Teraz jest Wt 16 kwi, 2024 10:40


(object ID)

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

(object ID)

PostPt 11 lip, 2008 18:36

Kod: Zaznacz cały
(object 17797) SetDammage 1


Nie działa w Armie. Jaka komenda to zastępuje?
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostPt 11 lip, 2008 19:00

Też to znalazłem ale nie rozumiem jej. Jak chcę zburzyć budynek, to jak ją ułożyć?
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostPt 11 lip, 2008 19:50

wstaw na mapie blisko burzonego budynku coś czego pozycję umiesz pobrać, np marker lub jakiś obiekt i np dla markera:
Kod: Zaznacz cały
((getmarkerpos "markername") nearestObject 53762) setdammage 1
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostPt 11 lip, 2008 20:33

Działa :angel:
Offline

Maros

Cywil

Cywil

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): Cz 28 cze, 2007 15:13
  • Lokalizacja: Warszawa

PostWt 12 sie, 2008 11:36

A u mnie nie działa... :/ albo nie wiem jak to zrobić chce wyburzyć budynek na mapie prosze o pomoc

Z góry dzieki :razz:
Offline
Avatar użytkownika

Matte

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 246
  • Dołączył(a): Pn 28 lis, 2005 19:09

PostWt 12 sie, 2008 11:39

Maros napisał(a):A u mnie nie działa... :/ albo nie wiem jak to zrobić chce wyburzyć budynek na mapie prosze o pomoc

Z góry dzieki :razz:

A zmieniłeś numer obiektu?
Obrazek
Offline

Maros

Cywil

Cywil

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): Cz 28 cze, 2007 15:13
  • Lokalizacja: Warszawa

PostWt 12 sie, 2008 11:43

Chodzi mi o budynek który zawsze jest na mapie (a nie który ja postawiłem jako obiekt) chce go wyburzyć tylko nie znam opcji jak go nazwać...
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostWt 12 sie, 2008 11:55

W zakładce edytora zaznacz "pokazuj ID" (czy coś podobnego), zobacz jakie jest ID danego budynku i po problemie. Robisz potem tak jak pisał Kondor, tyle że po nearestobject wpisujesz ID budynku, który chcesz zburzyć zamiast tamtego ID. No i pamiętaj, zeby w inicjacji wyzwalacza dać true :] .
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline

Maros

Cywil

Cywil

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): Cz 28 cze, 2007 15:13
  • Lokalizacja: Warszawa

PostWt 12 sie, 2008 13:04

dzięki działa lecz nie tego się spodziewałem... :/

Czy jest taka komenda żeby budynek był już zburzony gdy włączam misje a nie burzył się na początku jej?
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostWt 12 sie, 2008 13:25

najwcześniej możesz zrobić to w pliku init.sqf
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostWt 12 sie, 2008 15:25

Chyba .sqs
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostWt 12 sie, 2008 15:46

Nie wiesz to się nie odzywaj, składnia sqf jest o wiele szybsza od sqs. Więc plik init.sqf odpali szybciej niż sqs.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostWt 12 sie, 2008 16:56

Ale Init.sqf nie jest potrzebny i dość rzadko używany w tym formacie. Init zwykle pozostaje jako .sqs, a bardziej złożone skrypty oraz skrypty które ponawiają się w którkich odstępach czasu są pisane w formacie .sqf
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostWt 12 sie, 2008 17:01

Mylisz się ;) Od sqs się już odchodzi, coraz więcej misji zawiera pliki init.sqf i nie jeden Ci to powie.

I koniec off-tpou kolejne posty nie na temat będę kasował...
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Następna strona

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron