushes etc) and don't need a config entry.
istniejący konfig do oryginalnych plants.pbo jest następujący:
- Kod: Zaznacz cały
#define true 1
#define false 0
// type scope
#define private 0
#define protected 1
#define public 2
#define ReadAndWrite 0 //! any modifications enabled
#define ReadAndCreate 1 //! only adding new class members is allowed
#define ReadOnly 2 //! no modifications enabled
#define ReadOnlyVerified 3 //! no modifications enabled, CRC test applied
class CfgPatches
{
class CAPlants
{
units[] = {};
weapons[] = {};
requiredVersion = 0.10;
requiredAddons[] = {};
};
};
class cfgVehicles
{
class House;
class Land_Javor01Posed: House
{
ladders[]={{"start","end"}}; // default no ladder
model=caPlantsJavor01Posed;
displayName="Strom-Posed"; //TODO: Stringtable
};
class Land_parez_str_test: House
{
model=caPlantsparez_str_test.p3d;
displayName="Parez-hrusen"; //TODO: Stringtable
};
};
class CfgDestroy
{
class TreeHit
{
sound[]={caplantsSoundTreehit1,db-30,1};
};
};
class CfgNonAiVehicles
{
class Proxy_hrusen2
{
model=caplantshrusen2.p3d;
autocenter=false;
scope=public;
animated=true;
reversed=false;
simulation="alwaysshow";
};
};
w tym, że:
caPlantsJavor01Posed - plik bez rozszerzenia? nie bylo takowego, jest natomiast str javor.p3d
model=caPlantsparez_str_test.p3d; - nie bylo takiego pliku; byl natomiast parez3.p3d oraz parez.p3d ale wyrzucilem te modele, bo to drzewka tropikalne, a takich nie chce
caplantsSoundTreehit1 - czegos takiego tez nie bylo
pomimo znajomości C++ zawartość tego pliku config.cpp jest dla mnie całkowitą chińszczyzną bez wiedzy czemu służą owe klasy, które są predefiniowane, jak po sobie dziedziczą itd
Powyzszy konfig odnosnie replacement plants.pbo sprawial, ze mozna bylo w edytorze umieszczac drzewka (chyba wszystkie jak sie nie myle)
pytanie: jak wyedytować powyższy konfig (oprocz oczywiscie zmiany sciezek na caautumn_plants...), aby po prostu addon byl uzywalny? a jesli jest to mozliwe również jak wyedytować, aby można było używać ich w edytorze (a nie tylko przez wrzucanie ich w visitorze, a pozniej odpalanie wyspy)?
czy usunięcie niektorych modeli coś tu psuje?
czy dodanie nowych modeli (a raczej skopiowanie modelu i podpięcie innych tekstur) sprawi, ze te nowe nie będą widoczne?
z góry bardzo dziękuje za odpowiedź