Teraz jest Wt 16 kwi, 2024 06:30


Problem z Bulozerem

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

Problem z Bulozerem

PostSo 08 mar, 2008 20:29

Mam dziwny problem z budlozerem.

Gdy chcę sprawdzić jak wygląda model uruchamiam buldozera i pojawia się to:
Obrazek

Czy ktoś mi powie o co chodzi ?
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Problem z Bulozerem

PostSo 08 mar, 2008 21:50

Maćko napisał(a):Mam dziwny problem z budlozerem.

Gdy chcę sprawdzić jak wygląda model uruchamiam buldozera i pojawia się to:
[url=http://img141.imageshack.us/img141/9344/ba2ga1.th.jpg]Obrazek[/URL]

Czy ktoś mi powie o co chodzi ?


Model ma za dużo verteksów.
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostSo 08 mar, 2008 23:07

Echhh... :/ musiałem trochę po usuwać tego badziewia żeby się włączyło, dzięki :)
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostN 09 mar, 2008 02:39

Niech zgadnę... :> Buldorzer niechciał Ci wczytać tej Iskierki co ją nam na forum pokazałeś? :]

Pewnie była robiona w 3ds'ie albo czymś takim. Model jest bardzo ładny, ale na potrzeby gier modeluje się tzw. techniką "low poly" i takie hamulce, czy też ta siatka co ja widać na wlotach do silnika powinna być zastąpiona dobrą teksturą, a sam model powinien być mocno odchudzony, inczej o2, buldorzer i ArmA będzie odmawiać posłuszeństwa :)

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron