Teraz jest Śr 26 lip, 2017 20:15


Patch 1.14

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Tajgeer

Kapral

Kapral

  • Posty: 54
  • Dołączył(a): So 10 lut, 2007 21:53
  • Lokalizacja: Kielce

Patch 1.14

PostSo 17 maja, 2008 13:28

http://germany-fun.foren-city.de/topic, ... -1-14.html

Ciekawe, czy to będzie już pełna wersja, czy też beta...
Ostatnio edytowano Cz 01 sty, 1970 02:00 przez Tajgeer, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Model

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 180
  • Dołączył(a): N 04 gru, 2005 18:35
  • Lokalizacja: Częstochowa

PostSo 17 maja, 2008 17:23

Ojj nie Yac, bo jeszcze wykrakasz i na Arme2 będziemy czekać z 6 lat :/
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostSo 17 maja, 2008 17:26

Tak długo, byle by działało...

Ktoś przetłumaczy?
Offline
Avatar użytkownika

Tajgeer

Kapral

Kapral

  • Posty: 54
  • Dołączył(a): So 10 lut, 2007 21:53
  • Lokalizacja: Kielce

PostSo 17 maja, 2008 17:35

Co tu tłumaczyć... wychodzi na to, że po 1.12 beta BiS ominie numer 1.13 i opublikuje pełną wersję 1.14 ;)
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 879
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostŚr 21 maja, 2008 14:53

Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10647
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 22 maja, 2008 12:41

przegiął w czym? Apropos płyty:

removed disc based copyprotection (Securom or Starforce)
Więc jak to w końcu wygląda?

Btw

SPECIAL THANKS
- Dslyecxi and Shack Tactical for their invaluable support with VON testing
- the entire ARMA community for testing public beta versions 1.09-1.12


Chyba, za testowanie wersji 1.0-1.13...
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3127
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostCz 22 maja, 2008 12:49

Wygląda to tak że płyty nie musisz umieszczać w napędzie ;]

Chyba, za testowanie wersji 1.0-1.13...

Trafna uwaga xD

BTW: Czy mi się wydaje czy gra zaczęła wam też lepiej działać ? Bo mam skok jakiś ~5 FPS'ów w górę.
A bym jeszcze o tym zapomniał, nareszcie dali chłopa z Javelinem :D
Ostatnio edytowano Cz 22 maja, 2008 12:50 przez Maćko, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 879
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostCz 22 maja, 2008 12:50

gra nie potrzebuje płyty (sprawdzałem), tylko te oxygeny itp (nie sprawdzałem)
Offline
Avatar użytkownika

Tajgeer

Kapral

Kapral

  • Posty: 54
  • Dołączył(a): So 10 lut, 2007 21:53
  • Lokalizacja: Kielce

PostCz 22 maja, 2008 13:07

Jak dla mnie patch wprowadził dużo poprawek, dzięki czemu można już normalnie grać różnego rodzaju Berzerki, czy mapy ESL lub ECL.
Offline
Avatar użytkownika

Ovg

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 379
  • Dołączył(a): Pt 03 lis, 2006 20:14
  • Lokalizacja: z domu

PostCz 22 maja, 2008 17:29

Wreszcie fajnie, bo wszyscy (teoretycznie) mają tą samą wersję w multiplayer !!!!!!!111111oneoneone
"Ojej, jakże ja kocham koniczki!"
:kloda:
  ▲
▲ ▲
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 222
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

PostCz 22 maja, 2008 21:21

Nic specjalnego. :neutral: Jedynie podobają mi się nowe umocnienia. Niestety patcha musiałem wywalić tak szybko jak go zainstalowałem :/ ponieważ nie działa mi na nim mój ulubiony mod XAM 1.3
jak na razie “moim zdaniem oczywiście” w tym modzie jest tak jak powinno być w Armie. Ale o tym to raczej w innym dziale :neutral:
Offline

łelkam

Spammer

Spammer

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): Cz 27 lip, 2006 14:36
  • Lokalizacja: Gdynia

PostN 25 maja, 2008 13:25

Bardzo fajne umocnienia dodaje. Poza tym, trochę słabo... ale lepiej mieć niż nie mieć, chyba że ktoś lubi XAM'a
Już 7 lat od kiedy po raz pierwszy ta srebrawa płytka z OFP zagościła w naszych napędach.. [*]
Offline
Avatar użytkownika

Ovg

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 379
  • Dołączył(a): Pt 03 lis, 2006 20:14
  • Lokalizacja: z domu

PostN 25 maja, 2008 22:26

Napisze ktoś jak podmienić mundury Amerykanom na woodland?
"Ojej, jakże ja kocham koniczki!"
:kloda:
  ▲
▲ ▲
Offline
Avatar użytkownika

PolishFactor

Cywil

Cywil

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): Cz 14 cze, 2007 10:10

PostPt 01 sie, 2008 22:10

Niestety 1.14 to porażka! Co mają robić ludzie z 8800tkami? To dziadostwo po 1,5h wywala się (pierniczy się ekran pokazując powiększone plamy tekstury i jakieś pokaszanione elementy ekranu. Następnie zwiech i to taki ,że tylko hard boot pomaga. Słuchać tylko dźwięki ,a klikanie na ślepo mychą sugeruje ,że pod spodem niewidoczne jest działające menu. Raz udało mi sieszybko wyjść ALT+CTRL+DEL i widzaiłem komunikat autofmemoryerror! Czyżby stary problem z buforowaniem pamięci powrócił! 1-2 godziny idealniej gry bez najmnijszego błędu w teksturach, a po tym nagle kaszanka i ziwecha. Na starej 7900tce przy patchu 1.08 to się tekstury powoli zaczynały walić. Dopiero po 7-8h nie dawało się grać bo obiektów nie było widać. Teraz po 1-2h giera jest nie do grania (człowiek zaczyna osiągać jakiś rank i zaraz dupa). NIestety to nie do zabawy. NA forach zagranicznych faucki od posiadaczy 8800tek (nowych 512 i starych 320i 640) z opisem identycznej kaszany.
Własiciele 9800tek z kolei płaczą ,że gra się ślimaczy totalnie. Czyżby tak jak wyczytałem
gdzieś na forum BI nie przewidywało współpracy z lepszymi grafami posiadającymi na pokładzie obsługę efektów DX9 i DX10? Czyżby engine sobie nie radził? Mi to wygląda come back starego problemu buforowania. Macie jakieś rozwiązanie?
i7 4,2Ghz, NOCTUA NH-U12P SE2,Tower:Cooler Master DOMINATOR II Advenced -12Xfan, Corsair TXEU 850 Wat, 6GB RAM 1600MHz OCZ Platinum (low voltage) CL6, HD6970 VORTEX 2048MB(950/5800), SB X-FI Extreme Music + E-MU Xboard49 with Proteus X, HDD SATA 2,5TB
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostPt 01 sie, 2008 22:19

Rozwiązanie to lepiej dbać o swój komputer... Grałem w Armę na 7600 GS, 7900GS, 8600GTX a teraz 9800 GX2 i w ŻADNYM z tych przypadków nie miałem najmniejszych problemów ze stabilnością gry. Dodam, że obecnie przy wszystkim na full mam 35-40 fps w mieście...
Obrazek
Następna strona

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość