http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 00;hl=mlod
http://www.armedassault.info/index.php? ... cles&id=22
Mój angielski pozwala zrozumieć, że nie można od tak sobie wydawać addonów, które zawierają elementy prac BISu, czyli chyba gromiej więkoszości addonów. Teraz niezbędnym jest bawienie się w jakąś licencję EULA itd.
Rozumiem, że każdy (w szczególności BIS) ma prawo do zabraniania upubliczniania nawet części swojej pracy (modeli, tekstur itd), ale chyba wcześniejsze nierygorystyczne patrzenie na publikacje addonów bazujących na pracy BISu było chyba tylko ułatwieniem dla community i elementem przyciągającym ludzi, a nie ochroną przed jakąś kradzieżą (nawet jeśli uznać to za kradzież to jest ona dobra dla "poszkodowanego").
Być może gadam głupoty wynikające z mojej nieznajomości tematu (i języka), dlatego się pytam, co teraz można, a co nie teraz w tworzeniu/publikowaniu addonów?
Podobno BIS wydał specjalnie jakies bazowe modele, ale nie ma tam np drzew, czy można wydać reteksturkę drzew? A jeśli tak to jakie kroki muszą temu towarzyszyć?
btw: ktoś w topicu (2. link, ktory podalem) stwierdził, że wg nowych przepisow nie mozna ofp modeli (tzn bisowskich) importować do army.