Teraz jest Pt 29 mar, 2024 00:38


(object ID)

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostŚr 13 sie, 2008 10:17

Hm. Fakt, że Init.sqf jest szybszy (budynek burzy się od razu, a nie po 0.5-sekundowej zawieszce), ale i tak to nie rozwiązuje problemu, bo jednostki stojące przy budynku i tak giną.

Maros napisał(a):Czy jest taka komenda żeby budynek był już zburzony gdy włączam misje a nie burzył się na początku jej?


Jedynym chyba wyjściem jest wstawić jednostki stojące obok ruin ręcznie, za pomocą skryptu. Albo ściągnąć jakiegoś editorupgrade'a z gotowymi ruinami.
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostŚr 13 sie, 2008 12:03

1. wstaw jednostki daleko (edytor)
2. wyburz budynek w init.sqf
3. przenieś jednostki tam gdzie mają być po chwili tak żeby gracz nie widział - musisz sam wykombinować fabułę, filmik zasłaniający albo po prostu chwilową ciemność
Poprzednia strona

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron