Teraz jest Cz 28 mar, 2024 12:11


Uczynić broń niewidzialną

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

Uczynić broń niewidzialną

PostSo 20 gru, 2008 22:08

Witam,
Chcąc zrobić pewną arcadową misję typu quake m.in. z giwerami strzelającymi rakietami, doszedłem w jedym z aspektów do miejsca, w którym wizualizuję wielką giwerę niby w rękach gracza (poprzez odpowiednie wywołanie setPos i setDir). Daje to efekt pokazany na obrazkach w załącznikach. Tzn oprócz tej sztucznie dodanej "wyrzutni rakiet" jest normalny karabin. Jest on potrzebny (przynajmniej w moim rozwiązaniu), gdyż moje rozwiązanie strzelania rakietami wygląda w skrócie tak:
(bazowo użyty skrypt cly_accuracy.sqs Celery'ego)
1. aktywacja skryptu eventhandlerem "fired"
2. sczytanie pozycji i kierunku wystrzelonego pocisku
3. usunięcie pocisku
4. stworzenie pocisku innego typu, w szczególności np javelina i nadanie mu (mniej więcej) tych samych właściwości jak oryginalnego pocisku

Moje pytanie w ogólności brzmi: jak uczynić niewidzialną (lub mniej widzialną) tą oryginalną potrzebną broń LUB jak uczynić ją niepotrzebną.
(Idealnym byłoby gdybym mógł biegać z animacją trzymania broni bez tej broni. Wówczas chyba możnaby było podpiąć akcję pod przycisk strzelania)

Z góry dzięki za pomoc
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

cron