Teraz jest Cz 28 mar, 2024 14:05


Jeniec

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

milosztor

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): Cz 06 mar, 2008 20:58

Jeniec

PostPn 24 mar, 2008 13:14

hej. mam problem. korzystałem ze stronki:

Kod: Zaznacz cały
http://forum.armacenter.pl/printview.php?t=2943&start=0&sid=7c2fa774770340ece7bc0fe243f95816


dokladnie z punktu 44. tam jest jak zrobic zeby koles trzymal rece u gory. jednak to nie dziala u mnie. a ja w dodatku chce zeby on trzymal za glowa. jak to zrobic?

nie znalazlem innego tematu.
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPn 24 mar, 2008 13:25

To jest poradnik do OperationFlashpoint, nie wszystko co było w OFP działa w ArmA ;)
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

milosztor

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): Cz 06 mar, 2008 20:58

PostPn 24 mar, 2008 13:31

zauwazylem, ale jakos sie da pewnie. :/
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPn 24 mar, 2008 13:35

No jakoś się da ;]

Przejrzyj to: ArmA Moves
Jest to spis animacji dostępnych w ArmA, poszukaj a znajdziesz.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

milosztor

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): Cz 06 mar, 2008 20:58

PostPn 24 mar, 2008 13:47

juz przegladalem, wpisywalem ktorys i nic. koles zawsze sie kladzie
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPn 24 mar, 2008 14:08

Działa na pewno ;]

Gość który będzie wykonywał animację musi mieć zachowanie na "beztrosko"!
W aktywacji jakiegoś wyzwalacza wpisujesz:
Kod: Zaznacz cały
nazwa_gościa playMove "animacja"
Czyli np.:
Kod: Zaznacz cały
soldier1 playMove "AmovPsitMstpSlowWrflDnon_WeaponCheck1"
(siedzi i sprawdza broń)

I powinno działać... a raczej nie powinno, bo DZIAŁA na 100% ;]
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPn 24 mar, 2008 15:14

Yac napisał(a):...Przestańcie pieprzyć głupoty ze animki z Arma działają pod OFP i odwrotnie - są oparte na zupełnie innych szkieletach....


Yac a kto tu mówi o konwersji z OFP do ArmA i na odwrót ? Szuka animacji, a ta której szuka jest na liście którą mu podałem... a czy on QG ma to inna sprawa ;]
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

cron