Witam,
Próbuję napisać skrypt powodujący szybkie bieganie
1. wersja:
- Kod: Zaznacz cały
_factor = 5;
_LOOP_DELAY = 0.05;
_dir = 0;
while { true } do
{
if( player_moves_forward )then
{
_dir = direction player;
player setVelocity [(sin _dir)*_factor, (cos _dir)*_factor, 0];
};
sleep _LOOP_DELAY;
};
2. wersja:
- Kod: Zaznacz cały
_factor = 5;
_LOOP_DELAY = 0.05;
_pos = [0,0,0];
_new_pos = [0,0,0];
_dir = 0;
_offset_factor = 0.2;//meters
while { true } do
{
if( player_moves_forward )then
{
_dir = direction player;
_pos = getPos player;
_new_pos = [(_pos select 0) + _offset_factor*(sin _dir), (_pos select 1) + _offset_factor*(cos _dir), _pos select 2];
player setPos _new_pos;
};
sleep _LOOP_DELAY;
};
(gdzie zmienna player_moves_forward odpowiada za włącznie speed-hacka)
jednakże (w każdej z obu wersji), po chwili prawidłowego działania (gracz przemieszcza się szybko do przodu i reaguje na ruchy myszką), graczowi blokuje się obracanie.
Wie ktoś jak temu zaradzić?
Z góry dzieki