Teraz jest Pt 29 mar, 2024 12:23


Problem z właśnymi dźwiękami

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

Problem z właśnymi dźwiękami

PostPt 04 kwi, 2008 22:27

Otóż, zadecydowałem, iż zacznę robić misje z własnymi samplami mówionymi. Do tego okazało sie, że mój głos nie jest aż tak dziecinny i od najgorszej biedy mogę sam pospikerować. ALe jest problem. Mam dźwieki w formacie OGG, wszystko tak jak trzeba,do tego wszystko w misji + description.ext. No i tu jest problem. Skrypt odpowiedzialny za aktywację dźwięku brzmi nastepująco:

Kod: Zaznacz cały
ja sidechat "Landing Force! This is Fox 04! We have eliminated all AAA systems at the airstrip and awaiting reinforcements, over!";
ja say "landing";
~9
teamleader sidechat "We heard you and understood! Reinforcing Fox 04 at Juliet Alpha 11. ETA 100 seconds, over!";
teamleader say "roger";


No a description:
Kod: Zaznacz cały
class CfgSounds
{
   // List of sounds (.ogg files without the .ogg extension)
   sounds[] = {landing, roger};

   // Class definition needed for each sound
   class landing
   {
      // Name to display in mission editor
      name = "landing";
      // Sound path, volume, pitch
      sound[] = {soundlanding.ogg, db + 130, 1.0};
      // Sound title text (set to no text)
      titles[] = {0, ""};
   };
   class roger
   {
      // Name to display in mission editor
      name = "roger";
      // Sound path, volume, pitch
      sound[] = {sound oger.ogg, db + 130, 1.0};
      // Sound title text (set to no text)
      titles[] = {0, ""};
   };
};

class Weapons

i tak dalej


Gdy aktrywuje się skrypt, włącza się tylko plik "landing.ogg". "roger.ogg" jest cicho jak nie wiem co...
Sprawdzałem wszędzie literówki. Nic. ścieżkę do pliku, typ pliku, wszystko powinno być jak należy. Czy arma czasem nie czyta dźwięków czy jak?

I tak swoją drogą. Jak pogłośnić dźwięk? Bo to powinno być "db +ileśtam"/ Było na starcie "db + 0", które zmnieniłem na "db + 130", a dźwięk brzmi dalej tak samo.
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPt 04 kwi, 2008 22:37

Wydaję mi się że ten problem uzależniony jest od programu jakim konwertowałeś pliki na OGG. Ja robię to ZAWSZE JetAduio, a problem rozwiązałem u siebie zmieniając w description z .ogg na .OGG. Dziwne ale to mi pomogło...
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostPt 04 kwi, 2008 23:11

UWAGA! Tak jakby ruszyło. Otóż, używając komendy "say" wygląda na to, iż słyszymy głos, a nie radio. W moim skrypcie mówią dwie osoby oddalone od siebie na jakieś 3km i gadają przez radio. Kiedy jestem gościem w pontonie, to słyszę to co mówi gości uw pontonie. Jeśli zaś jestem polotem helikoptera, słyszę to co mówi pilot (drugi plik, który mi rzekomo nie działał), ale zaś nie słyszę tego, co mówi gość w pontonie. Problem w tym, że teraz przeglądam COMFER na ofpecu no i tam nie widzę żadnej komendy imitującej RADIOWY przekaz informacji...
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostSo 05 kwi, 2008 08:22

To podziałała ta moja zamiana nazwy rozszerzenia czy nie ?

SaS TrooP napisał(a):Problem w tym, że teraz przeglądam COMFER na ofpecu no i tam nie widzę żadnej komendy imitującej RADIOWY przekaz informacji...

- było o tym (nie dokładnie o tym ale jest)

Kod: Zaznacz cały
nazwa_gościa sideRadio "roger"
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostSo 05 kwi, 2008 14:16

Heh, dzięki Maćko. Jak można komuś pomóc tak 15 razy?
Ale dziwne, bo tego nie znalazłem w COMREFie. Ale bardzoej szukałem pod "Radio" albo "RadioSay" itd.

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

cron