Teraz jest Cz 28 mar, 2024 18:57


Rakiety kierowane

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jesion

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): So 07 kwi, 2007 20:28

Rakiety kierowane

PostSo 05 kwi, 2008 21:11

Chciałem zrobić misję w której należałoby zniszczyć dwa helikoptery (nazwy: MI2 i MI3) za pomocą rakiet kierowanych wystrzeliwanych z BRDM.
Próbowałem wykorzystać do tego skrypt ''Mando missile'', ale nie potrafię go przeedytować do swoich potrzeb.
Czy ktoś mógłby mi pomóc?
Offline

Oscypek

Major

Major

  • Posty: 858
  • Dołączył(a): Pn 01 lis, 2004 12:12
  • Lokalizacja: Maków Podhalański

PostWt 08 kwi, 2008 10:22

Masz tą najnowszą wersję? Sprawdź tam w dołaczonych demówkach czy coś wygląda tak jak chciałbyś i jakoś to razem skonfigurujemy. :]
Offline
Avatar użytkownika

Jesion

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): So 07 kwi, 2007 20:28

PostWt 08 kwi, 2008 19:20

Mam wersję 2.3, co do demówek to: "mando_at.Intro" pasuje najlepiej, ponieważ heli i tak stoją na ziemi.
Z tego co zrozumiałem w folderze z misją powinien znajdować się: description, init i folder z plikami mando_missles.
Co napisać w Init:
-aby tylko jeden określony BRDM miał rakiety, a nie wszystkie?
-i czy da się zrobic aby jako cele pokazywały się tylko te dwa helikoptery, a nie każdy pojazd w zasięgu radaru?
Mam też problemy z description. Zrobiłem coś takiego ale wyskakuje mi, że titlesRSC jest już określone:

#include "Chicago_SATCOMinit.hpp"

//////////////////////////////////////////

#include "EMSI_DataEMSI_UAV_display.hpp"
#include "EMSI_DataEMSI_UAV_console.hpp"
#include "EMSI_DataEMSI_UAV_map.hpp"

//////////////////////////////////////////

#include "mando_missilesmando_missile.h"

class RscTitles
{
#include "mando_missilesmando_missiletitles.h"
};

class CfgSounds
{
sounds[] = {};
#include "mando_missilesmando_sounds.h"
};
Offline

Oscypek

Major

Major

  • Posty: 858
  • Dołączył(a): Pn 01 lis, 2004 12:12
  • Lokalizacja: Maków Podhalański

PostŚr 09 kwi, 2008 12:58

Folder z plikami mando_missles jest nie musisz mieć, wystarczy description i init.sqf.
Jak dajesz kod to wrzucaj go między znaczniki code. I w tym description obcieło ci ukośniki "/" ?
Tam w mando_at.Intro jest chyba to sterowanie z konsoli, tak?
Żeby nie był każdy pojazd w zasięgu radaru to w tym init.sqf zamiast ["Vehicles"] daj ["AIR"], wtedy będzie atakował tylko lotniczy sprzęt. Wskazać na dwa konkretne helikoptery? Sprawdź jeszcze taki patent:
uruchom skrypt, ale zamiast ["Vehicles"] daj pustą tablicę (czyli []) i spróbuj uruchomić skrypt mando_missilesunitsmando_addremotetarget.sqf z parametrami [west, Mi1]. west to strona, tylko nie wiem czy celu, czy strony, dla której obiekt jest celem; Mi1 - nazwa helikoptera. Sprawdź to sobie.

I nie do końca jeszcze rozumiem: chcesz grać jako tam strzelec w BRDM i z niego wystrzelić rakietę czy wskazać radyjkiem czy coś BRDM oddalonemu żeby strzelał?
Jeśli to pierwsze to zobacz sobie to. No chyba, że jest to to co wskazałeś :P
Offline
Avatar użytkownika

Jesion

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): So 07 kwi, 2007 20:28

PostŚr 09 kwi, 2008 17:02

Dzięki działa, a z helikopterami pokombinuję.

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron