Pt 01 sie, 2008 22:10
Niestety 1.14 to porażka! Co mają robić ludzie z 8800tkami? To dziadostwo po 1,5h wywala się (pierniczy się ekran pokazując powiększone plamy tekstury i jakieś pokaszanione elementy ekranu. Następnie zwiech i to taki ,że tylko hard boot pomaga. Słuchać tylko dźwięki ,a klikanie na ślepo mychą sugeruje ,że pod spodem niewidoczne jest działające menu. Raz udało mi sieszybko wyjść ALT+CTRL+DEL i widzaiłem komunikat autofmemoryerror! Czyżby stary problem z buforowaniem pamięci powrócił! 1-2 godziny idealniej gry bez najmnijszego błędu w teksturach, a po tym nagle kaszanka i ziwecha. Na starej 7900tce przy patchu 1.08 to się tekstury powoli zaczynały walić. Dopiero po 7-8h nie dawało się grać bo obiektów nie było widać. Teraz po 1-2h giera jest nie do grania (człowiek zaczyna osiągać jakiś rank i zaraz dupa). NIestety to nie do zabawy. NA forach zagranicznych faucki od posiadaczy 8800tek (nowych 512 i starych 320i 640) z opisem identycznej kaszany.
Własiciele 9800tek z kolei płaczą ,że gra się ślimaczy totalnie. Czyżby tak jak wyczytałem
gdzieś na forum BI nie przewidywało współpracy z lepszymi grafami posiadającymi na pokładzie obsługę efektów DX9 i DX10? Czyżby engine sobie nie radził? Mi to wygląda come back starego problemu buforowania. Macie jakieś rozwiązanie?
i7 4,2Ghz, NOCTUA NH-U12P SE2,Tower:Cooler Master DOMINATOR II Advenced -12Xfan, Corsair TXEU 850 Wat, 6GB RAM 1600MHz OCZ Platinum (low voltage) CL6, HD6970 VORTEX 2048MB(950/5800), SB X-FI Extreme Music + E-MU Xboard49 with Proteus X, HDD SATA 2,5TB